Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Klik hier indien je ongeduldig bent (of wanneer je browser je niet automatisch doorstuurt)
|
op msn nooit, ik heb zelfs geen profiel denk ik.. *fronst, misschien moet ik toch maar eens gaan kijken*.
Op de forum ligt dat anders.. als mensen daar iets zeggen wat je raar vind klinken of juist leuk vind dat kijk je gewoon ff.
|
heel soms...op msn als iemand me heeft toegevoegd, ben ik altijd nieuwsgierig wie dat is
![]()
|
Verwijderd
|
Ik als ik denk dat diegene interessant is.. (wat overigens maar zelden voorkomt) en als ik vind dat diegene een opmerking heeft gemaakt waar ik het 100% mee eens ben.. ff kijken wat voor iemand dat is.. en ik vind het zowieso altijd leuk om te weten wie ik voor me heb
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, op zich loopt er ook wel tuig rond met een hogere opleiding. Het is niet per definitie zo dat mensen die studeren er betere denkbeelden op na houden (je zou eens moeten weten hoeveel enge VVD'ers gestudeerd hebben...hoewel, dat zijn juist vaker de op geld beluste HBO'ertjes).
Het verschil is in ieder geval wel dat je hooggeschoolde LPF'ers nog wel enigszins in een discussie kunt betrekken, hoewel ook lang niet altijd. Bij laaggeschoold LPF-tuig komt er altijd alleen maar 'linkse kerk' en ander geblaat uit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |