Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
|
![]() |
|
TDI staat echt voor Turbo Diesel Intercooler, een Diesel is namelijk standaard al injectie..
Als TDI Turbo Directe Injectie zou betekenen, zou een Subaru Impreza GT Turbo dit ook achterop kunnen hebben.. Laat ik dat maar niet hopen voorlopig. TD staat voor Turbo Diesel, TDI voor Turbo Diesel Intercooler.
__________________
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Maar hoe minder zielen, hoe meer bier per ziel!!! www.daihatsutuning.com
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() ik gok eerder op zo'n 10% GTI en TDI hebben eigenlijk vrij weinig met elkaar te maken, ze hebben alleen als eigenschap dat het over het algemeen vrij krachtige motor zijn, maar ze komen er beide op totaal verschillende manieren aan. off topic, gti betekend bij ons in de garage Gordijnen, trekhaak imperial ![]()
__________________
/ 4AGE POWER \
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je onder de kap kijkt staat het fucking groot op je kleppendeksel, maargoed. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien, als er GTI op een auto staat hoeft het niet duurder te zijn hoor ![]() ![]() En bovendien moet je wel erg dom zijn, als je een auto koopt met het gedachte dat het een GTI is, en er later achterkomt dat het NIET zo is ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"wat is er mis met mijn 'nieuwe' GTI ? ![]() ![]()
__________________
/ 4AGE POWER \
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ALLES KAN! Met een beetje snijwerk maak je hem zo passend. Zelfs de skirts en de uitlaten van de R32 passen op een TDI, alleen word 1 uitlaat wel een "dummy", die is er voor de sier. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Skirts overzetten is trouwens heel wat anders als dingen van het blok gebruiken.
__________________
/ 4AGE POWER \
|
![]() |
|
V6 ziet er compleet anders uit dan een 4lijn motor! En skirts passen op iedere 3-deurs Golf 4, want die afstand blijft gelijk, of je nu de R32 hebt, of een 68pk SDI.. En als je zoals jij zegt net zo lang snijdt enzo tot ie wel past, ziet t er totaal niet meer uit, geloof mij
__________________
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Maar hoe minder zielen, hoe meer bier per ziel!!! www.daihatsutuning.com
|
![]() |
||
Citaat:
![]() A4 TDI ![]() R32 ![]() Maar de VR6 is wel een ultra-kleine motor: VW Golf 3 2.8 VR6: ![]() En voor de liefhebbers: Golf 4 TDI : ![]() =edit= kleine foutjes Laatst gewijzigd op 29-08-2003 om 22:33. |
![]() |
|
Zei ik toch..
Is sowieso al triest, kleppendeksel overzetten. Ten eerste, je merkt t sowieso wel als je de auto koopt. Je koopt toch niet n auto, omdat er GTI op t kleppendeksel staat, terwijl t een 1.3CL is ofzow? Dat zie je toch als je de autopapieren bekijkt? Ennuh, t hoeft niet hoor, dat 1 uitlaat dan dummy wordt. Je ziet hier wel meer Golfjes rondrijden met links en rechts een stortkoker eronder, die t nog doen ook nog. Kost niet eens veel, €150 ofzo voor een Golf 3, Golf 4 dacht k €240, dus is heus wel te maken..
__________________
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Maar hoe minder zielen, hoe meer bier per ziel!!! www.daihatsutuning.com
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
__________________
/ 4AGE POWER \
|
![]() |
|
K dacht ergens gelezen te hebben dat je met een Aston Martin Vanquish bijna 100 in de eerste versnelling kan halen.. Mijne haalt in zn 1 bijna 55, in zn 2 95, in zn 3e versnelling 125, en in zn 4e als k lang genoeg doortrap bijna 165
__________________
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Maar hoe minder zielen, hoe meer bier per ziel!!! www.daihatsutuning.com
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik kan ook best ver doortrappen in alle versnelling, daar staan opels ook bekend om. Wisten jullie dat bmw's ook een vreselijk lange 1 hebben ? kijk maar eens bij stoplichtsprintjes ![]()
__________________
/ 4AGE POWER \
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Kga ook niet vaak over de snelweg, is t wagentje niet voor gemaakt.. Volgende week komt er een open K&N filter op en open uitlaat vanaf eerste demper..
Khad ook liever 5bak gehad, maar er zat helaas maar n 4bak in..
__________________
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Maar hoe minder zielen, hoe meer bier per ziel!!! www.daihatsutuning.com
|
![]() |
|
Een wat duurdere uitvoering van de Suzuki Alto. Dus dan heb je volgens mij af fabriek een stereo (..) erin, en een rechterbuitenspiegel, en een achterruitenwisser ofzo?
__________________
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Maar hoe minder zielen, hoe meer bier per ziel!!! www.daihatsutuning.com
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
daarbij staat de turbo druk nog iets hoger en zit het blok wat steviger in elkaar. Hier worden wel veel mensen mee genept die denken een TDI te kopen maar kopen in werkelijkheid een TDI omdat het lastig na te gaan is voor de gewone man/vrouw
__________________
/ 4AGE POWER \
|
![]() |
|
De TDI is al heel lang in productie en is uitgevonden door Volkswagen, de eerste Diesel met pompverstuivers. Deze motor draait nu al een hele tijd mee, maar kan niet meer bijbenen bij de huidige generatie dieselmotoren (neem nou de nieuwe MultiJet van Fiat, echt een super motor, en ook veel moderner dan de TDI).
Volkswagen heeft ook patent op TDI, vandaar dat andere autobouwers iets anders moeten verzinnen. Auto's van de VAG groep (Volkswagen AG), VW, Audi, Seat, Skoda mogen de term TDI dus wel gebruiken. Lamborghini is trouwens ook van de VAG (Audi). ![]()
__________________
I have a dream.
Laatst gewijzigd op 11-09-2003 om 11:06. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
__________________
/ 4AGE POWER \
|
![]() |
|
Ik zeg ook niet dat de TDI slecht is, ik wil alleen opmerken dat het ontwerp al een tiental jaar aanwezig is, en dat vind ik toch best een hele prestatie.Het is iig een bewezen concept. En jezus wat hebben die dingen een trek kracht. Je trekt een GTI er zo mee uit als je een beetje een behoorlijke TDI hebt.
![]()
__________________
I have a dream.
|
![]() |
|
![]() |
Reden dat de TDI's zo snel wegtrekken is dat de koppel heel gunstig is en dus bij een laag toerental veel kracht kan opnemen, probeer nou niet lekker door te trekken met een Diesel (tdi of niet) want dan sloop je je motor..
Het leuke van Benzine motoren is het geluid dat je eruit kunt persen met wat simpele aanpassingen ![]() *out!* |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien blinkt menig TDI motorblok uit door zijn souplesse, als ik de tests mag geloven.. Genesis |
Advertentie |
|
![]() |
|
|