Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2003, 14:00
anja
anja is offline
Ik heb een klein vraagje over iets wat ik hier eigenlijk nog nooit ben tegengekomen op het forum. Iedereen heeft het wel over aftrekken en vingeren, allemaal 'acties' rond de geslachtsdelen. Maar wie betrekt er ook nog andere lichaamsdelen bij het zelfbevredigen? Ikzelf heb bijvoorbeeld heel gevoelige tepels, en kom veel makkelijker klaar als ik met m'n linkerhand 'boven' bezig ben, en met m'n rechterhand 'beneden' Zijn er nog meer meiden (of jongens) die een ander gevoelig lichaamsdeel stimuleren op die momenten, en ben je er misschien zo afhankelijk van dat het moeilijk lukt klaar te komen zonder?
Oud 19-08-2003, 14:08
tjeu
tjeu is offline
Ik maak mijn tepels ook wel eens hard tijdens het aftrekken, en hoewel ik niet het idee heb dat ik hierdoor sneller klaarkom, zorgt het wel voor extra stimulatie zodat ik lekkerder klaarkom. Geldt overigens ook voor het masseren van de ballen.
Oud 19-08-2003, 14:24
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Ik betrek ook wel es andere lichaamsdelen bij t aftrekken. T is niet dat ik zonder niet kan klaarkomen, maar t geeft wel vaak een fijner gevoel.
Oud 19-08-2003, 14:25
Verwijderd
Citaat:
tjeu schreef op 19-08-2003 @ 15:08:
*KNIP* zorgt het wel voor extra stimulatie zodat ik lekkerder klaarkom. Geldt overigens ook voor het masseren van de ballen.
dat met je tepels doe ik zelf niet (krijg een raar beeld bij, vind dat meer iets voor meisjes, maarjah mss is het wel heel lekker) maar de ballen masseren/strelen gewoon stimuleren dus, dat doe ik wel is idd wel lekerder als je dat doet.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 21:41
Verwijderd
Bij mezelf doe ik dat nooit eigenlijk, mede doordat ik beide handen dan al bij mijn vagina gebruik; behalve tijdens het fantaseren, dan vaak juist wel ja, al is het niet nodig, het maakt het gewoon interessanter.

Als ik iets bij mijn vriend doe dan wissel ik uiteraard wel af, want ik heb dan toch sex met hém en niet alleen met zijn penis.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 09:15
sofie3
sofie3 is offline
<beken mode aan> Als ik mijn tepels streel, geeft dat een bijzonder opwindend kriebelend gevoel in mijn onderbuik, waardoor ik veel sneller kom. Ik ben wellicht een uitzondering, maar ja, ik zit dus ook met m'n handen op andere plaatsen dan alleen maar op het "knopje". Maar ik zal wel weer een uitzondering zijn... Ik denk dat ik er al zo aan gewend ben, dat het zonder die stimulatie niet eens meer lukt... of toch (nog) langer duurt. <beken mode uit>
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 12:58
carla-tje
carla-tje is offline
Vreemd dat er hier zo weinig mensen op reageren... ik wil wel tot een bekentenis overgaan Ik doe het nl. ook... ik heb zelf eveneens (seksueel) gevoelige tepels, en als ik streling daarvan combineer met het vingeren, dan ontploft de boel meteen
Oud 21-08-2003, 14:49
Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Als ik mn vriend bevredig dan streel ik met mn handen ook over zn buikje, kontje, ballen en de binnenkant van zn benen. Als ik hem gewoon met mn hand bevredig dan zoen ik hem in zn nek enzo, volgens mij vind hij dit lekkerder als dat ik verder gewoon helemaal niks doe
Oud 03-09-2003, 16:45
Francesco
Francesco is offline
Mijn tepels zijn niet echt gevoelig, maar ballen of onderbuik strelen betrek ik nog wel eens in een spelletje Solo.

In een spelletje Duo betrek ik over het algemeen de mij bekende erogene zones van mijn partner - in het begin dan, want naarmate het orgasme van mijn bedpartner nadert wordt een meer directe stimulatie vaak meer op prijs gesteld heb ik gemerkt
Oud 04-09-2003, 09:04
metalgirl
metalgirl is offline
Bij masturberen wil ik nog wel eens een beetje aan mijn tepels friemelen, maar niet echt om het gevoel (want voor mezelf zijn ze niet seksueel gevoelig) maar om het idee.

Mjah.
Oud 04-09-2003, 10:51
Punkygirl
Punkygirl is offline
ik stimuleer mn tepels ook tijdens het vingeren en als mn vriend het bij mij doet vind ik dat heerlijk of af en toe een kusje op gevoelig plaatsen hmmmm
Oud 04-09-2003, 11:50
Snoep
Snoep is offline
Ik doe eigenlijk alleen de 'standaard' dingen.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 15:20
Verwijderd
Mijn vriend heeft nog wel andere gevoelige plaatsen ... vooral zijn hals en oren ... en daar maak ik dus ook wel gebruik van ... geldt eigenlijk evenzeer voor mezelf ...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten