K ben duz over iets meer dan een week jarig. Me beste vriend zou waarschijnlijk komen. Ik ben ook op zijn verjaardag geweest, en moest daarvor wel wat vooruit werken enz, om tijd te hebben.
Nou bel ik hem op van, kom je nog? (heeft nix van zich laten horen een tijdje) komt het antwoord: neeeeeej, ik kan niet.
Hij heft het te druk mep pta en so's enz.. en hij gaat zondag golfen, en wielrennen met een vriend van em... ik heb gehoord wat ie moet doen en hij kan het makkelijk vooruit plannen! Hij laat het overkomen (en zegt het ook letterlijk) dat het hele jaar anders voor hem in de soep zou lopen... (*dan ga je toch ook niet wielrenen en golfen!*)
ik bedoel, ik ben maar 1 x in het jaar jarig (laatste x dat ik checkte wel tenminste ) dan kom je toch als bste vriend? Ik ben nb ook op zijn verjaardag geweest.. en nou komtie dus doodleuk niet. Ik snap em aan de ene kant wel, maar aan de andere kant vind ik het behoorlijk slap..k voel me best wel genaaid zo..
wat vinden jullie? Ik vind dat je als vriend zoiezo op de verjaardag van je beste vriend moet komen, dat is gewoon heel logisch... greetz Me
|