Advertentie | |
|
![]() |
|
heel aparte en zeer goed vallende weerwar van tegenspraak, onzin die geen onzin is, verwachting en ruimte voor eigen invulling en fantasie. Kortom een stukje waar ieder creatief persoon zich in kan vinden en dat maakt het ook zo knap. Je hebt iets neergezet over een van de meest uitgeputte onderwerpen die je maar kan bedenken, dat toch fris is en je laat denken.
*buigt* xxx
||
Citaat:
aangezien ik door had dat ik er nix van kon leren ben ik er mee gestopt en aangezien ik nog leer kan ik niet echt iemand anders wijzen op hun fouten... *zucht* ik kan je alleen vertellen wat ik er van vond, of je er wat aan hebt is een tweede...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Muziektopic #8 Verwijderd | 406 | 07-02-2013 09:46 | |
Muziek |
Nummers die over andere forummers gaan Verwijderd | 12 | 22-04-2004 12:05 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Spaans Gigli | 7 | 06-01-2004 19:31 | |
Liefde & Relatie |
Kan iemand mij helpen om mijn gevoelens te vertalen in het spaans? Dr_Love | 16 | 19-06-2002 17:28 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Zijn er een paar mensen die spaans kunnen en een paar zinnetjes willen vertalen? Dr_Love | 12 | 23-05-2002 14:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Quiero todo Caatje | 11 | 02-02-2002 20:45 |