iig goed (en knap) dat je dat voor jezelf hebt besloten. Als je gaat studeren kun je ook het huis uit en onafhankelijk zijn, zonder je schuldig te hoeven voelen, houdt dat ook in je achterhoofd.
Juist omdat die mensen zo ver weg wonen, is het handig als hij daar een dagje heen gaat.

Dan is ie extra lang weg ivm reizen enzo.
Je hoeft ook niet per se te zeggen dat je je aan hem ergert. Je kunt het ook brengen als dat je je zorgen om hem maakt en misschien is dat nog niet eens gelogen ook. Je kunt hem vast wel dingen uitleggen en je kunt hem ook vertellen dat je bepaalde dingen niet wilt vertellen bv. of dat je zelf wel naar hem toe komt, als je met hem wilt praten ofzo. Misschien kunnen jullie op een vast moment op de dag iets samen doen (al is het alleen maar samen eten of samen de afwas doen ofzo) en dat hij je dan verder een beetje met rust laat. Als hij niet weet dat jij dat wil (en bedoel ik, als je dat niet echt concreet
zegt) dan weet hij dat ook niet of doet hij net als of hij het niet weet. Dat denk ik iig.
*blablabla* Ik kan nu zoveel opschrijven...maar ik denk niet dat je er echt iets aan hebt...

Ik blijf er bij dat praten belangrijk is...