![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het zou mij denk ik niet overkomen.. ik ben juist degene die vaker sex wil en ik word ook helemaal chagerijnig als ik het niet krijg.. maarjah eerst maar eens een jongen vinden die sex met me wil he
![]() Maargoed, ik zou echt geen sex met een jongen gaan hebben als ik er geen zin in had. Ik bedoel, als hij er geen zin in heeft doet ie het toch ook niet.. Ik zou zo ontzettend duidelijk NEE zeggen als ie doorging dat er echt geen twijfel over zou kunnen bestaan. |
![]() |
||
Citaat:
Jongens die zo zijn moet ik bij voorbaat al niet... zeuren zeuren tot ze hun zin krijgen.. no way! HEb wat zelfrespect
||
Citaat:
Daarna hadden we dus sex puur voor de sex gehad en dat gaf me helemaal geen prettig gevoel. Gisteren ook zoiets, vandaag wou die wel maar heb geweigerd, waar hij wonder boven wonder niet kwaad om werd. Maja ik denk er ook aan om t uit te maken want volgens mij is bij hem t gevoel al lang weg en bij mij zolangzamerhand ook...
||
Citaat:
Dieren geven heus wel aan of ze wel of niet willen paren. Bovendien doen zij t idd alleen om het paren niet voor t genot. Dus lang zo vaak niet als mensen.
|
Verwijderd
|
bij veel dieren is het zo dat als het vrouwtje niet wil paren, ze gewoon het mannetje van zich af trapt of duwt. Bovendien willen vrouwtjes in de natuur altijd paren als ze vruchtbaar zijn, en willen mannetjes alleen paren met vruchtbare vrouwtjes, dus ik denk dat het niet zo vaak voor zal komen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
mjah ik vind ook wel, je bent jong en moet plezier maken, en ik vind sex gewoon lekker, en heb er geen probleme mee als het eens egt om de sex gaat, zonder liefde enz. maar mijn vriend denkt ook dat ik altijd zin heb, en dat is soms tog egt niet zo, hij kan daarover blijve zeuren soms maar hij komt er egt niet in
kga denk ook maar nieuwe sparringspartner zoeke die me wel begrijpt ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zie het dus gewoon als een slechte relatie.
||
![]() |
Citaat:
Als jij echt niet mee wilt werken en je uit dat duidelijk genoeg dan houd die vriend er wel mee op, daar ben ik zeker van. Als jij duidelijk bent in je standpunt dan hoef je echt geen seks te hebben.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik erbij bleef dat ik niet wou, dan kon ik hoog en laag springen, maar die broek die ging van m'n kont af. Aangezien hij sterker is kan ik daar niet veel tegen doen. En ik was altijd heel geduldig en heb geprobeerd er met hem over te praten, maar zijn reactie was altijd: je moet niet zo zeuren, je vind het best wel lekker. Nou, ik kan je vertellen, een ruime 20 cm letterlijk in me geslagen krijgen als ik compleet droog ben is niet bepaald mijn idee van lekker. Dat is ook de reden waarom ik em meestal maar z'n gang liet gaan, om van het gezeur af te zijn, en zodat het niet uit de hand zou lopen en mij erg veel pijn zou doen. En je hebt misschien niet goed gelezen, ik HEB em al lang gedumpt. Heb al bijna anderhalf jaar een ander die wel lief voor me is.
||
Citaat:
maar ok.. had je idd duidelijk neer mogen zetten dat je hem hebt gedumpt. Iets waar je IMHO echt goed aan heb gedaan!! ![]() ![]()
||
Citaat:
En niet meer terugkomen ook...
Laatst gewijzigd op 13-04-2003 om 09:51. |
![]() |
|
![]() |
*pakt woordenboek*
als zij nee zegt en hij doet is het vrekrachting als zij denkt, oo dan houdtie zijn bek en doet benen open dan is het geen verkrchting verkrachting is alas er echt tegen ben en niks doet ervoor, je kan het wel weer sexual harresmant nomen omdat je er niet 100 % mee eens was
|
Verwijderd
|
Tha #1 Chill, ik vraag me nu af wat jij van de volgende zaak vindt.
Ongeveer een jaar geleden was er in Italië een rechtszaak waarin een meisje van 19 een man ervan beschuldigde haar verkracht te hebben. Er was sperma van de man in het meisje gevonden, en de man had die avond een mes bij zich gehad. Het meisje had schrammen en blauwe plekken. De rechter oordeelde echter dat de man onschuldig was geweest. Het meisje had namelijk een strakke spijkerbroek aangehad, die de man haar nooit uit had kunnen trekken zonder haar medewerking. Het meisje heeft dan wél een beetje meegewerkt, maar waarschijnlijk onder bedreiging (het artikeltje dat ik las zei ook 'waarschijnlijk onder bedreiging', dus ik weet niet zeker of ze bedreigd is). Had de rechter gelijk dat het dan geen verkrachting is? Jij zei 'verkrachting is alas er echt tegen ben en niks doet ervoor', en zij heeft wel iets ervoor gedaan, ze heeft immers haar broek uitgedaan (misschien omdat anders haar keel door zou worden gesneden, maar toch). En in het Nederlands spreken we niet van sexual harassment, maar van sexuele intimidatie. |
![]() |
|
![]() |
Sarah, vergeef me ik ben niet helemaal volldeig geweest,
als deze dame onder bedrijging was, en haar broek heeft uit gedaan, dan was het niet vrijwillig, ook al deed ze het zelf, dus verkrachting in het eerste geval in deze topic, van dat meisje, is ze vrijwillig haar benen gaan spreiden, ze wou het, zodat vriendje lief geen ochtend humeur kreeg, dus geen verkrachting graag je reactie en zo peez C
|
![]() |
en over die zaak, de rechter doet er verkeerd aan er van uit te gaan dat het meisje zelf wel broek gedaan moet hebben, want uit praktijk blijkt dat verkrachters en dat soort gespuis, heel sterk zijn, tijdens de gebeurtenis (adreline of zo) als het niet mogelijk was, om hem voor verkrachting te berechten, zou ik hem de maximale straf op verboden wappenbezit(ofzoites() geven, die dame geen schade vergoeding, als er geen bewijs is dat dit nodig is, (in het geval zij nepper is)
Maar ik kan verder echt niet oordelen over die zaak, ik ken het verhaal niet, ik heb geen bewijzen gezie, geen onderzoek, ...je snapt me wel?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan dit? crawloftime | 14 | 20-03-2011 03:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe kan je HEM nou ontkennen!!!!!! IGRA | 15 | 25-07-2004 06:12 | |
Liefde & Relatie |
Hoe laat je iemand zien dat -ie extra bijzonder is? Co | 19 | 23-03-2004 13:25 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 | |
Psychologie |
Wat zouden jullie doen? iamre18 | 13 | 09-07-2002 20:36 |