Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wel, ik wacht. In een bepaalde fase van het leven beid je iets, waarvan je vermoedt dat dát het doel is. Maar zodra je meent dat het opdoemt, en meer nog zodra het je bereikt, begint de gewaarwording dat dit het toch niet was, en zo wacht je op het volgende doel dat de tijd dichterbij brengt, maar dat evenmin dat gevoel van saturatie teweeg zal brengen. Semper exspectans. En sommigen enten daarop de overtuiging dat, nu er toch voor ieder verlangen een bevrediging zou zijn, er extra vitam iets op hen wacht, dat wellicht...Maar goed.
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Het nastreven van een postitie als vooraanstaand lid bij de meer archaismische mensen in onzer samenleving is een haalbaar doel voor uw. Om het anders te formuleren, u bezit de gave, tot mijn spijt moet ik betuigen dat ik deze geenszins bezit. Ik doe af en toe een poging, maar slaag daar niet in. U daarentegen schijnt dit zonder enige inspanning te verwezenlijken.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Binnenkort zal ik misschien mijn talent(en) kunnen bespeuren, als ik in de juiste omgeving kan vertoeven. Men kan zich enkel voluit ontplooien in een omgeving, gericht op educatie, wijsbegeerte en veel alcohol, kortom de plaats waar ik het komende jaar volop aanwezig zal zijn. Hopelijk zullen mijn talenten bruikbaar zijn binnen mijn studie. Ik moet u ook nog ongelijk geven in een bepaalde kwestie. Voorheen gaf u aan dat het niet goed mogelijk was om de hoorcolleges bij anderen studies te volgen. Dit is echter wel mogelijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat verheugt mij. Toch mooi dat ik abuis was. ![]()
|
![]() |
Wat ik zoek?
Niets =). Ik leef, en ben gelukkig. Waarom zou ik me serieus bezig gaan houden met iets compleet zinloos als de *zin van het lezen*. Kijk, een keer een dicussie voeren is wel leuk, gewoon, om je geest eens te ontspannen maar waarom zou je er serieus over gaan denken? Persoonlijk denk ik dat dat alleen maar kan leiden tot depresiviteit en dat wens je niemand toe. =). |
![]() |
|
Mijne rederijke heren,
Suberbe! Het aanzicht van de voornoemde accuratessieve bewoording, die u aan uw toetsenborden weet te ontlokken, doet mij dwepen met verheugenis en jolijt, daar men daar heden ten dage weinig notie van treft. Eens ende weil nog enkele rederijkers en - twisters, doch alas, redhibitoir bezitsoverdracht, vrees ik. U is vanzelfsprekend bekend met uw tong, evident voor u geen glossolalie, maar bedrijvige auto- onderrichting. Gaarne verlang ik, om uwentwil en het mijne, uw gade te zijn, en mijn summiere super- mondaine soli naast de uwen te verschaffen. e.i.s. H&S.
|
![]() |
"Qu'est ce qui s'a passé ?"
(zonder voorwoord van Freek de Jonge) "Je ne sais pas" Doch ik ben weloverwogen over wat zich heeft voorgedaan. Voor en te ruime tijd heb ik me niet achter de computer verschanst. Maar ik ga mijn quant a moi bewaren. Als de tijd er rijp voor is. Mijn ra is mij lam geslagen. Komt tijd, komt raad, toch zal ik daar mee moeten wachten. De tijd vergrijpt zich aan mijn eigen stokbonen. De bezwijming waaronder mijn gedachten zich verzwaard voelden heeft me er niet toe instaat gesteld deze topic te blijven volgen. Laters...
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 21-08-2003 om 13:28. |
![]() |
||
Neen! Neen!
Alles was welgemeend! Ik dorst geenzins de scherts te bedrijven, waar het U aangaat. Zoals men reeds lezen kon, trof mij een bui van jolijt, aanschouwend de weelde naar gelang Uw tolk. Tjaslon schreef Citaat:
Lul man! ![]()
|
![]() |
hihi...
![]() Waar het om gaat is - luistert allen- dat, we niet weten of we wel bestaan. Dus wat maakt het allemaal uit, stuntelen of niet, we hoeven het slechts met een zekerheid te stellen (en dat scheelt): dit leven wordt ons ooit ontnomen (al dan niet gevolgd door een volgende). Ik zoek liefde voor het leven.. (dus niet de liefde van mijn leven (want ja, moeilijk doen is ook een vak)). Es...
Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 16:50. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Johanna schreef op 26-08-2003 @ 18:33:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Toch ging het in deze topic over zoeken en niet over streven.
Laatst gewijzigd op 27-08-2003 om 14:50. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat Verwijderd | 17 | 09-09-2006 14:56 | |
Verhalen & Gedichten |
De visie en het visioen Reynaert | 3 | 06-01-2005 23:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Legende Van Maneschijn. Ieke | 0 | 05-04-2004 20:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Psychologie |
Betoog: Het nut van het leven? Verwijderd | 18 | 18-07-2002 03:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |