Advertentie | |
|
![]() |
|
Straat, Clubs, I-net.
Pff......eigenlijk gewoon als ik iets zie en ik vind het leuk of als ik er een eigen draai aan kan geven waardoor ik het leuk vind.... Inspiratie haal ik overal....
||
Citaat:
![]()
|
Ik lees de Elle, Cosmo en Starstyle.. Maar meestal ga ik gewoon de stad in, en dan doe ik ter plekke inspiratie op.
Soms zie ik echt iets cools op tv of ergens op straat, en dan ga ik net zolang zoeken totdat ik het ook heb. Of ik wil iets in een bepaalde kleur, soms heb ik echt een rode bui of juist zwart/wit. Sommige dingen uit trends laat ik lekker links liggen. Niet alles is leuk. Bij sommige dingen ben ik de trend voor, sommige dingen koop ik zodra ik het zie. Ik ga niet echt beredeneren 'goh, wat zal er deze winter een trend worden, en hoe kan ik die trend voor zijn'. Zo'n obsessie is het ook weer niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
tja, ik weet het eigenlijk niet, nu je die vraag zo stelt...
ik laat me vooral inspireren door hoe ik me voel denk ik. als ik mezelf zeker over m'n uiterlijk voel, durf ik meer te experimenteren en dingen/combinaties aan te trekken die ik nooit eerder aanhad. en verder volg ik alleen de modetrends die ik leuk vind: al die felle streepjes vind ik dus echt geweldig! wat kapsels betreft: het schijnt dat permanenten uit zijn, haha! maarja, zelfs al wil je een bepaald kapsel, dan kan dat lang niet altijd. en tv is dus echt NIET mijn inspiratiebron...de kleding die ze daar dragen vind ik meestal echt te extreem voor het dagelijkse leven...bijvoorbeeld die nieuwe clip van Beyoncé: alsof ik met een decolleté tot op m'n navel zou gaan lopen!!
||
Citaat:
Catwalk kleding is ook altijd extreem. Dat is juist de bedoeling. Dan koop jij een iets minder extreme variant, beter draagbaar, minder bloot. Maar wel iets met hetzelfde imago of dezelfde soort look. En als je kijkt naar soaps, series en presentatrices op tv.. die dragen vrijwel altijd draagbare kleding.
|
Ik lees de Cosmopolitan, Avant garde, Elle (girl) en de engelse Vogue. Ook soms op internet sites van Chanel bijvoorbeeld. Meer omdat ik er geinteresseerd in ben, dan dat ik het ook ga dragen.
Verder zie ik wat dingen op straat en verder gewoon wat ik tegenkom. Ik ga echt niet denken ooh dat wordt een trend ofzo, boeit me niet, ik koop wat ik leuk vind en soms is het heel hip, soms totaal niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic: modebladen, internet, gewoon van de straat, catwalk, internet, winkels & markten, uit verschillende culturen, vrienden e.d.
||
Citaat:
|
Ik koop van allerlei bladen of blader ze iig in, zie mensen op straat die dingen aanhebben die ik leuk vindt (en dan vooral qua combinatie) of bepaald haar hebben waarvan ik denk; "Goh nooit gedacht het het ook zo kan, ga ik eens bij mezelf proberen"
Verder ben ik nogal inspiratieloos gekleed ![]()
|
Ik word vooral geinspireerd door mensen om me heen. Als ik iemand iets leuks zie aanhebben onthoud ik dat en ga ik in de winkels kijken of zoiets mij ook staat. Ik kijk echter niet naar wat de massa aan heeft, maar naar een individu dat mij aanspreekt.
Verder koop ik vooral impulsief dat leuks dat ik in de winkel zie hangen, zonder daar thuis over nagedacht te hebben.
|
ik kijk rond op sites, als ik op straat iemand zie die zich gaaf kleed kijk ik wat er zo gaaf aan is. Maar het meeste haal ik uit mezelf. Ik ontwerp modelen met kleding die in mijn ogen moooi is, creeer zo m'n eigen idiaalbeeld van mezelf (in kleding dan) en probeer die te volgen.
Het meeste van mijn inspiratie komt dus uit mezelf.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
De harde waarheid marrel | 4 | 27-10-2005 21:43 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Andere kijk op het geloof Moonlight fairy | 5 | 26-12-2004 09:44 | |
Liefde & Relatie |
stelling: echtscheiding moet duurder de abt van sion | 115 | 15-09-2003 21:52 | |
ARTistiek |
[vraag] inspiratie japannertje | 15 | 08-08-2003 19:05 |