Advertentie | |
|
![]() |
|
Bijpraten met mn klasgenoten die ik dan te lang niet gezien heb. En als ik de enige ben met een tussenuur: teksten zoeken voor mn handelingsdelen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Nou bij ons is het vanaf de eerste week al werken, motten dan aan casussen en andere opdrachten werken, dus dan kun je de tussenuren goed gebruiken.
En mochten we toch nix te doen hebben: lekker puteren in de mediatheek of de computerlokalen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Heb 8 (!!) tussenuren in de week, 4 tussenuren heb ik tegelijk met andere mensen dus dan wordt het gezellig beetje praten, heb verder twee tussenuren achterelkaar zodat ik gewoon lkkr naar huis ga en de andere twee tussenuren ga ik denk ik voortaan maar gewoon in de mediatheek doorbrengen (maar internet mag alleen maar gebruikt worden voor schooldoeleinden
![]() |
![]() |
||
Citaat:
moet bijvoorbeeld over 5 weken, 5 boeken uit hebben en er boekverslagen van hebben gemaakt ![]() ik klets en lees dus vooral tijdens m'n tussenuren.
|
![]() |
In tweede ging ik altijd naar de stad of tafelvoetballen..
In de derde altijd naar zo'n jongen uit mijn klas (en daar bleven we dan nog een paar uur gamen ![]() En nu nog een keer derde..weet ik niet, ik heb niet echt vrienden in mijn nieuwe klas, dus ben benieuwd.
|
In de zomer gingen we altijd in het zonnetje zitten of voetballen (ja voetballen), en in de winter in de aula rondhangen, met dichtbijwonende vriendinnen mee naar huis, naar het winkelcentrum, muziek luisteren, we verveelden ons nooit
|
|