Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2003, 22:04
marlies
marlies is offline
Hallo Allemaal,

ik heb nu 16 maanden met mijn vriend en het gaat echt heel goed, maar ik ben zo bang dat het over een tijdje niet zo leuk meer is.
Dus iedere keer als het maar net een beetje minder leuk is dan denk ik.. Oh nee daar komt het!
Ik wil er echt zolang mogelijk aan ontkomen

hebben jullie dit ook?
Oud 01-09-2003, 22:48
Verwijderd
Ik denk dat je moet onthouden dat er altijd weer uit te komen valt, stel het gaat iets minder goed, stel jullie komen in een sleur.. is dan meteen de relatie ten einde of de wereld vergaan? Nee, dan kunnen jullie er samen aan werken om daar weer uit te komen.

Ik herken het ook wel een beetje. Als we even niets te doen weten of ons vervelen of ik wil even alleen zijn of weet ik veel wat, krijg ik meteen het idee van ohjee, we zijn op elkaar uitgekeken.

Ik merk dan een keer daarna echter ook weer dat dat niet zo is en probeer wat ik al heb geschreven in mn hoofd te houden. Als het mocht gebeuren kunnen we daar ook weer uitkomen, en dat gebeurt ook telkens al als er problemen zijn.

Door iets zo erg te verwachten roep je het ook wel een beetje over jezelf af, hoewel je ook alert blijft. Onthoud gewoon dat er altijd een uitweg is uit een sleur, en als die er niet is passen jullie misschien niet zo goed meer bij elkaar. Probeer te genieten van wat jullie nu hebben i.p.v. je bij voorbaat zorgen te maken over wat er misschien komen gaat. Werkt voor mij ook
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 22:57
Vage Harry
Vage Harry is offline
Sleur komt er toch wel, dat is geen reden om een ander te zoeken om mee te sleuren. Gewoon af en toe iets geks doen...trouwen bijvoorbeeld. Dan ben je in ieder geval verzekerd van een sleurperiode en kan je die rustig afwachten.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 16:24
Surjirro
Surjirro is offline
Ik had zelfs al het bekende sleurgevoel na 3 maanden. De enige manier voor mij op het op te lossen was door het hem te vertellen. Dat heb ik dus ook gedaan en daardoor hebben we het samen opgelost. Mss is het dus handig om wanneer je ooit last zou mogen krijgen van die sleur het tegen hem te zeggen zodat hij ook weet waar jij mee zit.
Oud 03-09-2003, 16:33
Lotte
Lotte is offline
En nou ben ik benieuwd hoe jullie dat hebben opgelost.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 16:38
Verwijderd
Ik zou zeggen, doe af en toe iets spannends of nieuws of verras elkaar ... vooral in de slaapkamer kan je met een beetje improvisatie leuke dingen doen en daar moet je heus niet voor naar eh, speciaalzaken .
Ik weet natuurlijk niet of jullie al met elkaar slapen, mijn zaak ook niet, maar iets simpels als een sexy nachtjurkje af en toe (hoeft nog niet eens duur te zijn) kan wonderen doen ...
Of je kan er eens een paar dagen samen tussenuit naar een of ander romantisch plekje, of verzin iets met kaarsjes of zo, of ... Als je je verbeelding laat werken dan kan je vast wel dingen verzinnen!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 13:26
PoekieWoekie
PoekieWoekie is offline
Idd, maar je kan ook gewoon iets geksgeks doen zoals naar de dierentuin spontaan, dus hem gewoon mee de trein in sleuren (jij hebt alles van te voren al geregeld) en dan lekker klef door de dierentuin slenteren.. samen ijsje eten...
Hmm... ga ik ook maar es doen
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 16:08
Anonymous John
Anonymous John is offline
Spontane dingen die uit het niets te voorschijn komen kunnen de relatie weer zo goed als nieuw maken. Ik raad verrassings anale seks aan.
Oud 04-09-2003, 16:46
Optima
Optima is offline
vraag raad aan een stel dat al 40 jaar getrouwd is
Oud 04-09-2003, 16:56
G.T.C.
G.T.C. is offline
hmm, naja....als het niet meer gaat dan gaat het niet. Ik zou in ieder geval niet een relatie in stand houden omdat je nou eenmaal al zo lang wat samen hebt.
Als het gewoon niet meer goed voelt moet je er mee stoppen. Stel je voor dat je zo de rest van je leven zit te piekeren!!

Als alles lekker zit tussen 2 mensen zal het echt geen sleur worden. Word het dat wel dan ben je echt niet goed bezig.
Alleen denk wel effe goed na voordat je radicale beslissingen gaat nemen hè...
Want voor het zelfde geld vergeet je gewoon hoe goed je het eigenlijk met hem hebt en hoe goed hij bij je past. En dat het misschien een hele tijd kan duren voordat je weer zo'n iemand ontmoet.
Wat ik wil zeggen is dat je niet te impulsief moet handelen maar als je gewoon steeds het idee hebt dat je in een sleur begind te komen dat je wel is goed moet nadenken of dit is wat je wil
Reageren

Regels voor berichten