Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en dat hij met justin heeft samen gewerkt...; justin kan ook wel goed zingen..dus dat schijt niet veel.. en zo kan ik nog wel even doorgaan...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
je kan veel zeggen over nelly maar niet dat hij slecht is omdat hij met justin heeft samengewerkt die jongen heeft zich in de afgelopen tijd dus echt wel bewezen en niet alleen bij zijn vaste fans.Of je nou bij een RnB party komt of een echt hiphop feest,grote kans dat je justin hoort(is uiteraard mede te danken aan the neptunes maar dat terzijde) Rat
|
Jaaah ik kom zeker wel samen met mijn homies representen!!
Hardcore hiphop met zeer snelle en vloeiende teksten en te dikke rhymes toch. Ga ik samen met me homeboy R en andere ghetto katz. Bling bling WEEEESSSSSSIIIIIDEEEEEEEE ![]()
||
Citaat:
jup ![]() ![]() ik zou met een vriend erheen gaan omdat t ons wel eens grappig leek. maar we gaan alleen als t goedkoop is.. ik denk dat t vaak zo duur is omdat ze bang zijn dat er mensen komen om tomaten te gooien ![]()
||
![]() |
Citaat:
commercieel ja zijn muziek is wel commercieel ja maar 1 wie zegt dat hij dat bewust zo doet en het niet zelf gewoon mooi vindt...? en 2 dan nog kan het wel goede muziek zijn hij denkt bling bling te zijn...hij IS bling bling....zn vermogen zit over de 100 miljoen dus tja... veel vrouwen in zn clips das idd niet origineel meer nee en opzich is met justin samenwerken niet slecht...ik bedoel hij zat in boyband maar wie zijn wij om er over te oordelen of hij een toffe gozer is of niet in t echt...? En zingen kannie heeft ie nu wel bewezen (work it vonnik trouwens wel een kut nummer ![]() en zo kan ook ik nog wel ff doorgaan ![]()
||
Citaat:
damn man, where is the love...
|
![]() |
|
Ja. Die spelen namelijk instrumenten en vragen hooguit 10 euro. Maargoed dat is natuurlijk geen hoogstaande muziek volgens jouw bekrompen mening. Dude als je het niet snapt.....shut the fuck up.
Ik ben totaal niet anti hiphop(of whatever je nelly wilt noemen). Ik weet wel dat t veel beter kan als wat die clown laat zien.
||
Citaat:
Zeg mij, is dit een kutbeat of is het gewoon een relaxede plaat. Ik ga voor het laatste. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
niet al te serieus nemen.. ik vind het altijd wel leuke 'party'-muziek ![]()
|
En wat ik nog wel het grappigste vind, is dat jullie Nelly allemaal afzeiken, terwijl dat als jullie de kans kregen om zo door te breken en de dollars te verdienen die hij nu binnen krijgt, het allemaal zouden doen.
Mijn punt is dus, dat het gewoon één grote act is, die ontzettend veel verdient. |
![]() |
||
Citaat:
dude, ik zou zó geld willen krijgen met muziek waar ik niets aan vind
||
Citaat:
en ik zou niet beroemd willen zijn. als ik over een tijd een keer ga optreden sta ik liever ergens achteraan zonder al teveel aandacht ofzo, de rest mag de aandacht wel.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
De Kantine |