Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
je weet gewoon wanneer je van iemand houdt you just know
|
Verwijderd
|
Ik kan me wel redelijk vinden in de omschrijving van Andijvie..
Voor mij betekent houden van vertrouwen en onvoorwaardelijkheid. Houden van is iemands slechte kanten accepteren en er voor diegene zijn wanneer nodig. Houden van is echter ook goed voor jezelf zorgen, op die manier heb je een ander een stuk meer te bieden en laat je juist zien hoe belangrijk iemand is denk ik. Houden van is tijd en energie willen steken in iemand en iemand steunen, ook als je het eigenlijk bijvoorbeeld niet eens bent met wat diegene doet (mits je zelf geen schade ondervindt hieraan). Houden van is elkaar de ruimte geven jezelf te zijn en jezelf de ruimte bieden dat te kunnen doen. Houden van is conflicten niet ontwijken en wanneer er een conflict is niet van de ander wegrennen, maar juist tegemoet komen, ookal kan dat moeilijk zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik tegen mijn vriendin "ik hou van je" zeg, zeg ik dat door verschillende dingen die ik voel. Het betekent bij mij:
- "ik ben gek op jou" - "ik maak me zorgen om je" - "ik mis je als jij er niet bent" - "ik moet steeds aan je denken" - "ik ben verliefd op je" - "ik wil je absoluut niet kwijt" - "ik zou je echt niet in de steek laten" - "ik wil ontzettend graag bij jou zijn" - enzovoorts.. Daarnet Aerosmith met You See Me Crying opgezet (nummer dat me onwijs aan haar doet denken.. ze weet het misschien niet, maar ze is de enige die mij soms ziet huilen) en als mijn vriendin bij me zou zijn zou ik het gelijk zeggen, want ik voel het echt sterk. Ik wéét dat ik van haar hou. |
![]() |
|
Als je verliefd ben denk je dat iemand helemaal perfect is. Als je weet dat iemand niet perfect (integendeel) is maar je nog steeds dat verliefde gevoel hebt, dan houd je van iemand. En als je zoveel voor iemand voelt dat je op je 15e al weet dat je met hem/haar wilt trouwen en kinderen wil krijgen later, dan Houd je 100% van iemand en weet je dat je de ware hebt gevonden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() houden van is synoniem aan lekker... seks is lekker... houden van is: SEKS ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk word dat een beetje moeilijk als iemand je op een ontzettend lullige manier dumpt en dan ineens heel gemeen gaat doen als je 'm nog ff wil spreken ofzo. Dan is hij ineens een heel ander persoon, heel anders dan de jongen op wie je verliefd werd, de jongen van wie je was gaan houden. Hij was dan nl alleen maar zo aardig omdat hij verliefd was, maar toen dat voorbij was bleek het een eikel te zijn. Nou ja, dat heb ik iig een paar keer meegemaakt. Ik hield echt van hen, ik zou het zelf nooit uitgemaakt hebben. Maar dan ineens zijn ze onbereikbaar geworden en wat moet je dan nog met je gevoel? Ik weet gewoon dat ik nog steeds van een bepaalde ex hou. Als ik ergens in de buurt kom waar hij woont dan gaan alle herinneringen weer door m'n hoofd en dan voel ik me net als in de tijd toen ik nog wat met 'm had. Dat je van iemand houdt weet je doordat je diegene mist als hij/zij er niet is. Zonder diegene ontstaat er een lege plek in je leven. Iets dat op geen enkele andere manier op te vullen is. Niemand zal hem/haar ooit kunnen vervangen en zonder hem/haar zal je leven niet meer hetzelfde zijn. |
![]() |
|
![]() |
In de liefde: Houden van is iets wat voor mij na een lange tijd verliefdheid komt. Daar gaat misschien wel 5 maanden overheen. Heb in mijn leven nog slechts maar van 1 iemand gehouden en dat diegene gemeld ook. De rest heb ik nooit gezegt: ik hou van je. Ook al zeiden zij dat wel.
Vrienden/familie: daar hou ik gewoon van omdat ik het goed met ze kan vinden door de jarenlange band. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Houden van.. Kleintjeyakult | 42 | 15-10-2006 20:55 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer weet je dat je relatie serieus is en wanneer weet je dat je van elkaarhoudt? Coral | 15 | 24-01-2004 15:53 | |
Liefde & Relatie |
Defenitie van houden van Ikkuh2 | 15 | 15-06-2003 17:14 | |
Verhalen & Gedichten |
"houden van" Joanie | 0 | 17-09-2002 18:42 | |
Liefde & Relatie |
Wat is houden van?!? Medusa | 26 | 28-06-2002 17:50 | |
Liefde & Relatie |
"ik houd van je" ~odol~ | 6 | 20-03-2002 19:53 |