Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Anti-flag is net weg uit NL .... en hun boodschap was kortom fok de oorlog en die is nu uitgebroken, ik denk dus dat ze eerst amerika gaan aandoen...
Laatst gewijzigd op 19-03-2003 om 12:51. |
![]() |
||
Citaat:
jah ![]() ![]()
|
het zeveren hoort bij hun, van mij mag dat wel als ze gewoon een eigen concert hebben, op een deco tour of een festival waar ze maar een half uur of 45 min hebben moeten ze wel gewoon kop dicht houden en spelen... en ja ik ga de 24ste naar amsterdam..
|
1) This is possibly the oldest rule in the book… yeah, you know what we're talking about… don't be THAT guy/girl. We KNOW you like the band, that's why you're here, you don't need to wear their SHIRT to their show as well.
2) Also, no wearing shirts of ex-bands either. That means no Nirvana shirts at the Foo Fighters show, no Jawbreaker shirts at the Jets to Brazil show, no Minor Threat shirts at the Fugazi show etc.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
i defy viel tegen, was jammer. red lights flash was wel ok en anti-flag ook wel. ik stond naast 3 meisjes van 13 en achter me stond een jongetje van 14. maar goed, een paar mensen werden op het podium geholpen na het concert en omdat Pat ons een beetje kent (het nichtje van zijn vriendin is een vriendin van ons haha) dachten wij dat we dat ook wel konden flikken. maar het mocht helemaal niet. evengoed backstage rondgehobbeld en even met chris gepraat en met justin (halfnaakt, geen gezicht) en pat. ze waren een beetje pissed ivm die schreeuwende amerikaanse meisjes hehe. maar ja, anti-flag heb ik nu wel gezien. hoeft niet meer de komende jaren.
||
Citaat:
![]() en ik vond i defy eigenlijk wel leuk maar ik kende ze ook helemaal niet, andere voorprogramma heb ik gemist
||
Citaat:
![]() Angela had ik nog wel gezien (je mag wel eens trainen om harder te slaan ![]() Het was best cool.. Vorprogramma's waren super stoer.. Vooral I Defy.. Wat gedroegen we ons we weer zeer volwassen ![]() Anti-Flag zelf vond ik wat minder dan vorige keer en jah het leuke van de band is er een beetje vanaf.. Verder nog het haar van Pat elke keer verneukd na de show ![]() En een gratis poster gekregen van Red Light Flash ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Maja wow ik kan dus ook wazig kijken zonder dat ik bier drink of wiet rook ![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
A F was eg vet! Ik heb red lights flash gemist maar I DEFY vond ik wel strak. Anti flag vond ik beter dan in de 013 en ik was erg blij toen ze that's youth en captain anarchy speelde. Gelukkig dit keer niet zo'n gepreek tussen de nummers door en dat was misschien wel het aller beste!
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Anti-flag komt naar Nederland (voor de zoveelste keer) Mr. Pignati | 35 | 20-12-2004 01:43 | |
Muziek |
Anti-Flag in Nederland Bonga | 6 | 29-01-2004 17:33 | |
Muziek |
Anti-Flags Terror State SSER | 31 | 21-10-2003 23:13 | |
Muziek |
Anti-flag the ataris Verwijderd | 66 | 15-09-2003 01:38 | |
Muziek |
Anti-flag in de melkweg, Atreyu + Do or die + Zaccharria in 013 IEMOW-KOR | 23 | 13-06-2003 13:11 | |
Muziek |
20-02-03 Punk O Rama Tour in Melkweg(F-Minus, Anti-Flag etc) cottoncandy | 7 | 18-12-2002 17:50 |