Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
in Japan worden belachelijk veel consoles en games verkocht... en daar kan men de markt voor de rest van de wereld op veel vlakken beoordelen.. VS is ook een markt die volgens mij even groot is als europa, en een proefvijver om te kijken of spelletjes aanslaan in 't westen... verder heb je natuurlijk geen problemen met verschillende talen/wetten/etc want VS is 1 land... ![]()
||
Citaat:
en mocht ie 't niet direct zijn vind ik op ze minst dat je een readertje te kopen waarmee 't wel kan...
||
Citaat:
en dat is 't dus... je weet niet welke standaard ze gaan gebruiken... volgens mij hadden ze express de kleine dvd's (?) gekozen omdat 't dan heel lastig is om te kopieren... of ze zetten dit voort, of ze gaan over op grote DVD's ('t boost de console-sales absoluut) of mss een andere manier... met gewone DVD's kan er idd gewoon een ringetje voor de kleine schijfjes, maar mocht 't iets anders zijn... tja...
||
Citaat:
daarnaast zie ik mini-DVD's nog niet naast de andere writeables liggen... de enige andere toepassing die ik tot nu toe zie die er gebruik van maakt id die DV-cam die op DVDtjes brandt meteen... verder is het aanbod van GC games online ook meerdere malen minder dan XBOX en PS2 (van alle grote dwonloadsites waar ik kom hebben ze geen aanbod) dus je moet toegeven dat Nintendo 't wel degelijk moeilijker heeft gemaakt ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
alleen release-titels nu nog voor 30 euro verkopen vind ik wat minder ik zie X-Box en PS2 titels vaak na een jaar voor willekeurige prijzen liggen... op een of andere manier is dat voor heel weinig GC titels onmogelijk... (trouwens ook GBA, grmbl)
|
![]() |
|
|