Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Zelfs ik kom op voor dieren, vooral alle zangvogels die jaarlijks worden gedood door z'n exotische dier die wij de kat noemen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nee ik erger ![]() ![]()
||
Citaat:
beetje offtopic maargoed, waarschijnlijk is dat vogeltje allang weer vrolijk aan het vliegen...
||
![]() |
Citaat:
Ik heb er wel ervaring mee maar ik breng zeook af en toe weg naar de dierenarts en meestal kan je het vogeltje dan ook opzoeken Ik heb nu ook een vogeltje die af en toe uit vliegen gaat (een kauw) suc6
||
![]() |
Citaat:
|
Oké, bedankt voor alle tips, helaas heb ik er geen van gelezen voordat ik een actieplan bedacht.
![]() Het was een jong musje, en huismussen worden langzaam maar zeker met uitsterven bedreigd, dus ik ben best wel een held, niet? ![]() ![]() Dus een vogel mag geen melk? Net als een egel geen melk mag? Da's altijd handig om te weten!! De meneer van de dierenambulance zei trouwens ook dat hij zeker dood was gegaan als ik hem zelf zou houden, hij was echt net uitgevlogen, dus nog niet zelfstandig. Hij is als het goed is naar een vogelopvangcentrum gebracht.
||
Citaat:
En denk bij me zelf wel eens of ze die beesten gewoon niet de nek omdraaien in de dierenambulance.. meer de schijn ophouden voor de mensen. Wat een geld enzo het allemaal wel niet kost om zon vogeltje goed te houden terwijl er miljarden van rond vliegen. En nee, ben geen dierenbeul ofzo, maar je moet reeel blijven. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Trouwens, bij een dierenambulance draaien ze zo'n beestje niet de nek om. Ben ik zeker van. Nee geen dierenbeul nee, jij geeft alleen maar om de "grotere" beesten... ![]()
||
Citaat:
Supersanne schreef: In sommige dorpen van afrika, hebben de bewoners olifantenoverlast, maar die beesten zij nou ook niet bepaald in overvloed aanwezig. dat jij veel last hebt van mussen, betekent nog niet dat ze in het hele land ruim aanwezig zijn. >Net zoals marcel, heb ik ook wel mussen afgeschoten op een boerderij, er waren echt teveel en dan krijg je er overlast van, net zoals met die spreeuwen. Het gaat nu wel slechter met de mussen, omdat ierdereen gaas in de dakgooten heeft liggen en hierdoor kunnen de mussen niet onder het dak komen waar ze altijd nestelen(dus het zal een goede zaak zijn dat iedereen een netskastje op hangt in een boom of tegen de muur.) Bij ons in het dorp zie je nog regelmatig zangvogels, maar kom je meer buiten het dorp wordt het al een stuk minder, dit vanwege de buizerds en sperwers. @metalgirl hebben die gasten van de dierenambulance naar een vogelopvangcentrum gebracht? Dan heb je een grote kans dat hij nu een maaltijd is voor een zieke roofvogel.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nooit gehoord van eendagskuikens die als voedsel voor de roofvogels fungeren, kees17? Een zo'n musje scheelt heus niet in de voedselvoorraad oid. Of ben ik nu te naïef... ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Waarom weet je zo zeker dat het voer voor roofvogels wordt dan? En @duifeltje: zowel voor musjes als voor eendagskuikens is het even erg, daar heb je gelijk in.
||
Citaat:
||
Citaat:
En als jij het niet vind, moet je niet denken dat iedereen het zelfde denkt als jij. Want dat is echt niet zo.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Z,n kuiken wordt vergast met koolstofmonoxide geheel pijnloze dood, en z'n mus wordt levend verscheurt.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Shit ik moet dit winnen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven: "Evolutie of schepping?" BiL@L | 13 | 03-12-2003 11:02 | |
Flora & Fauna |
Help! Jonge egel gevonden! Gatara | 19 | 26-06-2003 12:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Loverboy (asjelieft snel reageren...) Freakgrrl | 4 | 17-10-2002 13:03 | |
Flora & Fauna |
50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood Kupu | 87 | 13-10-2002 08:48 |