Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2003, 20:00
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Die altijd maar "boos" blijven ofzo kweenie maar ik ken zo'n meisje waar ik bijna een half jaar geleden ruzie mee had op school, omdat ze arrogant naast me kwam zitte en zei dat ik maar moest opschuiven of oprotten ofzoiets. Ik zei er dus wat van begint ze helemaal te tieren ( want oh want vind ze zichzelf toch geweldig) Dat ik me gore kop moeten houden of anders in elkaar geslagen wordt, dus ik zeg gewoon rustig dat ze niet zo arrogant moet doen. Springt ze ineens bovenop me en pakt me bij me haren, naja als het gemeen kan kan ik dat ook, dus ik kraste haar hele gezicht open waar ze nog een hele tijd zielig om heeft lopen doen op school. Naja ze werdt geschorst op die school, waar ik dus sinds de vakantie vanaf ben vanwege examen. Ze was dus Boos op mij, omdat ik niet geschorst was en zij wel (tja wat kan ik der nou aan doen als zij gedragsproblemen heeft ofzo) Kwam ze dus weer eff dreigen...
Later op school bleef ze me vuil aankijken, en zegge : als je me nog es wilt slaan ofzow kom dan! Naja ik heb daar geen zin in, als ze me aanraken pas dan sla ik iemand.. dus ik dacht whatever het gaat wel over met dat gare mens....
Ze wilde nog vechte met me na schooltijd ofzo.. maar heb der nooit gezien dus grote mond en een erg klein hartje.
Vanmiddag kwam ze dus met zo'n ander soort breezah sletje aangelopen bij de edah ( waar ik werk) aan mijn kassa, en afrekene begon ze weer wat te vloeke tegen me. Naja dacht ik ik deed gewoon aardig terug alsof ik gek was.
Maar toen ze eergister kwam om een tandeborstel te kopen (jaja) deed ze heel normaal nix aan de hand ze keek wel kwaad ofzo maar ja.. zo is ze denk ik...

Ik zag haar trouwens ( of ja ik niet me vriend eigelijk, die merkte het op dat ze zo dom zat te lachen op een bankje) een tijdje geleden in de stad, en later bij de bus zat ze ookal te lachen zo dom...

soms vind ik dat zo kinderachtig ik vraag me hoelang ze dit gaat volhouden

kwam der trouwens ook nog 1 keer tegen op de fiets met een hoop vriendinne van haar, toen begon ze ookal als een gek te schelden dat ze me helemaal in elkaar zou slaan, nooit iemand gezien.

hebben jullie dit ook weleens dat zo iemand ineens dom gaat lopen doen om een ruzie van een half jaar geleden?
Oud 26-08-2003, 20:03
Dminor
Dminor is offline
Wat een vete

Eh, nee, ik ken wel mensen die je eens en voor altijd als dan wel vriend dan wel vijand bestempelen, en die dus besloten hebben dat ik een vijand ben, wat als gevolg heeft dat ze geen contact met je zoeken of alleen chagrijnig naar je kijken.

Maar daar blijft het bij.
Oud 26-08-2003, 20:07
Poor twisted me
maar dat dit meisje doet vind ik zo kinderachtig, ze durft uiteindelijk nix te doen want ze weet dat hetzelfde kan gebeuren en dat ze weer kan rondlopen als scarface
maar ik vind het gewoon dom dat ze gaat lopen schelden op zulke plaatsen
vlak nadat ik ruzie met der had deed ze trouwens normaal, ( toen we het moesten uitpraten zeg maar) wel stoer doen enzo dat ze bakstenen doormidden kan slaan Yeah right !

maar ze wil echt showen van HEY ik scheld haar uit voor kutwijf voor slet en ik ga haar nog slaan poehh ik ben stoer......
Oud 26-08-2003, 20:23
MUTS123
MUTS123 is offline
Ja verschrikkelijk........gadver.......ik heb ruzie met 2 van die rasechte kakmeiden.....ze zijn zo verschrikkelijk!
Dat ging om helemaal niks, zij hebben hele groepen tegen mij opgestookt en deden echt zooooooveel moeite om het echt te laten lijken (ging ECHT ver).
Blijkbaar zijn ze zelf ook gaan geloven dat ik die dingen die ik volgens hun heb gedaan echt heb gedaan want als ik ze tegen kom...gottogot....
Komen ze op me af lopen met z'n tweeën, beginnen ze (al is het midden in een winkel) me helemaal verrot te schelden (uiteraard met een extrrrrrrrrra RRRRRR!).
Brrr......gadver de gadver.....zelfs toen ik ze een keer een jaar niet had gezien begonnen ze weer....
Ik heb in elk geval gehoord dat ik niet de enige ben die hun "slachtoffer" (nouja...ik lijd er niet onder ofzo) ben.
Ik vind het zó laag...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:29
Poor twisted me
ja he dat slaat echt nergens op.... maarja verder kan het me weinig boeien soms zegt ze nix en doet ze normaal maar als er andere bijzijn dan begint ze te tieren ik vind dat zo nep.... zo zwak..
Oud 26-08-2003, 20:33
the tourist
the tourist is offline
Wat een verhaal

Hm, wel irritant idd. Gelukkig ken ik zulke mensen niet. Ik ken wel mensen die al een paar jaar kwaad op mij zijn (en ik op hun), maar die doen verder niks. Niet erg dus.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:36
Poor twisted me
het is echt zo'n type die nooit ergens zal komen ...... ( met carriere dan) Wordt overal van school getrapt als ik dat zo hoor, en heeft overal "schijt' aan zoals ze dat zelfs zo leuk zegt.
Oud 26-08-2003, 20:36
Thomas
Thomas is offline
Je moet gewoon boven dat soort zielige figuren staan, want ze zijn jou totaal niet waard.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:38
Verwijderd
owja ken ook zo ene, eerst was dz eigenlijk wel nogeen vriendelijke , alez ja , je kent het wel vriendleij als het haar uitkomt , en ik eb aar ooit eens gezegd dak wel door ad oe daze was en dat ze niet meer moest slijmen bij me , en sindsdien elke kaar als ik die tegen kom op straat of op een fuif , dan bekijkt di me zo scheef en roddelte ze over me tegen haar O zo goeie vriendinne (over wie ze ook roddelt achter hun rug) en maakt dan heeele stoere tekens naar me ja man
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:40
Poor twisted me
best wel een wazig verhaal eigelijk nu ik het weer lees
vooral eerste stukje
Oud 26-08-2003, 20:41
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 26-08-2003 @ 21:40:
vooral eerste stukje
Het is nog behoorlijk duidelijk, hoor.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:42
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 26-08-2003 @ 21:40:
vooral eerste stukje
Wat meer enters had misschien gemogen
Oud 26-08-2003, 20:51
Verwijderd
Ja, zoiets ken ik

Sappig verhaal wel

Ik zat in de tweede geloof ik, kreeg samen met een vriendin ruzie met twee anderen. Mja, niet eens echt ruzie, zij dachten dat wij hen stom vonden en dingen over hen zeiden achter hun rug om. Nooit gebeurd, maar ja. Dus op een gegeven moment zaten we bij Latijn en waren die vriendin en ik een beetje aan het lachen. Ineens zijn die twee meisjes heel kwaad, omdat ze dus denken dat we over hen praten. Leraar er bij, heel gedoe.
Een weekje later worden wij (vriendin en ik dus) bij onze mentor geroepen. Hij heeft namelijk briefjes gelezen die wij geschreven zouden hebben met allerlei gemene dingen over hen erop. Heel gek... Wij vroegen dus of we die briefjes mochten zien.. nee, ze waren al weggegooid, zo grof vond hij ze. Heel raar, omdat we nooit briefjes over hen hebben geschreven. Dus mja, beetje pissig op die twee meiden. Maar we zijn er niet op in gegaan, dan maar zo laten.

En toen had ik mijn been gebroken, ik liep op krukken. Vriendin en ik zaten bij aardrijkskunde wat te lachen en te kletsen, die twee meiden voor ons. Op een gegeven moment lacht m'n vriendin heel hard, om iets wat ik zei. Meiden denken natuurlijk weer dat het over hen gaat. Na de les zegt een van hen dan ook;'Oooh, we weten wel dat jullie het over ons hadden hoor... wat zeiden jullie? *blabla* We zien jullie zo wel!!!' Vriendin en ik begrijpen het niet. Bij de kluisjes staan ze ons op te wachten, ik zeg iets als;'Heey, wat is er nu? We hadden het helemaal niet over jullie hoor!' En ineens krijg ik een duw (op m'n krukken he!), weet me net vast te grijpen. Ze blijft gewoon duwen.. staat een heel groepje om ons heen met verbaasde mensen. Op een gegeven moment krijg ik een kans haar gezicht te grijpen en het een beetje te beschadigen, toen hield ze eindelijk op. Super geschrokken strompel ik naar de conrector die er helemaal niets over wilde horen... Mja, ik helemaal in de war. Op weg naar huis (achterop bij iemand op de fiets) zie ik ze ineens uit een straatje fietsen, compleet van hun route af... Ze wachtten me dus ook nog op...

Maar goed, in m'n examen jaar (3 jaar later) maakte ik er helemaal geen probleem van, een van die twee rare meiden ook niet, deed heel gewoon enzo.. Maar die andere... pfff, wat een arrogant kind zeg.. Kon het echt niet vergeten... Wel jammer, want ik ben heel lang goed bevriend met d'r geweest... Maar ja, helaas he...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:54
Atje85
Atje85 is offline
Zeker vmbo
Wat een verhaal trouwens

Nee, ik ken geen zulke mensen, ze zeggen dan ook altijd tegen me dat ik geen vijanden heb(alleen maar vrienden), en t klopt nog ook eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:57
Verwijderd
eerlijk egzegd ken ik teveel van dat soort mensen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 21:01
Poor twisted me
Citaat:
Andijvie schreef op 26-08-2003 @ 21:51:
Ja, zoiets ken ik

*verhaal*

jezus wat dom..... schijnbaar wisten ze dat niemand ze mocht, daarom dachten ze bij voorbaat al dat jullie iets over hun zouden zeggen.

flauw zeg van ze vooral dat stuk met die krukken......
Oud 26-08-2003, 22:14
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 26-08-2003 @ 21:51:
*verhaal*
Wat een kutschool.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 00:17
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ja... een meisje dat zich voor vriendin van mij houdt, blijft maar kwaad als je ook maar één keertje iets verkeerd hebt gedaan
Ze is sowieso altijd chagerijnig en daar kan ik echt níet tegen
Oud 27-08-2003, 09:43
Quiana
Quiana is offline
Niet dat ik weet, op dit moment.
Oud 27-08-2003, 10:01
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
jah, ik heb ook zoiets!

bij mij op school zitten 2 groepen hoger 2 van die super hoeren en we mogen elkaar niet erg, het begon in de 1ste toen ik en een vriendin samen fietsten en wij kletsen natuurlijk. Zeggen die 2 achterbakse wijven dat we onze bek moesten houden. Dus ik zei dat ze zelf haar bek moest houden. werd ze me toch kwaad. Sinsdien kijkt ze me met de dood aan en aan het begin was het nog schelden en kwam ze met een vriendin langsgelopen en ammel fluisteren van; 'ja, het is die trut.' en ik had al zoiets van; is het nou nog niet afgelopen?! pffffff en ik zit ook altijd met hun in de bus en we mogen elkaar nog niej, maar ik roep nix meer naar ze. Is allemaal verspilling
Oud 27-08-2003, 10:04
G.T.C.
G.T.C. is offline
hmm, op de basis school kende ik wel van dat soort mensen. Niet dat ik daar trauma's aan overgehouden heb ofzo, maar ja.

Op de middelbare ben ik gewoon zo erg veranderd. In de 1e was ik nog af en toe het slachtoffer van pestkoppen enzow, maar nu zijn die zelfde mensen hele goede vrienden van mij
vanaf dat jaar vond iedereen mij gewoon aardig en dat heeft me denk ik ook gemaakt tot wat ik nu ben. Ik weet van vroeger wat het is om gepest te worden, maar ik heb door de afgelopen jaren juist zoveel zelfvertrouwen gekregen dat ik echt met jan en alle man een gesprek begin

Sorry, ik moet je telleur stellen . Ik ken nu niet meer van dat soort mensen.
Oud 27-08-2003, 10:36
Verwijderd
Nog een verhaaltje, wel iets anders, maar 't lijkt erop;

Een collega van mijn vriend is zo'n type die mensen bijvoorbaat niet mag, echt niet mag. Zo mocht hij mij dus ook absoluut niet, echt heel vervelend. Hij kwam hier vaak om films te kijken en ik deed dan zó m'n best om rustig te zijn etc, zodat hij me zou mogen... maar telkens wanneer ik bijvoorbeeld een discussie over een film probeerde te beginnen, keek hij me wóest aan. Mijn vriend zag dat niet, ging gewoon in de discussie mee... Maar z'n collega kon het blijkbaar niet hebben dat ik een andere mening had. Daarnaast weet ik zeker dat hij me meteen als 'dom' bestempelde omdat ik zo'n 11 jaar jongen ben dan hij is. Echt allemaal vooroordelen.
Nu was er laatst een keer een etentje met hem en zijn vriendin, en toen ineens... geen idee waarom.. maar hij glimlachte naar me! En de keer erop dat ik hem zag weer! Nu kan hij ook om me lachen en gewoon naar me luisteren...
Maar voorheen was 't zo'n eikel Ik heb er een keer een hele nacht wakker van gelegen, ik denk dat m'n vriend toen een keer met hem gepraat heeft ofzo... 't Is een moeilijk mannetje
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 10:39
Verwijderd
Gelukkig niet. Ik ben zelf heel vergevensgezind en alle mensen waar ik goed mee omga zijn dat ook.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 10:55
CrazyIkke
CrazyIkke is offline
pffff
veel te vermoeiend om te lezen
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 12:29
Poor twisted me
Citaat:
nare man schreef op 27-08-2003 @ 11:39:
Gelukkig niet. Ik ben zelf heel vergevensgezind en alle mensen waar ik goed mee omga zijn dat ook.
ik ben ook niet het ruziezoekende type....
kan ook nooit lang boos op iemand zijn. behalve op types zoals haar dan...
Oud 27-08-2003, 12:34
Verwijderd
nee, dat heb ik niet dat ze zomaar lomp gaan doen door een ruzie van een half jaar geleden, wel heb ik dat mensen zomaar lomp gaan doen, omdat ik ooit volgens hun een verkeerde opmerking maken (niet eens iets persoonlijks) of om hoe ik eruit zie of wat me hobbies zijn das pas vage shit
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 14:41
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik ken wel mensen, maar die hebben niet met mij ruzie. Bijvoorbeeld: het botert niet meer tussen een goede vriend van me en een goede vriendin van me, omdat ze drie kwart jaar geleden of zo ruzie hebben gekregen. Weet nog niet precies wat er gebeurd is, want ik heb het verhaal alleen maar van die jongen gehoord en het meisje wil er niet over praten. Het had iets met een stageplek te maken die ze allebei wilden en op een gegeven moment was de één wel zeker dat-ie die stageplek zou krijgen maar heeft hem toch niet gekregen doordat die andere allemaal rot-dingen over die ene heeft verteld. Maar dat is maar 1 kant van het verhaal, ik weet de andere kant niet. Verder zou de vader van de ene persoon de andere persoon met de dood bedreigd hebben! Ze zitten dus ook bij elkaar op school. Nu tegenwoordig praten ze wel weer met elkaar, maar goede vrienden zoals ze daarvoor waren (want ze trokken echt heel veel met elkaar op) zullen ze echt nooit worden. Als ik ze met elkaar vergelijk zijn het echt twee dezelfde types: beetje zeurderig, beetje precies, beetje soms overdreven doen... maar goed ze doen nu wel weer normaal tegen elkaar. Misschien dat het ooit nog goed komt. Heb al met andere vriendje een wedje gemaakt dat ze ooit nog een relatie krijgen.

Interessant verhaal weer
Oud 27-08-2003, 15:08
Verwijderd
Mwah.. ik ken zo;n meisje.. we waren samen (met ouders ) op vakantie geweest.. en toen deed ze wel raar.. maar ik dacht nou zo is ze gewoon.. tis een heel ander tiep dan ik/dan mij (whatever) ik had wel wat tegen haar moeder (ik had gekookt.. zegt ze tegen mijn vader die de kip had gesneden.. goh Hans.. dat heb je goed gedaan.. en tegen mij zei ze niks.. ik was maar goed) maar opzich niet tegen haar..
toen kwam ze een week later (na de vakantie) op msn en echt zo tegen mij: ja je bent dom.. en wel hier en hier om.. dus ik happen natuurlijk.. (aangezien zij vmbo deed en zelfs daarop was blijven zitten.. no offence ofzo.. )
maar ik heb haar daarna niet meer gesproken... ook geen behoefte aan... zulke mensen kun je maar beter vermijden denk ik
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 15:19
Verwijderd
Eigenlijk ken ik niet van die mensen. Er zijn wel mensen die ik niet mag en er zullen ook wel mensen zijn die mij niet mogen. Maar echt mensen die altijd maar boos blijven, ken ik niet echt.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 16:30
BBEM
BBEM is offline
ik ben zelf veel te arrogant om last van dat soort mensen te krijgen, Teminste ik lijkt heel arrogant en ik kan ook goed acteren in werkelijk ben ik een heel rustig persoon. Maar soms moet je toch wat om van gezeur van andere af te zijn.
Oud 27-08-2003, 17:19
Pla
Pla is offline
Ze zeggen wel eens dat ik altijd boos kijk.. Maar ik kan ook best lachen hoor..
Oud 27-08-2003, 20:42
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Pla schreef op 27-08-2003 @ 18:19:
Ze zeggen wel eens dat ik altijd boos kijk.. Maar ik kan ook best lachen hoor..
mensen zoals jij blijken dan de lievigheid zelve te zijn (meestal )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten