Advertentie | |
|
![]() |
|
veel mensen kunnen schrijven als ze heel veel emoties in zich hebben, ik kan het pas als het minder aan het worden is, maar wel altijd in een keer. Als ik na moet denken over een gedicht kan ik er beter mee ophouden. Ik verander wel vaak kleine dingetjes achteraf (een extra zin of stijlverandering), maar nooit veel.
xxx
||
Citaat:
dan zijn ze heel warrig of klopt het eind niet ofzo.. Bij mij gaat t meestal zo, ik zit achter de pc of op de fiets en dan krijg ik ineens een zin, die typ ik dan in en op mijn gsm zet ik t altijd in smsjes die ik dan op sla, dan typ ik het dus in, lees een keer en verander meestal niks meer, als ik ze op sms op heb geslagen dan moet ik meestal nog wat aan t ritme veranderen want dat klopt meestal niet als ik druk bezig ben met t intoetsen van mijn zinnen op mijn foon haha.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
niet echt een gedicht, meer proza.... strontkind | 5 | 08-03-2008 08:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedichtje twinducklin | 5 | 15-08-2004 20:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe en wat schrijven jullie gedichten? Gothic | 13 | 19-04-2002 21:15 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 |