Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Of die onthoofde Pim-avatar.. ![]()
|
aan de avatar
toen veel de avatar van psobd hadden waaronder ook mezelf, had ik wel een paar keer zoiets van ik word gek... ook als ik een bericht zoek van iemand, kijk ik als eerste naar de avatar... toch makkelijk die dingen
|
Eerst op de nick, dan op de avatar. Maar toen Quiana en Qamra toen hun naam hebben gewijzigd kon ik ze nog wel herkennen aan hun avatar.
|
Ik kijk altijd naar de avatar, ik stoor me er niet aan als iemand hem verandert heeft. maar dus wel als veel mensen dezelfde hebben.
Het grappige is dat als ik een naam hoor van iemand die ik alleen van het forum 'ken' dan is de eerste gedachte bij die naam wat zijn of haar avatar is (geweest)... Best wel idioot.
|
WAT? hoe ik forummmers herken?
De relevantie van het inhoudelijk idee in ere te houden van het gedachtespinsel dat deze topic ter wereld racht overweeg ik reeel een serieus antwoord te geven dat ik immer en alleen let op de komplete inhoud van het bericht, de subliminale boodschap en het pschologisch-juvenile conflict meegezonden in het bericht. kortom: ik lees het hele bericht, en ik weet wie je bet ^_^ ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
dat doet me denken aan... Verwijderd | 93 | 17-02-2008 17:14 | |
De Kantine |
Raad de forummer Verwijderd | 500 | 10-02-2008 16:57 | |
De Kantine |
Welke forummers ben je irl weleens toevallig tegengekomen? Verwijderd | 220 | 19-08-2004 12:17 | |
De Kantine |
Op welke forummer zou je irl afstappen? frizzle | 95 | 01-02-2004 16:38 | |
De Kantine |
Schrijfstijlen van forummers Quiana | 37 | 27-10-2002 23:49 |