Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En we hebben geen behoefte aan zieltjeswinnend gedrag. En ALS je zo godsvruchtig bent als je wil doen voorkomen, waarom schrijf je Hij dan met een kleine h? |
![]() |
||
Citaat:
Verder mag je best zeggen dat jij denkt dat het god is maar je komt alleen maar met een voor mij onbegrijpelijke zin die nergens op slaat en totaal niet onderbouwd is.... niet iedereen weet wat je ermee bedoelt... ![]()
|
ik heb het ook soms heb iuk echt het idee dat er iemand recht voor mn neus staat, maar is er niemand.. ik denk ook vaak dat iemand me roept kijk om en vraag wie er riep en dan is er niemand thuis, of ze weten van niks
![]() en dat aankijken heb ik ook of dat er iemand over mn schouder staat mee te kijken, kijk ik om en *huh* niemand te zien
||
Citaat:
||
Citaat:
Mensheid niet proberen te wijzen op de boodschap als zij daar geen belang bij hebben zou veel nuttiger zijn. Als je dat wilt doen, doe het dan bij mensen die jou gedachtengang delen.
|
ik heb wel eens dat ik in het donker de trap niet op durf, omdat ik het gevoel heb dat er iemaND bovenaan staat om me er af te duwen, een kale man met veel rimpels en oude kleren. maar ik denk dat dat komt omdat het huis al 70 jaar oud is en het een tweede wereldoorlog heeft meegemaakt in het durpske, en dat er veel energie in t huuske zit
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Wie kan dit voor mij uittekenen? Quasi | 5 | 19-02-2009 21:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat kan dit zijn? XQseMe2 | 28 | 28-09-2006 21:57 | |
Liefde & Relatie |
Kan dit... Of.. lso | 14 | 07-10-2004 21:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe kan dit? aboe | 7 | 23-10-2003 21:51 | |
Software & Hardware |
Windows kan dit apparaat niet starten omdat de configuratiegegevens in het register.. Verwijderd | 6 | 16-02-2002 17:31 | |
Liefde & Relatie |
Kan dit? Sissi17 | 9 | 04-02-2002 12:08 |