Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2003, 09:44
*Primo
*Primo is offline
K ben duz over iets meer dan een week jarig. Me beste vriend zou waarschijnlijk komen. Ik ben ook op zijn verjaardag geweest, en moest daarvor wel wat vooruit werken enz, om tijd te hebben.

Nou bel ik hem op van, kom je nog? (heeft nix van zich laten horen een tijdje) komt het antwoord: neeeeeej, ik kan niet.
Hij heft het te druk mep pta en so's enz.. en hij gaat zondag golfen, en wielrennen met een vriend van em... ik heb gehoord wat ie moet doen en hij kan het makkelijk vooruit plannen! Hij laat het overkomen (en zegt het ook letterlijk) dat het hele jaar anders voor hem in de soep zou lopen... (*dan ga je toch ook niet wielrenen en golfen!*)

ik bedoel, ik ben maar 1 x in het jaar jarig (laatste x dat ik checkte wel tenminste ) dan kom je toch als bste vriend? Ik ben nb ook op zijn verjaardag geweest.. en nou komtie dus doodleuk niet. Ik snap em aan de ene kant wel, maar aan de andere kant vind ik het behoorlijk slap..k voel me best wel genaaid zo..

wat vinden jullie? Ik vind dat je als vriend zoiezo op de verjaardag van je beste vriend moet komen, dat is gewoon heel logisch... greetz Me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2003, 10:02
Waldkrieger
Waldkrieger is offline
Je moest 'm eerder uitnodigen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 10:28
Nona Star
Nona Star is offline
ik vind dat je elkaar niks moet verplichten als je vrienden bent.
Oud 10-09-2003, 10:35
Rioto
ik vind geen style van die maat
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 10:39
Waldkrieger
Waldkrieger is offline
Het zou net zo min van stijl getuigen als hij zijn andere afspraken liet vallen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Waldkrieger schreef op 10-09-2003 @ 11:39:
Het zou net zo min van stijl getuigen als hij zijn andere afspraken liet vallen.
Concluderend, het getuigt gewoon van gebrek aan stijl om meerdere afspraken op één dag te maken waarbij je eigenlijk bij allebei verplicht bent om ze na te komen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 11:26
Waldkrieger
Waldkrieger is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-09-2003 @ 12:09:
Concluderend, het getuigt gewoon van gebrek aan stijl om meerdere afspraken op één dag te maken waarbij je eigenlijk bij allebei verplicht bent om ze na te komen.
Absoluut, doch deze zin zet me wat aan het twijfelen;

Citaat:
Me beste vriend zou waarschijnlijk komen.
Dat "waarschijnlijk" komt nu niet al te standvastig over.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 15:18
hopefully
hopefully is offline
ik wil niet veel zeggen, maar meestal weet je toch wel wanneer je beste vriend jarig is?! dus dan hoef je die toch neit uit te nodigen? lijkt me vanzelfsprekend dattie komt...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 15:22
*Primo
*Primo is offline
Citaat:
Waldkrieger schreef op 10-09-2003 @ 12:26:
Absoluut, doch deze zin zet me wat aan het twijfelen;

Dat "waarschijnlijk" komt nu niet al te standvastig over.
Dat is zeker waar, ik snap dat het jou doet twijfelen, maar er was al heel lang sprake van! we hebben het er eerder over gehad en hij zei: tuurlijk kom ik op je verjaardag! dan vind ik het geen leuke actie van hem.. snap je?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 15:23
*Primo
*Primo is offline
Citaat:
hopefully schreef op 10-09-2003 @ 16:18:
ik wil niet veel zeggen, maar meestal weet je toch wel wanneer je beste vriend jarig is?! dus dan hoef je die toch neit uit te nodigen? lijkt me vanzelfsprekend dattie komt...
thnx voor je reactie
idd, helemaal met je 1s! naja, je zal hem wel moeten uitnodigen in die zin, je moet de datum doorgeven enz... maar idd, dan hou je toch die periode vrij?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 15:25
*Primo
*Primo is offline
Citaat:
Waldkrieger schreef op 10-09-2003 @ 11:02:
Je moest 'm eerder uitnodigen.
zoals ik ook al heb geantwoord..het was al een hele tijd sprake van. dan hou je die periode toch vrij?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:18
D3wd
D3wd is offline
het lijkt mij vanzelfsprekend dat je uitgenodigd bent op je beste vriend's verjaardag. Buiten dat weet je al ver van tevoren wanneer dat plaats vindt (op z'n verjaardag tenslotte). Het is dus best wel een naaistreek en waarschijnlijk was het gewoon een excuus om eronder uit te komen. *denk ik*.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 07:10
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
tjah ik heb er eigelijk 2 meningen over: het is normaal dat je komt.. Ik kom ook op de verjaardag van me beste vriendin enso maar aan de andere kant jullie zijn beste vrienden dus je weet tog wel dat er vriendschap is waarom zou je dan helemaal moeilijk gaan doen over een verjaardag. Andere keer meer tijd en even goede vrienden...Oke ik begrijp best dat je je genaait voelt maar ja...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten