Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik d8 zelf dat het wel een leuk idee was, maar ja mensen kunnen er een andere mening over hebben natuurlijk
||
Verwijderd
|
Citaat:
je bent al de 3e of 4e die erom vraagt.. het is gewoon nutteloos, zoveel vragen zijn er niet, en zo kun je van alles wel een topic maken.. en verder moet je hiervoor op beleidszaken zijn.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
SM wordt toch niet overspoelt door network related issues? Heeft het ook weinig nut om er een sticky topic voor te maken. Zelfde geldt m.i. voor de grote HTML topic met 3 posts. Er is niks op tegen om voor elk probleem een apart topic te maken, zodat verschillende problemen gescheiden blijven.
Laatst gewijzigd op 02-09-2003 om 15:10. |
![]() |
|
Vragen/opmerkingen over het beleid kunnen in Beleidszaken.
Maar het handigst was misschien als je Koen of mij een PB had gestuurd. Ik ben tegen teveel sticky topics voor elk onderwerp wat je maar kan bedenken, bovendien hoort Netwerken thuis op Hardware. Alleen de softwarematige kant van netwerken (windows/OS instellen, internet, internet/netwerk software) hoort op S&M. Maar zoveel topics over netwerken zie ik niet om nóg een sticky topic te rechtvaardigen. Maar niets staat je in de weg een goed topic erover te maken, met een uitgebreide post zoals McLaren. Als het topic goed is, zullen alle netwerk-related topics die op S&M horen daarin moeten, maar sticky zit er niet in denk ik.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Geen toegang tot draadloos netwerk. freakinaround | 2 | 06-09-2008 14:18 | |
Software & Hardware |
laptop draadloos netwerk internet explorer MissCzechMeOut | 4 | 19-12-2007 11:10 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Hij ziet de computers niet meer Multilot | 3 | 17-04-2005 17:59 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Internet Delen Verwijderd | 7 | 22-11-2004 19:17 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Netwerk werkt wel, internet niet Lil'Anthony | 29 | 21-07-2004 10:02 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Directe kabelverbinding XP - ME Verwijderd | 12 | 04-05-2004 11:43 |