Advertentie | |
|
![]() |
|
Niet opeens natuurlijk, maar misschien door een nieuwe videokaart, extra PCI kaarten, dat ie voor de HD niet meer genoeg overheeft? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar theoriën zijn er om getest te worden.
![]() Zitten er ook branders en dvd spelers in? Misschien die eens ontkoppelen om te kijken of ie dan wel altijd boot? |
![]() |
||
Citaat:
er zit een brander en een dvdspeler in zou wel erg raar zijn als die de voeding vóór de hd nemen ze staan immers op secondary of zie ik dat verkeerd? |
![]() |
|
Verwijderd
|
JOJOJOJOOOOOO
![]() ik ben de ict expert ![]() hij vind je Hard Disk niet ofzoiets. dat kan aan meerdere factoren liggen. misschien is het handig dat je ff snel iemand vraagt uit je vriendenkring die er verstand van heeft anders geef ik je als advies om naar gathering.tweakers.net te gaan. daar worden alle "ICT vragen" uitermate goed afgehandeld maar als ie nu blijft werken dan heb niks gezegd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
het werkt alsnog niet eigenlijk hij houdt t misschien iets langer vol maar op een gegeven moment krijgt ie toch weer zelfde gezeik hij doet nix bijzonders, beetje inetten ofzo weetikveel en dan opeens een bsod, restart, boot fail |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Beantwoord ook DEZE stellingen voor een goed stemadvies! Nieuwe Nationale Partij | 37 | 21-02-2002 18:25 |