Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
TRUT! dat is een klassieker 1e klas. 'Wie zeg je? 4 jongens uit Liverpool? Met wie? Lennon en McCartney? nee, sorry ken ik niet'.
|
Verwijderd
|
Vergeet the burning red en supercharger, dat zijn hun slechtste platen (the burning red heeft thans wel momenten)
Burn my eyes is een van de beste metalschijven ooit, the more things change was af en toe iets over the top, maar staan ook klassiekers op. Maar die nieuwe hadden ze na the more things change moeten uitbrengen. Ellenlange composities, riffs waar je broek van af zakt, Rap is volledig verdwenen, en de nieuwe gitarist moet duidelijk niet weten van het gepingel van Ahreu Luster. Mooi zo. Ze doen terug wat ze het beste doen. Doet me beetje denken aan killswitch engage, maar heavier en met betere zanger. |
![]() |
||
Citaat:
Supercharger was complete drekzooi
||
Citaat:
Maar ik zal hem eens downen en beluisteren. Blood for blood ja? dat is wel vet ![]() he ff over je naam ook: Vind je die laatste FF ook zo ruk?
|
Verwijderd
|
Ik vind zowel digimortal als hatefiles zeer goed te pruimen. Mensen die zeuren over commercieel enzo: zeik niet, niemand verplicht je tot aankoop. Zoiets maken ze voor de fans, zodat ze niet de halve wereld hoeven af te struinen voor B sides en covers. (Of KaZaA op te starten for that matter).
|
![]() |
||
Citaat:
Digimortal was pure troep. Echt compleet overbodige rotzooi. Die zanger klinkt alsof hij niet goed weet wat hij met zijn zanglijnen aanmoet en de formule van de nummers is veel hetzlefde en te vaak herhaald. Hadden ze nooit uit moeten brengen, het brak hun goede reputatie af die ze op hadden gebouwd met Soul/Demanufact/Obsolete.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Slechtste nummer op de cd. @ EXO, I agree. schitterend nummer. Ik vinnem zalig, digimortal. Ma soit, alles t.e.m. digi vonnek schitterend (buiten die gabbermixe en stuff). Bij Hatefiles heb ik echt zoiets van...waarom??? Maar dit is een machine head topic he!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
FOK DIE RIFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
||
Citaat:
ik wist het niet meer 100% zeker...had de albumtitel iig tóch goed, dus zeik niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van dat veegstuk vanaf 5:29 zakte men broek af. Supernummer gewoon. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Imperium en Bite the bullet kan ik uren op repeat laten staan. Prachtig gewoon.
De rest is ook best wel goed. Days turn pale to gray doet denken aan deafening silence (een van de weinige goeie nummers op supercharger). Elegy is beetje raar. Voor de rest, schitterende cd. Ma nu wil ik godverdomme die 2 nummers wat er niet bij zitten ook horen!!! En Wouszer, beetje toondoof? Imperium is toch gewoon een freakin' oorgasme?? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
overeenkomsten laatste paar FF en MH cds: zanger probeert te zingen en band probeert 'liedjes' te maken.... beide zakken hiermee volledig door het ijs, want ze zijn niet gemaakt voor liedjes met cleane zang.
die bands moeten gewoon doen waar ze goed in zijn: schreeuwen, gorgelen, brullen en ontzettend dikke riffs spelen met pompende drums op een snelheid waar je U tegen zegt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[ meer/andere muziek-topic ] Verwijderd | 59 | 30-07-2006 23:54 | |
Muziek |
jouw muziek collectie Earphone | 67 | 12-12-2005 17:05 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
Definitieve jaarlijsten 2003 86dagreed | 79 | 02-01-2004 13:54 | |
Muziek |
Wat we weer gekocht hebben qua CD's, LP's, tapes, video's, bandshirts e.d. telluriet | 257 | 09-12-2003 21:08 | |
Muziek |
Machinehead tour + cover. Nighttime Bird | 27 | 19-09-2003 17:06 |