Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk dat je haar moet vragen gozer, veel meiden wachten daar namelijk op.
![]() http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=572114 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
50 mensen op heel die school?!?!
Gozer, maar je geen zorgen. Over een paar weken ken je iedereen daar en als je dan een keertje met een paar mensen aan het hangen bent waar zij ook bij zit kan je toch best rustig ergens een gesprek over beginnen? Niet bang zijn om naar haar toe te stappen ![]() ![]()
|
![]() |
same problem over here
![]() alleen op mijn school heb je weinig kans dat je op die manier in contact komt met het meisie ![]() zitten namelijk 7000 man op school bij mij dus wordt knap lastig en zoveel lef heb ik nou ook weer niet :unsure: en ik wordt ook nog is knalrood als ik zoiets probeer ![]() |
![]() |
|
7000 man
![]() ![]() nja dan wordt t idd moeilijk ja ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maar gewoon idd over de leraar ofzo of wat ze vd school vind of wat ze van ...ja lama ![]()
|
ja, tekens vanaf mars
![]() neej ff serieus...kweet t niet...t kan antuurlijk dat ze je leuk vind en zich daarom niet durft om te draaien,t kan ook toevallig zijn,maar dat jij dr op let natuurlijk, en dat ze kijkt kan ook verschillend worden uitgelegd...maja kben wel benieuwd wat andere mensen hiervan vinden eigk...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
nouja ff update...
n vriendin van mij waar ik superveel mee omga op school...heeft ruzie met dat meisje...en n jongen waar ik mee omga..is dr ex... dus ik ga nu zeg maar om met haar 'vijanden' dus ik denk dat zij denkt...dat ik dr ook niet moet ofzo... dus kdenk ook dat ze niet zo snel contact zal maken,omdak altijd emt 1 van die 2 ben..(die ex of dat meisje waar ze ruzie mee heeft..) maarrrrr...ze kijkt wel veel, en dr vriendin kijkt ook veel..kweet ook 1000% zeker dat ze over mij hebben gepraat..en als ik door de klas loop ofzo..kijkt ze continu... wat moet ik? zou er kans zijn? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe opnieuw contact maken? Mappel | 3 | 07-04-2013 12:25 | |
Liefde & Relatie |
contact maken met huisgenoten Verwijderd | 10 | 13-11-2008 21:54 | |
Liefde & Relatie |
Contact Maken Boontjuh | 11 | 11-11-2004 06:52 | |