![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik bovenop zit en ik ga rechtop zitten als we pas net bezig zijn, doet dat ook ontzettend veel pijn, want dan raakt hij mijn baarmoedermond gewoon te hard. Nouja, pijn is misschien niet helemaal het goede woord, maar het voelt dan erg onaangenaam. Misschien was er zoiets het geval?
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
bij mij hangt het er ook vanaf in welke dagen van mijn cyclus ik zit
ik denk dat de baarmoedermond soms meer 'uitsteekt ' dan anders dan kan het dieper stoten wel pijn doen ja maar het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat als jullie het al lang samen doen, dat je het nog nooit op dit punt van je cyclus zou gadaan hebben dus dat is het misschien toch niet... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het verhaal op zich klinkt wel alsof de baarmoedermond geraakt wordt, maar ze heeft het echt over pijn. Dat klinkt toch wat anders. Inmiddels al opnieuw geprobeerd? ![]() |
![]() |
|
ik heb nu een probleempje denk ik met mn baarmoedermond of zo... gisteren ben ik bovenop geweest en toen deed het eventjes pijn maar daarna niet meer en nu ook niet, maar toen ik vandaag "voelde" zit die baarmoedermond precies ergens anders, tis raar om te beschrijven, tis net of hij van het midden van die plooi die er zit naar de zijkant is verschoven of zo... en die plooi is naar de andere kant verschoven of zo, ksnap het zelf niet en dus hoop ik dat iemand van jullie een verklaring zou hebben....
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het is niets wat jullie beschrijven...
Er is echt iets mis vanbinnen.... In het begin deed 1 vinger nog geen pijn, alleen twee vingers,of hij. Maar op den duur ( "laten we nog eens proberen,misschien is het al over" ![]() Zou het kunnen dat er daarbinnen (vanbuiten is er niets te bespeuren,en doet er ook niets pijn, het doet ook alleen pijn als er dus iemand of iets in komt) iets ontstoken is ofzo? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maarjah.. ik zou ff afwachten en dan een paar dagen later kijken hoe het gaat. Als je verder niet echt verschijnselen hebt als jeuk ofzo.. iets dat op een infectie zou kunnen duiden. Maar.. alsof er iets in de weg zat..? Blijkbaar zat het dan niet zo diep, anders kon je er niet met een vinger bij. Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus verder weet ik t ook niet. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en jeuk heb ik soms wel een beetje, maar dan vanbuiten... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb het ook, bijna precies zoals je beschrijft..In het begin doet het geen pijn, en dan opeens doet het echt enorme pijn! Ik denk dat het komt omdat je niet nat genoeg bent, want de afgelopen week deed t iedere keer best pijn bij mij, en gisteren ging t vanzelf, en mn vriend zei dat ik natter was als normaal..
En gisteren btw voor de 1e keer zonder condoom gedaan, dat hielp bij mij ook..Dus als je aan de pil bent, of andere anticonceptie hebt, dan kan dat ook weleens helpen..en het is nog lekkerder ook! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En het lijkt alsof het helemaal rondom is,maar kon ik niet goed voelen (had erop gelet) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar fruitvliegje, ik kan je niet echt helpen als je wel ontspannen bent, want dat was mijn eerste gedachte. Misschien even bij de dokter langs om er zeker van te zijn dat alles ok is?
||
Citaat:
daarna zien we wel... |
![]() |
|
misschien was je te droog, en is het geirriteerd geraakt omdat hij toch doorging.
dat heb ik een keer gehad en het werd steeds erger, na een week was het wel iets minder geworden maar het was echt niet fijn. de pijn zit dan helemaal rondom en kan zomaar ineens opkomen tijdens de sex. maar ik weet niet of dat het is
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
dingen om uit te proberen tijdens de sex? meissiexx | 94 | 12-01-2006 10:50 | |
Seksualiteit |
Hoe kan je dit zien? AngelLena | 36 | 13-04-2003 12:29 |