Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Hmm misschien ook niet, je hebt mensen die het niet kunnen onderdrukken omdat ze primitief zijn, en je hebt mensen die willen het niet omdat ze "slecht" zijn. Kies zelf maar.
Laatst gewijzigd op 30-08-2003 om 16:39. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nog steeds geen kamer in Nijmegen? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik vind dat het niet perse slecht hoeft te zijn om er ook iets mee te doen. Als het maar niet mensen vermoord of grootschalig word. Je mag best wel wraak nemen op iemand die je bijv. al 1 jaar heeft gepest en die nog steeds heel arrogant is. Daar kan je zelf iets goeds meedoen, 1. je krijgt je eigenwaarde terug, 2. die persoon zal hopelijk andere mensen niet meer kunnen pesten en 3. die persoon word minder arrogant en een beter mens. Dat vind ik zwaarder wegen dan dat je misschien een paar keer iemand terugpakt en daardoor slecht ben omdat naja waarom is dat eik slecht?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 501 | 18-09-2006 07:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat klopt er volgens jou niet aan de bijbel? tybs | 191 | 08-04-2005 12:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
God (uit de bijbel m.n OT) en emoties Yab-Yum | 63 | 13-12-2004 18:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd 2: Kies uw winnende verhaal. Ieke | 102 | 04-01-2004 00:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien Verwijderd | 2 | 01-08-2003 18:39 | |
Liefde & Relatie |
tips voor liefdes verdriet ? michelle_flo | 14 | 03-04-2003 20:35 |