![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mezelf doe ik dat nooit eigenlijk, mede doordat ik beide handen dan al bij mijn vagina gebruik; behalve tijdens het fantaseren, dan vaak juist wel ja, al is het niet nodig, het maakt het gewoon interessanter.
Als ik iets bij mijn vriend doe dan wissel ik uiteraard wel af, want ik heb dan toch sex met hém en niet alleen met zijn penis. |
![]() |
|
<beken mode aan>
![]() |
![]() |
|
![]() |
Vreemd dat er hier zo weinig mensen op reageren... ik wil wel tot een bekentenis overgaan
![]() ![]()
|
Als ik mn vriend bevredig
![]()
|
![]() |
Mijn tepels zijn niet echt gevoelig, maar ballen of onderbuik strelen betrek ik nog wel eens in een spelletje Solo.
In een spelletje Duo betrek ik over het algemeen de mij bekende erogene zones van mijn partner - in het begin dan, want naarmate het orgasme van mijn bedpartner nadert wordt een meer directe stimulatie vaak meer op prijs gesteld heb ik gemerkt ![]()
|
ik stimuleer mn tepels ook tijdens het vingeren en als mn vriend het bij mij doet vind ik dat heerlijk of af en toe een kusje op gevoelig plaatsen hmmmm
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Iemand Aub??? Samar | 6 | 19-10-2008 20:31 | |
Seksualiteit |
Jezelf extra stimuleren? (dames) HmmIk | 43 | 01-09-2005 17:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Europese Grondwet II Mark Almighty | 500 | 01-06-2005 22:44 | |
Seksualiteit |