Advertentie | |
|
![]() |
|
jah, ik heb ook zoiets!
bij mij op school zitten 2 groepen hoger 2 van die super hoeren en we mogen elkaar niet erg, het begon in de 1ste toen ik en een vriendin samen fietsten en wij kletsen natuurlijk. Zeggen die 2 achterbakse wijven dat we onze bek moesten houden. Dus ik zei dat ze zelf haar bek moest houden. werd ze me toch kwaad. Sinsdien kijkt ze me met de dood aan en aan het begin was het nog schelden en kwam ze met een vriendin langsgelopen en ammel fluisteren van; 'ja, het is die trut.' en ik had al zoiets van; is het nou nog niet afgelopen?! pffffff ![]() ![]()
|
hmm, op de basis school kende ik wel van dat soort mensen. Niet dat ik daar trauma's aan overgehouden heb ofzo, maar ja.
Op de middelbare ben ik gewoon zo erg veranderd. In de 1e was ik nog af en toe het slachtoffer van pestkoppen enzow, maar nu zijn die zelfde mensen hele goede vrienden van mij ![]() vanaf dat jaar vond iedereen mij gewoon aardig en dat heeft me denk ik ook gemaakt tot wat ik nu ben. Ik weet van vroeger wat het is om gepest te worden, maar ik heb door de afgelopen jaren juist zoveel zelfvertrouwen gekregen dat ik echt met jan en alle man een gesprek begin ![]() Sorry, ik moet je telleur stellen ![]()
|
Verwijderd
|
Nog een verhaaltje, wel iets anders, maar 't lijkt erop;
Een collega van mijn vriend is zo'n type die mensen bijvoorbaat niet mag, echt niet mag. Zo mocht hij mij dus ook absoluut niet, echt heel vervelend. Hij kwam hier vaak om films te kijken en ik deed dan zó m'n best om rustig te zijn etc, zodat hij me zou mogen... maar telkens wanneer ik bijvoorbeeld een discussie over een film probeerde te beginnen, keek hij me wóest aan. Mijn vriend zag dat niet, ging gewoon in de discussie mee... Maar z'n collega kon het blijkbaar niet hebben dat ik een andere mening had. Daarnaast weet ik zeker dat hij me meteen als 'dom' bestempelde omdat ik zo'n 11 jaar jongen ben dan hij is. Echt allemaal vooroordelen. Nu was er laatst een keer een etentje met hem en zijn vriendin, en toen ineens... geen idee waarom.. maar hij glimlachte naar me! En de keer erop dat ik hem zag weer! Nu kan hij ook om me lachen en gewoon naar me luisteren... Maar voorheen was 't zo'n eikel ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
kan ook nooit lang boos op iemand zijn. behalve op types zoals haar dan...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nee, dat heb ik niet dat ze zomaar lomp gaan doen door een ruzie van een half jaar geleden, wel heb ik dat mensen zomaar lomp gaan doen, omdat ik ooit volgens hun een verkeerde opmerking maken (niet eens iets persoonlijks) of om hoe ik eruit zie of wat me hobbies zijn
![]() |
![]() |
|
Ik ken wel mensen, maar die hebben niet met mij ruzie. Bijvoorbeeld: het botert niet meer tussen een goede vriend van me en een goede vriendin van me, omdat ze drie kwart jaar geleden of zo ruzie hebben gekregen. Weet nog niet precies wat er gebeurd is, want ik heb het verhaal alleen maar van die jongen gehoord en het meisje wil er niet over praten. Het had iets met een stageplek te maken die ze allebei wilden en op een gegeven moment was de één wel zeker dat-ie die stageplek zou krijgen maar heeft hem toch niet gekregen doordat die andere allemaal rot-dingen over die ene heeft verteld. Maar dat is maar 1 kant van het verhaal, ik weet de andere kant niet. Verder zou de vader van de ene persoon de andere persoon met de dood bedreigd hebben!
![]() ![]() ![]() Interessant verhaal weer ![]()
|
Verwijderd
|
Mwah.. ik ken zo;n meisje.. we waren samen (met ouders ) op vakantie geweest.. en toen deed ze wel raar.. maar ik dacht nou zo is ze gewoon.. tis een heel ander tiep dan ik/dan mij (whatever) ik had wel wat tegen haar moeder (ik had gekookt.. zegt ze tegen mijn vader die de kip had gesneden.. goh Hans.. dat heb je goed gedaan.. en tegen mij zei ze niks.. ik was
![]() toen kwam ze een week later (na de vakantie) op msn en echt zo tegen mij: ja je bent dom.. en wel hier en hier om.. dus ik happen natuurlijk.. (aangezien zij vmbo deed en zelfs daarop was blijven zitten.. no offence ofzo.. ) maar ik heb haar daarna niet meer gesproken... ook geen behoefte aan... zulke mensen kun je maar beter vermijden denk ik |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Vrijheid op school. jonas20 | 18 | 25-04-2010 13:33 | |
De Kantine |
Ik zeg het is saai, dat zeg ik. 106. Verwijderd | 500 | 27-12-2007 23:20 | |
De Kantine |
Amsterdam ULTRA8 | 139 | 19-06-2007 14:51 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zijn beeldend kunstenaars ketters/heidenen/ongelovigen? Gatara | 96 | 30-09-2006 01:59 | |
De Kantine |
afrekenen op uiterlijk ScarletWithin | 36 | 28-07-2002 08:34 | |
Films, TV & Radio |
Ga niet naar "Black hawk down"! Verwijderd | 47 | 07-03-2002 18:42 |