Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Tis geloof ik de 42ste keer als ik goed geteld heb, dat ze iets dergelijks melden. Dat hele Al-Quaida is al lang dood, als het al ooit zo groot geweest is als ze ons altijd hebben laten geloven...
(Ik lees trouwens net dat 49% van de Amerikanen denkt dat Saddam Hussein de aanslagen gepleegd heeft ![]()
|
Heh, niemand neemt die dreigementen van Al-Qaída meer serieus.
En terecht. Als je kijkt anar de actieve terreurgroepen, dan vind ik ze inferieur aan bv Hamas, die tenminste op regelmatige basis (1x per 2 weken ofzo) een goede aanslag weet te plaatsen. Al Qaída boekt een keer een masterlijke overwinning, maar inmiddels zijn ze al twee jaar lang stil, afgezien van al die komische "tapes" waarop holle dreigementen worden geuit. |
![]() |
||
Citaat:
http://www.washingtonpost.com/wp-dyn...-2003Sep5.html "Nearing the second anniversary of the Sept. 11, 2001, terrorist attacks, seven in 10 Americans continue to believe that Iraq's Saddam Hussein had a role in the attacks, even though the Bush administration and congressional investigators say they have no evidence of this." |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Manus; was Al-Qaida geen reusachtige organisatie met onafhankelijk van elkaar opererende cellen in alle grote steden van de wereld, die elk moment een al in een eerder stadium voorbereide aanslag konden plegen?
Als dat zo is, waarom blijven ze dan komen met loze dreigementen, in plaats van dat ze gewoon een bommetje over het hek van het witte huis gooien? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar goed dat ik niet geloof dat er morgen grote aanslagen zullen plaatsvinden
|
Verwijderd
|
al-Qaida is niet een organistaie die zich nog met kleine aanslagen bezig kan houden. Ze moeten natuurlijk wel weer met iets groots komen, anders neemt niemand ze serieus, ze moeten zichzelf overtreffen, anders gaat iedereen nog denken dat hun capaciteiten niet groot genoeg zijn en dat ze zo goed als dood zijn, Niets van je laten horen houd de mythe overeind
![]() ![]() |
![]() |
|
|