Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
4a) 2x, 1x omdat dat moest van de verzekering en 1x omdat ik dan cheap een nieuwe fiets kon kopen en nee natuurlijk niet met sukses 4b) 4x dus, omdat ze m tog niet terugvinden en ik er ook geen andere reden voor had
|
![]() |
|
Verwijderd
|
owja bij mij was het nog een heel verhaaaltje:
we zaten in het begijnhofpark ,(met en paar vrienden van me) en onze fiets stond iets verder (niet gesloten) plots renden een paar jongens ermee weg , en wij kondne niets meer doen , een paar van ons ginge ernaar opzoek , de andreen bleven , en een eind later komen ze terug met 3 fietsen (hetzelfde aantal als waarme ze wegreden) ze smeten de fietsen daar en renden weg , enjah in plaats van mijn fiets zat er een andere tussen , die ondertussen benoemd is tot mijn fiets ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb een andere oplossing: zorg dat je fiets er zo aftandsa mogelijk uitziet en altijd het kleine slot erop. Geen sukkel die 'm steelt want niemand wil zo'n ding kopen. ![]() maar nee, mijn fiets is nog nooit gestolen. |
![]() |
|
![]() |
Zijn 3 fietsen van me gestolen.
1) Had ik daarvoor in de stad gekocht van een zwerver voor 5,-. Had alleen geen slot, dus diezelfde nacht was ik em weer kwijt. 2) Een brakke fiets die al heel wat keren naar de fietsenmaker was geweest. Had er nu geen zin meer in, dus ik heb de fiets zonder slot buiten laten staan. Heeft 2 weken geduurd voordat ie weg was. 3) Een vrij nieuwe fiets die wel op slot stond, maar niet in het fietsenrek (want die was vol...). Nooit meer terug gezien. In geen enkel geval aangifte gedaan. Bij 1) is wel duidelijk waarom niet, bij 2) boeide het me niet dat de fiets weg was en bij 3) had ik er domweg niet aan gedacht (was iets van 10 jaar oud).
|
2 a) ja toen hij niet op slot stond
3 a)ja, 1x 4 b) na de diefstal niet naar de politie gegaan ( invullen waarom niet) het was nbtje de bedoeling dat ie gestolen moest worden, ik had een andere betere en ik had gn zin om die oude naar het containerparc te brengen dus heb ik hem zonder slot buiten laten staan en na een dag was ie weg.
|
Whaha! Is je fiets wel eens gestolen? Hmm... keer of 8!
![]() ehm... hij is 1 keer gestolen toen-ie niet op slot stond, al die andere keren stond-ie wel op slot (twee sloten dus!). Laatst is wel m'n voorwiel gestolen... ![]() Ik ben elke keer naar de politie geweest. Je vraagt of dat met of zonder succes was. Nou, het heeft geen succes gehad in de zin van dat ik m'n fiets terugkreeg, maar ik moest wel aangifte doen om geld van de verzekering te krijgen. Zodoende.
||
Citaat:
|
|