Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2003, 13:07
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Heyhey,

m'n vriend is vanacht blijven slapen, maar er was een probleempje...
tijdens de seks had ik pijn... dit had ik namelijk niet meer sinds een klein jaartje, dus niet omdat het de eerste keren zijn (lang niet zelfs )
Als hij binnenkwam viel het nog mee, maar dan,op een bepaald punt,deed het pijn, alsof er daar iets in de weg zat, dat ie daar niet verder kon (dat kon ie dus wel,maar dan deed het dus pijn, ook als ie net op dat punt kwam)
echt also er daar iets in de weg zat... maar mn vriend voelde niets abnormaals... (ook niet als ie met twee vingers voelde)
savonds was dit het geval, maar ook later naar de nacht toe, en smorgends nog steeds...

Wat zou het probleem kunnen zijn?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 13:22
Verwijderd
Volgens mij kan het soms zo zijn dat het plotseling pijn doet, daar heb ik ook wel eens last van. Soms voel ik niets en een andere keer doet precies hetzelfde hardstikke pijn..

Dat het later nog steeds pijn deed kan komen doordat het daarvoor pijn deed en jij je zorgen maakte dat het misschien weer pijn zou doen, waardoor het dat ook deed.

Wat de pijn precies veroorzaakt weet ik ook niet.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 13:48
Supervixen
Supervixen is offline
Ik heb een enkele x,bij bepaalde standjes,dat ik een erge pijn heb in mn onderbuik....heeft iemand anders dat ook wel eens
Oud 14-09-2003, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Supervixen schreef op 14-09-2003 @ 14:48:
Ik heb een enkele x,bij bepaalde standjes,dat ik een erge pijn heb in mn onderbuik....heeft iemand anders dat ook wel eens
Yep. Als hij een tijdje hard stoot, dan heb ik wel een halfuurtje buikpijn.

Fruitvliegje: was 't allemaal nat genoeg en was je misschien zenuwachtig? Het kan zijn dat je je spieren onbewust aanspant en dan doet het inderdaad pijn.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 14:18
Verwijderd
Als ik bovenop zit en ik ga rechtop zitten als we pas net bezig zijn, doet dat ook ontzettend veel pijn, want dan raakt hij mijn baarmoedermond gewoon te hard. Nouja, pijn is misschien niet helemaal het goede woord, maar het voelt dan erg onaangenaam. Misschien was er zoiets het geval?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 17:31
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-09-2003 @ 15:18:
Als ik bovenop zit en ik ga rechtop zitten als we pas net bezig zijn, doet dat ook ontzettend veel pijn, want dan raakt hij mijn baarmoedermond gewoon te hard. Nouja, pijn is misschien niet helemaal het goede woord, maar het voelt dan erg onaangenaam. Misschien was er zoiets het geval?
Daarom doet het bij mij ook wel eens pijn. Mijn vriend heeft soms de neiging te enthousiast te zijn en stoot dan veel te diep. Misschien deed het daarom bij jou pijn..?
Oud 14-09-2003, 17:31
laajn
laajn is offline
bij mij hangt het er ook vanaf in welke dagen van mijn cyclus ik zit
ik denk dat de baarmoedermond soms meer 'uitsteekt ' dan anders
dan kan het dieper stoten wel pijn doen ja

maar het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat als jullie het al lang samen doen, dat je het nog nooit op dit punt van je cyclus zou gadaan hebben
dus dat is het misschien toch niet...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 17:36
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-09-2003 @ 15:18:
Heeft mijn vriendin ook wel eens. *kijkt schuldig*

Het verhaal op zich klinkt wel alsof de baarmoedermond geraakt wordt, maar ze heeft het echt over pijn. Dat klinkt toch wat anders.

Inmiddels al opnieuw geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 19:59
sui
sui is offline
ik heb nu een probleempje denk ik met mn baarmoedermond of zo... gisteren ben ik bovenop geweest en toen deed het eventjes pijn maar daarna niet meer en nu ook niet, maar toen ik vandaag "voelde" zit die baarmoedermond precies ergens anders, tis raar om te beschrijven, tis net of hij van het midden van die plooi die er zit naar de zijkant is verschoven of zo... en die plooi is naar de andere kant verschoven of zo, ksnap het zelf niet en dus hoop ik dat iemand van jullie een verklaring zou hebben....
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 21:23
Verwijderd
Citaat:
sui schreef op 14-09-2003 @ 20:59:
ik heb nu een probleempje denk ik met mn baarmoedermond of zo... gisteren ben ik bovenop geweest en toen deed het eventjes pijn maar daarna niet meer en nu ook niet, maar toen ik vandaag "voelde" zit die baarmoedermond precies ergens anders, tis raar om te beschrijven, tis net of hij van het midden van die plooi die er zit naar de zijkant is verschoven of zo... en die plooi is naar de andere kant verschoven of zo, ksnap het zelf niet en dus hoop ik dat iemand van jullie een verklaring zou hebben....
De baarmoedermond kan toch verschuiven? Dit is geen probleempje, geloof ik. Maak je geen zorgen.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 06:34
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Het is niets wat jullie beschrijven...

Er is echt iets mis vanbinnen.... In het begin deed 1 vinger nog geen pijn, alleen twee vingers,of hij. Maar op den duur ( "laten we nog eens proberen,misschien is het al over" ) deed zelfs 1 vinger pijn...

Zou het kunnen dat er daarbinnen (vanbuiten is er niets te bespeuren,en doet er ook niets pijn, het doet ook alleen pijn als er dus iemand of iets in komt)
iets ontstoken is ofzo?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 08:28
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Mja alleen dan pas erna.. bij mij begint het dan meestal kwartiertje erna ofzow..
Oud 15-09-2003, 11:06
Verwijderd
Citaat:
fruitvliegje schreef op 15-09-2003 @ 07:34:
Het is niets wat jullie beschrijven...

Er is echt iets mis vanbinnen.... In het begin deed 1 vinger nog geen pijn, alleen twee vingers,of hij. Maar op den duur ( "laten we nog eens proberen,misschien is het al over" ) deed zelfs 1 vinger pijn...

Zou het kunnen dat er daarbinnen (vanbuiten is er niets te bespeuren,en doet er ook niets pijn, het doet ook alleen pijn als er dus iemand of iets in komt)
iets ontstoken is ofzo?
Omdat het pijn deed werd je misschien wel gespannen en bang voor de volgende keer pijn. Waardoor het dus iedere keer dat je het probeerde meer pijn deed.

Maarjah.. ik zou ff afwachten en dan een paar dagen later kijken hoe het gaat. Als je verder niet echt verschijnselen hebt als jeuk ofzo.. iets dat op een infectie zou kunnen duiden.

Maar.. alsof er iets in de weg zat..? Blijkbaar zat het dan niet zo diep, anders kon je er niet met een vinger bij.

Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus verder weet ik t ook niet.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 11:31
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 15-09-2003 @ 12:06:
Omdat het pijn deed werd je misschien wel gespannen en bang voor de volgende keer pijn. Waardoor het dus iedere keer dat je het probeerde meer pijn deed.

Maarjah.. ik zou ff afwachten en dan een paar dagen later kijken hoe het gaat. Als je verder niet echt verschijnselen hebt als jeuk ofzo.. iets dat op een infectie zou kunnen duiden.

Maar.. alsof er iets in de weg zat..? Blijkbaar zat het dan niet zo diep, anders kon je er niet met een vinger bij.

Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus verder weet ik t ook niet.
ik heb me erg ontspannen als we het nog een keer probeerden,dus dat kan al niet...

en jeuk heb ik soms wel een beetje, maar dan vanbuiten...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 12:07
Some
Some is offline
ik denk dat er iets ontstoken is ofzo. De laatste tijd veel sex gehad misschien ??

Verder ff afwachten en dan zal het vanzelf wel overgaan.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 13:38
iamcj
iamcj is offline
Je zou natuurlijk ook even naar de dokter kunnen gaan.
Oud 15-09-2003, 13:55
Verwijderd
Ik heb het ook, bijna precies zoals je beschrijft..In het begin doet het geen pijn, en dan opeens doet het echt enorme pijn! Ik denk dat het komt omdat je niet nat genoeg bent, want de afgelopen week deed t iedere keer best pijn bij mij, en gisteren ging t vanzelf, en mn vriend zei dat ik natter was als normaal..

En gisteren btw voor de 1e keer zonder condoom gedaan, dat hielp bij mij ook..Dus als je aan de pil bent, of andere anticonceptie hebt, dan kan dat ook weleens helpen..en het is nog lekkerder ook!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 16:50
barbara.inc
barbara.inc is offline
Misschien heeft hij met zn nagels ofzo een scheurtje ergens gemaakt, kan echt enorme pijn doen...
Oud 15-09-2003, 16:55
Verwijderd
Citaat:
hangt ervan af welke standjes, maar er zijn er (weet niet direct uit mijn hoofd dewelke ) waar de man redelijk diep komt en tegen de baarmoedermond stoot en bij veel vrouwen is die wel redelijk gevoelig. Kan dus de reden zijn waarom je dan pijn hebt in je onderbuik ...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:07
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
barbelle schreef op 15-09-2003 @ 17:50:
Misschien heeft hij met zn nagels ofzo een scheurtje ergens gemaakt, kan echt enorme pijn doen...
Nee dat is het niet, het is meer dan één klein plaatsje dat pijn doet. En geen prikkende pijn,eerder brandende...
En het lijkt alsof het helemaal rondom is,maar kon ik niet goed voelen (had erop gelet)
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:08
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Citaat:
roosje schreef op 15-09-2003 @ 17:55:
hangt ervan af welke standjes, maar er zijn er (weet niet direct uit mijn hoofd dewelke ) waar de man redelijk diep komt en tegen de baarmoedermond stoot en bij veel vrouwen is die wel redelijk gevoelig. Kan dus de reden zijn waarom je dan pijn hebt in je onderbuik ...
doggy style bijvoorbeeld...heb ik na een tijdje last van.

maar fruitvliegje, ik kan je niet echt helpen als je wel ontspannen bent, want dat was mijn eerste gedachte. Misschien even bij de dokter langs om er zeker van te zijn dat alles ok is?
Oud 15-09-2003, 17:33
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
[D0RIEN] schreef op 15-09-2003 @ 18:08:
doggy style bijvoorbeeld...heb ik na een tijdje last van.

maar fruitvliegje, ik kan je niet echt helpen als je wel ontspannen bent, want dat was mijn eerste gedachte. Misschien even bij de dokter langs om er zeker van te zijn dat alles ok is?
Ik ga straks onder de douche even voelen met 2 vingers of het nog pijn doet ... en zoja of ik niets abnormaals voel.
daarna zien we wel...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 15:41
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
tijdens bepaalde dagen in je cyclus ligt je baarmoeder idd lager en ik merk dat ook tijdens de sex doet soms echt pijn!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 18:10
Muizzz
Muizzz is offline
misschien was je te droog, en is het geirriteerd geraakt omdat hij toch doorging.
dat heb ik een keer gehad en het werd steeds erger, na een week was het wel iets minder geworden maar het was echt niet fijn.

de pijn zit dan helemaal rondom en kan zomaar ineens opkomen tijdens de sex.
maar ik weet niet of dat het is

Regels voor berichten