Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2003, 20:24
AngelLena
AngelLena is offline
Stel, je hebt een vent. (kan je zo eens overkomen) Je ligt 's ochtends naast em in bed en hij maakt je wakker omdat ie geil is. Jij hebt helemaal geen zin en laat dat duidelijk merken (ook door het te zeggen). Hij blijft doorhameren en doen en je weet bij voorbaat dat hij net zo lang doorzeurt tot ie z'n zin krijgt en anders voelt ie zich beledigd. Dus uiteindelijk om van het gezeur af te zijn en om em nog een beetje gezellig te houden de rest van de dag doe je uiteindelijk maar gewoon je benen wijd en laat em z'n gang gaan, hoopt dat het snel voorbij is, dan is hij weer blij, en hoef jij niet meer dat gezeur aan te horen.

Hoe zien jullie dit? De een ziet het bijna als verkrachting de ander als een obsessie...wat denken jullie?
Oud 01-04-2003, 20:30
unpopular
unpopular is offline
nummer een : NEE = NEE!!!!!!!!

Hij zit fout maar jij eigenlijk ook de volgende keer(dat er überhaupt een eerste keer is geweest) zou ik het gewoon weer duidelijk zeggen en NIET toegeven en als hij het niet accepteert.
Passen jullie dan wel echt bij elkaar want als hij nu niet begrijpt dat nee=nee is hoe moet dat later dan?

Ik zou het in ieder geval niet waarderen ik zou me erg gebruikt voelen.

Overigens zijn er meerdere topics die dit probleem bespreken

in iederegeval veel succes en sterkte.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 20:30
3rd Rock
3rd Rock is offline
dat is verkrachting in mijn optiek! je doet iets dat je eigenlijk niet wilt! en als hij zich beledigt voelt omdat jij niet wil is het een eikel! seks moet van 2 kanten komen, en dat is in dit geval dus duidelijk niet het geval!
Oud 01-04-2003, 20:35
AngelLena
AngelLena is offline
Voor de duidelijkheid, was mijn ex hoor die dat deed. Die heb al ruim anderhalf jaar terug gedumpt omdat ik steeds meer het gevoel kreeg dat het hem alleen om de sex ging.
Mijn huidige vriend is super lief. Maar elke keer als ik mijn ex zie doet ie me weer denken aan die momenten en moest het ergens kwijt of ik nou de enige was die er zo over dacht van sjonge, wat stom eigenlijk (tja, ik hield van em en wou em niet kwijt, wat doe je dan? Uit angst om em kwijt te raken laat je hem z'n gang maar gaan), of dat er meer mensen wwaren die zoiets hadden van jezus wat een kloot.
Oud 01-04-2003, 21:11
Mark
Mark is offline
kijk dat vind ik persoonlijk niet normaal. Die gozer was gewoon oversext. Als hij echt om je gaf zou hij niet zijn zin doordrijven als hij wist dat jij dat niet wilde. Gewoon sneu vind ik dat persoonlijk. Egoistisch en onbeschoft
Oud 01-04-2003, 22:21
f0rce
f0rce is offline
Dat heb ik met m'n vriendin, alleen dan andersom
Ook vaak s'ochtends.. als ik eenmaal slaap dan slaap ik ook echt en meestal ook dwars door alle wekkers in het huis heen, maja dan maakt ze me dus wakker en dan lig ik nog half te slaapwandelen hehe. Maar mazzel voor haar dat ik altijd een odol heb. Maar dames, het kan dus ook andersom!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 15:50
Verwijderd
dat zou ik als bijna-verkrachting zien...
Je kunt best wel eens sex hebben zonder dat je staat te springen van verlangen, om de ander een plezier te doen, maar zoals al gezegd werd, nee is nee. En om dan om sex te gaan zeuren, dat is niet alleen irritant en gemeen maar ook nog eens kinderachtig
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 16:05
KiMZz
KiMZz is offline
Ik ken het... Heb precies t zelfde met mijn huidige vriend. Jongens zijn gewoon eikels. Naja de meeste dan. Word pot
Oud 02-04-2003, 16:23
Verwijderd
ik zie t niet als verkrachting je stemt er zelf mee in, bij een verkrachting is dat niet, dan heb je niks te zeggen, jij stond nog voor een keuze
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 16:25
desertrose
desertrose is offline
Ik heb een keer gehad dat een oud vriendje mij te opdringerig werdt, als ik zei dak geen zin had (komt niet zo vaak voor maar okee) dan bleef hij maar zeuren, dan zei ik kop dicht of oprotten, één keer is hij doorgegaan, toen heb ik hem gepijpt, maar in zijn eikel gebeten... Hij zei de volgende dag dat het heel pijn had gedaan en dat hij het eigenlijk mishandeling vond, maar hij mishandelde (verkrachtte) mij juist. Toen was het over.
Daarna heb ik een meisje gepakt, op zo'n momenten zijn die dus veel liever! (jongens, daar kunnen jullie nog wat van leren!)
Oud 02-04-2003, 18:20
damaetas
damaetas is offline
die vent heeft een stoornis ofzo? dat ie zich niet in iem anders zn situatie kan inleven. soort van autisme.
Oud 02-04-2003, 18:28
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
desertrose schreef op 02-04-2003 @ 17:25:
toen heb ik hem gepijpt, maar in zijn eikel gebeten...
auwtch

yo go girl
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:48
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 02-04-2003 @ 17:05:
Ik ken het... Heb precies t zelfde met mijn huidige vriend. Jongens zijn gewoon eikels. Naja de meeste dan. Word pot
Nou...da's wel meteen erg overdreven (al moet ik toegeven dat ik er wel aan gedacht heb...haha ), ik heb nu een vriend waarbij nee ook echt nee is en niets anders. Dan legt ie zich erbij neer en kruipt lekker tegen me aan. Na mijn ex had sex voor mij geen betekenis meer van een intiem samenzijn. Meer van: het is soms wel lekker en het hoort erbij, verder niets. (pas op dat jij niet zo gaat denken als het tussen jullie ook al zover is)
Toen kreeg ik mijn huidige ventje die heeft mijn gedachtes weer helemaal omgevormd van een soms lekker iets wat er nou eenmaal bijhoort tot een intiem samenzijn waarvan je kan genieten.
En als je eenmaal zo'n gozer hebt, dan moet je hem houden. Want dat zijn de schatjes.
Oud 02-04-2003, 19:50
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
desertrose schreef op 02-04-2003 @ 17:25:
toen heb ik hem gepijpt, maar in zijn eikel gebeten...
Ik heb geknepen, gebeten, gekrabt to ie bloedde etc etc...maar hij vond het gewoon LEKKER!!! Wat moet je daar nou mee?
Oud 03-04-2003, 13:10
Verwijderd
Het zou mij denk ik niet overkomen.. ik ben juist degene die vaker sex wil en ik word ook helemaal chagerijnig als ik het niet krijg.. maarjah eerst maar eens een jongen vinden die sex met me wil he

Maargoed, ik zou echt geen sex met een jongen gaan hebben als ik er geen zin in had. Ik bedoel, als hij er geen zin in heeft doet ie het toch ook niet..
Ik zou zo ontzettend duidelijk NEE zeggen als ie doorging dat er echt geen twijfel over zou kunnen bestaan.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 21:40
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 03-04-2003 @ 14:10:

Maargoed, ik zou echt geen sex met een jongen gaan hebben als ik er geen zin in had. Ik bedoel, als hij er geen zin in heeft doet ie het toch ook niet..
Ik zou zo ontzettend duidelijk NEE zeggen als ie doorging dat er echt geen twijfel over zou kunnen bestaan.
Precies.. ik ga dus ech niet iets doen als ik er gewoon absoluut geen zin in had. Ook niet om van gezeur af te komen. Vin dhet geen verkrachting (zoals je opperde) omdat je er zelf aan toe geeft...
Jongens die zo zijn moet ik bij voorbaat al niet... zeuren zeuren tot ze hun zin krijgen.. no way! HEb wat zelfrespect
Oud 03-04-2003, 21:51
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 02-04-2003 @ 20:48:
Nou...da's wel meteen erg overdreven (al moet ik toegeven dat ik er wel aan gedacht heb...haha ), ik heb nu een vriend waarbij nee ook echt nee is en niets anders. Dan legt ie zich erbij neer en kruipt lekker tegen me aan. Na mijn ex had sex voor mij geen betekenis meer van een intiem samenzijn. Meer van: het is soms wel lekker en het hoort erbij, verder niets. (pas op dat jij niet zo gaat denken als het tussen jullie ook al zover is)
Toen kreeg ik mijn huidige ventje die heeft mijn gedachtes weer helemaal omgevormd van een soms lekker iets wat er nou eenmaal bijhoort tot een intiem samenzijn waarvan je kan genieten.
En als je eenmaal zo'n gozer hebt, dan moet je hem houden. Want dat zijn de schatjes.
Af en toe hebben we hele intieme en lieve sex, maar de laatste tijd echt nooit meer. Hij maakte afgelopen weekend nog een opmerking: sex is niet alleen fijn om je liefde te delen, maar soms ook omdat je er allebei behoefte aan hebt en weet dat je je helemaal bloot kan geven bij de ander.

Daarna hadden we dus sex puur voor de sex gehad en dat gaf me helemaal geen prettig gevoel. Gisteren ook zoiets, vandaag wou die wel maar heb geweigerd, waar hij wonder boven wonder niet kwaad om werd.

Maja ik denk er ook aan om t uit te maken want volgens mij is bij hem t gevoel al lang weg en bij mij zolangzamerhand ook...
Oud 04-04-2003, 08:05
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Axilithor schreef op 03-04-2003 @ 23:10:
Tja, in de natuur vinden de vrouwtjes 't ook niet altijd even leuk. Is dat dan ook verkrachting?
Is dat vergelijkbaar?
Dieren geven heus wel aan of ze wel of niet willen paren. Bovendien doen zij t idd alleen om het paren niet voor t genot. Dus lang zo vaak niet als mensen.
Oud 04-04-2003, 08:49
Verwijderd
bij veel dieren is het zo dat als het vrouwtje niet wil paren, ze gewoon het mannetje van zich af trapt of duwt. Bovendien willen vrouwtjes in de natuur altijd paren als ze vruchtbaar zijn, en willen mannetjes alleen paren met vruchtbare vrouwtjes, dus ik denk dat het niet zo vaak voor zal komen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 12:08
655321
655321 is offline
nee is nee en als ie dat niet begrijpt dan gaat ie maar een opblaasschaap kopen of naar de hoeren

kben geen opblaaspop
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 13:12
Evito
Evito is offline
Nogal droevig. Van jullie beide.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 13:13
cerys
cerys is offline
Citaat:
Axilithor schreef op 03-04-2003 @ 23:10:
Tja, in de natuur vinden de vrouwtjes 't ook niet altijd even leuk. Is dat dan ook verkrachting?
mijn poezie doet altijd dr staart ervoor als ze geen zin heeft en hij wel
Oud 04-04-2003, 18:22
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 01-04-2003 @ 21:24:
Stel, je hebt een vent. (kan je zo eens overkomen) Je ligt 's ochtends naast em in bed en hij maakt je wakker omdat ie geil is. Jij hebt helemaal geen zin en laat dat duidelijk merken (ook door het te zeggen). Hij blijft doorhameren en doen en je weet bij voorbaat dat hij net zo lang doorzeurt tot ie z'n zin krijgt en anders voelt ie zich beledigd. Dus uiteindelijk om van het gezeur af te zijn en om em nog een beetje gezellig te houden de rest van de dag doe je uiteindelijk maar gewoon je benen wijd en laat em z'n gang gaan, hoopt dat het snel voorbij is, dan is hij weer blij, en hoef jij niet meer dat gezeur aan te horen.

Hoe zien jullie dit? De een ziet het bijna als verkrachting de ander als een obsessie...wat denken jullie?
Zielig (kan me niet voorstellen, vind het alleen lekker als we beide zin hebben. Dat is meestal ook zo ....)
Oud 05-04-2003, 16:11
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
mjah ik vind ook wel, je bent jong en moet plezier maken, en ik vind sex gewoon lekker, en heb er geen probleme mee als het eens egt om de sex gaat, zonder liefde enz. maar mijn vriend denkt ook dat ik altijd zin heb, en dat is soms tog egt niet zo, hij kan daarover blijve zeuren soms maar hij komt er egt niet in

kga denk ook maar nieuwe sparringspartner zoeke die me wel begrijpt
Oud 05-04-2003, 16:27
Verwijderd
Zo hoort het in een relatie, vrouw moet dr bek houwe en benen spreiduH
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 19:01
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Ed De Pijpslet schreef op 05-04-2003 @ 17:41:
Dit is gotverdomme geen verkrachting!!!!
Ze doet het toch zelf!!! En ze heeft er eigen belang aan , want dan is ze zelf de hele dag van het gezeur af!!! Dus ik snap niet dat jullie allemaal moeilijk doen!!! Of het is de hele dag het gezeur van je vriend aanhoren, of je moet maar een keer met je benen wijd!! Of je dumpt je vriend!!! 3 keuzes!! Zo moeiluk is dat toch niet!!!!

PUNTTTT!!!

Discussie gesloten.........
En hier ben ik het dus best wel mee eens. Nee is toch nee? En als hij dan blijft zeuren, en jij geeft toe, is het gewoon je eigen keuze. Het wordt pas verkrachting als hij je echt dwingt dmv van geweld of dreigementen. Ben je zijn gezeur zat? Dump hem dan inderdaad gewoon.

Ik zie het dus gewoon als een slechte relatie.
Oud 05-04-2003, 19:03
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 02-04-2003 @ 16:50:
dat zou ik als bijna-verkrachting zien...
Wat een bullshit.

Als jij echt niet mee wilt werken en je uit dat duidelijk genoeg dan houd die vriend er wel mee op, daar ben ik zeker van. Als jij duidelijk bent in je standpunt dan hoef je echt geen seks te hebben..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 05-04-2003 @ 20:03:
Wat een bullshit.

Als jij echt niet mee wilt werken en je uit dat duidelijk genoeg dan houd die vriend er wel mee op, daar ben ik zeker van. Als jij duidelijk bent in je standpunt dan hoef je echt geen seks te hebben..
vandaar ook bijna-verkrachting ipv verkrachting
Met citaat reageren
Oud 12-04-2003, 19:21
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Wawl schreef op 05-04-2003 @ 20:03:
Wat een bullshit.

Jij kent mijn ex niet. Bij hem is 50 keer nee gevolgd door 20 keer rot nou op nog niet genoeg om em op te laten houden met zeuren. En ik heb in het verhaal een klein detail weggelaten. Als ik dan eens niet toegaf, dan ging het altijd nog veel raarder.

Als ik erbij bleef dat ik niet wou, dan kon ik hoog en laag springen, maar die broek die ging van m'n kont af. Aangezien hij sterker is kan ik daar niet veel tegen doen. En ik was altijd heel geduldig en heb geprobeerd er met hem over te praten, maar zijn reactie was altijd: je moet niet zo zeuren, je vind het best wel lekker.
Nou, ik kan je vertellen, een ruime 20 cm letterlijk in me geslagen krijgen als ik compleet droog ben is niet bepaald mijn idee van lekker. Dat is ook de reden waarom ik em meestal maar z'n gang liet gaan, om van het gezeur af te zijn, en zodat het niet uit de hand zou lopen en mij erg veel pijn zou doen.

En je hebt misschien niet goed gelezen, ik HEB em al lang gedumpt. Heb al bijna anderhalf jaar een ander die wel lief voor me is.
Oud 12-04-2003, 19:25
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 12-04-2003 @ 20:21:

En je hebt misschien niet goed gelezen, ik HEB em al lang gedumpt. Heb al bijna anderhalf jaar een ander die wel lief voor me is.
shit zeg!! WAt een klote jongen zeg!!.. Zoiets zou iemand mij dus echt never moeten flikken he!! kom nou.. je gaat met elkaar naar bed voor je plezier en niet om zo half "bijna verkracht" te worden... kl**tzak

maar ok.. had je idd duidelijk neer mogen zetten dat je hem hebt gedumpt. Iets waar je IMHO echt goed aan heb gedaan!!
Oud 13-04-2003, 09:49
Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 12-04-2003 @ 20:21:
Bij hem is 50 keer nee gevolgd door 20 keer rot nou op nog niet genoeg om em op te laten houden met zeuren
Snelste oplossing was op dit punt waarschijnlijk geweest om op te staan, je aan te kleden, je spullen te pakken en te vertrekken. (had ik waarschijnlijk al na 5x gedaan).
En niet meer terugkomen ook...

Laatst gewijzigd op 13-04-2003 om 09:51.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 10:35
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
*pakt woordenboek*

als zij nee zegt en hij doet is het vrekrachting

als zij denkt, oo dan houdtie zijn bek en doet benen open dan is het geen verkrchting

verkrachting is alas er echt tegen ben en niks doet ervoor, je kan het wel weer sexual harresmant nomen omdat je er niet 100 % mee eens was
Oud 13-04-2003, 11:41
Verwijderd
Tha #1 Chill, ik vraag me nu af wat jij van de volgende zaak vindt.
Ongeveer een jaar geleden was er in Italië een rechtszaak waarin een meisje van 19 een man ervan beschuldigde haar verkracht te hebben. Er was sperma van de man in het meisje gevonden, en de man had die avond een mes bij zich gehad. Het meisje had schrammen en blauwe plekken.
De rechter oordeelde echter dat de man onschuldig was geweest. Het meisje had namelijk een strakke spijkerbroek aangehad, die de man haar nooit uit had kunnen trekken zonder haar medewerking.

Het meisje heeft dan wél een beetje meegewerkt, maar waarschijnlijk onder bedreiging (het artikeltje dat ik las zei ook 'waarschijnlijk onder bedreiging', dus ik weet niet zeker of ze bedreigd is). Had de rechter gelijk dat het dan geen verkrachting is? Jij zei 'verkrachting is alas er echt tegen ben en niks doet ervoor', en zij heeft wel iets ervoor gedaan, ze heeft immers haar broek uitgedaan (misschien omdat anders haar keel door zou worden gesneden, maar toch).

En in het Nederlands spreken we niet van sexual harassment, maar van sexuele intimidatie.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 12:19
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
Sarah, vergeef me ik ben niet helemaal volldeig geweest,

als deze dame onder bedrijging was, en haar broek heeft uit gedaan, dan was het niet vrijwillig, ook al deed ze het zelf, dus verkrachting

in het eerste geval in deze topic, van dat meisje, is ze vrijwillig haar benen gaan spreiden, ze wou het, zodat vriendje lief geen ochtend humeur kreeg, dus geen verkrachting

graag je reactie en zo peez C
Oud 13-04-2003, 12:22
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
en over die zaak, de rechter doet er verkeerd aan er van uit te gaan dat het meisje zelf wel broek gedaan moet hebben, want uit praktijk blijkt dat verkrachters en dat soort gespuis, heel sterk zijn, tijdens de gebeurtenis (adreline of zo) als het niet mogelijk was, om hem voor verkrachting te berechten, zou ik hem de maximale straf op verboden wappenbezit(ofzoites() geven, die dame geen schade vergoeding, als er geen bewijs is dat dit nodig is, (in het geval zij nepper is)

Maar ik kan verder echt niet oordelen over die zaak, ik ken het verhaal niet, ik heb geen bewijzen gezie, geen onderzoek, ...je snapt me wel?
Oud 13-04-2003, 12:27
Verwijderd
Waaw, bedankt voor je uitgebreide reactie
Die zaak noemde ik vooral als voorbeeld, maar 't is wel waargebeurd.
Zoals je je omschrijving hebt aangevuld klopt-ie wel, goedzo
Met citaat reageren
Oud 13-04-2003, 12:29
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
*doet carlton-overwinningsdansje*

plesure is all mine

Regels voor berichten