Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2003, 22:11
grandmommy
grandmommy is offline
iedereen krijgt ze wel eens: van die mailtjkes of links dat je eerst iets lievigs of grappigs ziet, en dan ineens wordt het stil. je zet je boxen harder.......AAAARGH!! je hoort een harde gil en je ziet een eng gezicht. ik vind deze mailtjes echt doodeng, maar ook wel weer heel erg kicken, hoe kan dat? komt het door de adrenaline? wat vind je uberhaupt van deze bestandjes?

I know, it's a bit offtopic, maar het heeft ook wel weer met schrikken, en dus met spooky dingen te maken
Oud 12-09-2003, 22:13
Fade of Light
Fade of Light is offline
die heeft echt TOTAAL niks met mystiek te maken.

Je schrikt -> biologie -> adrenalineshot; jij opgefokt. Vraag maar eens aan je biologielera(a)r(es)
Oud 12-09-2003, 22:16
grandmommy
grandmommy is offline
nee ik weet het maar ik wist niet waar ik het anders kon planten , op onzin is het al snel zo'n lomp geouwehoer. maar ik hou wel van die adrenalineshots
Oud 12-09-2003, 22:20
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 12-09-2003 @ 23:16:
nee ik weet het maar ik wist niet waar ik het anders kon planten , op onzin is het al snel zo'n lomp geouwehoer. maar ik hou wel van die adrenalineshots
tis biologie...lichaam en gezondheid is het beste dus (imo)
Oud 12-09-2003, 22:36
p4tj3
p4tj3 is offline
ja, ik kan er ook niet tegen, ik kreeg er bijna een hartaanval van damn wat schrok ik hard, laatst had ik een link, dan kon je zien wanneer je zou overlijden, nou ik dus ff checken ben wel benieuwd, er zat een eng muziekje bij echt zo`n muziek dat je dood gaat, toen moest je vragen invullen of je rookt, drinkt etc, toen kreeg je de uitslag, je zag daarna allemaal woorden langs komen toen kwam er hearth disease uit dan zie je een hele enge foto met een eng gezicht en geschreeuw, nou dat je moet je echt 3uur snachts gaan kijken en lichten uit en boxen op max, ik denk niet dat je het dan gaat overleven
Oud 13-09-2003, 00:58
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 12-09-2003 @ 23:11:
I know, it's a bit offtopic, maar het heeft ook wel weer met schrikken, en dus met spooky dingen te maken
Beetje... alsjeblieft zeg, waar hebben we het hier nou over. En mystiek is wel echt totaal iets anders als spooky...

Hier word ik dus even niet goed van... Proberen wij uit alle macht het zijn van mystiek een beetje uit de enge-dingen-heksen-aliens-sprookjes-spoken-wereld te vissen, kom je met zoiets...

Als je het persé wil weten, open je maar op L&G een topic over adrenaline...

Sprakeloos ben ik...
Advertentie

Regels voor berichten