Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ontopic: ik heb n x in n soorgelijke situatie gezeten. Een vriend van mij (D) zei dat R mij leuk vond en nog geen tien minuten later zei R dat D mij leuk vond. Lekker verwarrend. Achteraf bleek dat D me idd leuk vond maar dat niet durfde te zeggen omdat hij bang was om onze vriendschap te verpesten. Daarom ging hij *polsen* of ik iets voor R voelde. Zit totaal geen logica in dus.. Maar zou kunnen dat dit bij jou ook t geval is ![]()
||
Citaat:
![]() Waarschijnlijk vind één van de twee je inderdaad echt leuk, kijk eens wie het nerveust is bij jou in de buurt bijvoorbeeld. Sorry dat we zo ingewikkeld zijn ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap er niet zoveel van, althans ik kan geen reden bedenken dat iemand dat zou zeggen als het niet waar was...misschien een rare poging om de aandacht af te leiden van het feit dat ze je allebei leuk vinden? Ik zou het echt niet weten. Duidelijkheid is hier gewenst, zeg gewoon tegen R wat je van hem vindt. Vriendschappen gaan niet zo snel verloren als het goede vriendschappen zijn. Ik heb nooit gesnapt waarom een vriendschap op het spel zou komen te staan als een van de twee verliefd blijkt te zijn.
En fin, ik zou het gewoon aan R voorleggen, eventueel eerst even met iemand anders erover praten en hem laten polsen. Succes ![]() |
![]() |
|
he je snapt niks van R en E niet gelijk niets snappen van jongens ja!
![]() IK snap ze ook niet, en ik ben een jongen!! ![]() ff serieus: Misschien hoopte ze op iets spannends die avond dat R of E met jou ging zoenen en dat ze het daarom zeiden. Heel teovallig dat ze het dan allebei zeiden. Misschien hadden ze voor jullie weg gingen het erover gehad ofzo. Of vinden ze je leuk en wil R, E helpen en andersom. Maar als R je leuk vind lijk het mij sterk dat hij E zou helpen om met jou te zoenen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Ehmm, ik denk dat ze allebei een beetje verlegen zijn om zelf de eerste stap te zetten en dat ze daarom jou aanmoedigen om initiatief te nemen... een andere optie zou kunnen wezen dat ze allebei iets met je willen en zo erachter komen wie jij 'kiest' van hun twee.
|
Waarschijnlijk vinden ze je allebei leuk.
![]() Maar dat maakt verder niet uit, want als jij met allebei niets wil, dan gebeurt dat niet. Wil je wel wat met een van hun twee, dan ga je dat gewoon doen en moet de andere dat maar accepteren. Jij hebt het dus gewoon allemaal in de hand nu. Mja, ik weet niet wat daar niet mooi aan is, maar die jongens zijn gewoon allebei gek op je. Mark ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Mark ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anders had ik gewoon moeten zeggen: pak ze allebei en kijk hoe ver je ermee kunt gaan, vervolgens merk je vanzelf wel welke van de twee jou écht leuk vindt en welke het alleen maar om de seks ging ![]() Hee, het studentenleven draait om niks anders ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
donker en licht niña | 7 | 23-08-2003 16:05 | |
Lifestyle |
Je zit op school... Verwijderd | 134 | 20-03-2003 17:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Loverboy (asjelieft snel reageren...) Freakgrrl | 4 | 17-10-2002 13:03 |