Advertentie | |
|
![]() |
|
uitsmijters zijn gewoon zielige bodybuilders die de hersens hebben van een een 15 jarige.
Ik heb ook is een keer meegemaakt dat er een klein 16 jarige antiliaantje werd geweigerd, omdat zogenaamd z'n id niet goed was. Daar kon dat jongentje niet tegen, dus begon die de kneus uit te lullen waarvoor die niet binnenkwam. De kneus kon er niet tegen en gaf het ventje een rechtse midden op z'n neus, gebroken dus. Jammer voor de kneus was dit antiliaantje een neefje van een zware crimineel. Dus kwam z'n oompje even langs en sloeg de kneus in puin[2 tanden door z'n lip,gebroken rib en een mooie K.O].
|
Eigen stomme schuld. Iedereen weet dat uitsmijters niet het publiek zijn waar je mee moet fucken, en als je dat toch doet dan heb je pech.
De reden waarom ze eruit was gezet was volledig legitiem, als ze dan gaat zeiken tegen die kerels dan mag je verwachten dat er problemen komen. Stom van haar dus gewoon. Dat sommige van die kerels te ver gaan, valt niet te vermijden en persoonlijk ben ik blij dat ze er zijn, al heb je er een paar mafkezen tussen zitten.
|
Aan de ene kant denk ik: uitsmijters zijn er niet voor niets. Zij krijgen een opdracht, zij voeren die uit. Worden ze daarbij gedwarsboomd, dan heb je hele verkeerde figuren aan je broek. Niet lui om ruzie mee te maken.
Maar in dit geval gingen ze misschien een tikkie te ver. Dit was duidelijk een meid die een harde hand nodig had, anders hield het nooit op, dat ze een tik krijgt is haar eigen schuld, maar om haar zo achter te laten had ook niet gehoeven.
|
in deze situatie gaan ze duidelijk TE ver....
ook al ging dat meisje als eerst in de fout, als beroepskract moeten ze beter weten! Uitsmijters zijn idd geen mannetjes om ruzie mee te krijgen... vind ze zelf hoogstens irritant en macho... maar toch wel noodzakelijk ![]()
|
die hersenloze gorilla's zouden beter moeten weten. lekker oneerlijk als je met 2 brokken spier tegen 1 meisje gaat liggen uitkuren. erg zielig.
ze mogen iemand eruit gooien als ze vinden dat het nodig is. blijft diegene doorzeiken, kunnen ze wel eerst waarschuwen vooerdat ze beginnen met slaan. (wat je eigenlijk sowieso al niet hoeft te doen als uitsmijters zijnde). als ze dan nog doorgaan mogen ze eventueel een duwtje geven van : ga nou eens weg.
|
Weet iemand eigenlijk wat uitsmijters officieel mogen? Ik bedoel, in nederland zijn voor dat soort dingen redelijk strenge regels (bijv. daar waar in het buitenland de beveiligingsmensen van winkels soms vuurwapens mogen dragen is dit in nederland aan echt alleen aan de politie voorbehouden). Het lijkt mij niet dat een uitsmijter het recht heeft mensen k.o. te slaan???
In elk geval vind ik het niet kunnen, een meisje van 15/16 lijkt mij geen bedreiging voor drie sterke kerels. Dan hoef je haar niet te meppen. Waren deze jongens te groot om de politie er bij te halen? Tast dat hun ego aan ofzo? In elk geval hebben wij bij ons in de buurt een café-met-uitsmijter en deze belt liever de politie dan iemand in elkaar te beuken (hoewel hij dat makkelijk zou kunnen). Overigens: natuurlijk was die meid ook helemaal niet slim bezig.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
eerst riepen ze een uitsmijteres maar ja dat meisje bleef maar doorzeiken en op een gegeven moment kwam z'n klerenkast haar klappe geven.Dat is wat ik oneerlijk vind ,een vrouw tegen een meisje klinkt beter als een brede beer wat een meisje van 15 slaat ! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En 't kan me inderdaad weinig schelen als jij een pak slaag krijgt, omdat je pillen slikt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik vind, dat als je zelf pillen slikt op een plek waar dat gewoon niet toegestaan is, je de consequenties moet dragen. Ook al is dat misschien iets te hard, ik kan me daar niet druk om maken. 't Lijkt trouwens wel of je spaced zitten te typen...
||
Citaat:
Zijn meer die moffen enzo die dat doen ![]() Ik ben blij dat ik bij die 40 en 10 procent hoor ![]()
||
Citaat:
iedereen loopt er strak bij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Jah maar als iedereen de sloot in springt is het niet cool..
Als iedereen de uitsmijters fooi geeft doe je dat ook niet zomaar.. Dus de reden iederen gebruikt drugs is maar onzin.. (officiël gezien is het in het nederlands ook een drogredering).. Dat in dit geval de uitsmijters te ver gingen oke.. Maar het was niet geheel onterecht.. En tsjah uitsmijters zijn vaak zelf ook niet helemaal clean, maja ze moeten ook ergens een grens trekken..
|
Verwijderd
|
ik mis een ander punt in deze discussie dat niet aan de orde komt: de willekeur van uitsmijters bij de mensen die ze binnenlaten. hierbij doel ik vooral op het feit dat er veel te vaak te jonge meiden worden binnengelaten, die zichzelf niet kunnen beheersen tegen het drankaanbod en vervolgens weerloos zijn tegen verkeerde kerels. dat is ook iets waar is op mag worden gelet, want ik heb het idee dat de dame in kwestie in het verhaal te jong was en geen vrienden had die op haar konden letten.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
je moet gewoon niet gaan schreeuwen/discussieren met uitsmijters. Dat werkt namelijk niet. Als je dat wel doet kan je problemen verwachten. Wat die uitsmijters dat meisje aandeden kan echter niet en is niet normaal. Stomme gecultiveerde bosapen, die uitsmijters.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Had dat meisje ook die klappen gekregen als ze gewoon d'r opgefokte muil had gehouden nadat ze d'r was uitgeknikkerd? Nee. Met andere woorden; hele vette pech voor dat kind, maar ze had ook gewoon d'r grote smoel moeten houden. Kom nou niet aan met dat 't "zielig" is, ik denk dat de meesten wel een aardig beeld hebben van dat meisje.
Ook ik heb 't meegemaakt dat een gozer die ik ken een tent niet binnenkwam omdat de portiers z'n pupillen te groot vonden. Dat de oorzaak daarvan lag bij een oogoperatie ging er bij de portiers niet in, ondanks dat 't de waarheid was. Ga je dan stennis lopen schoppen? Nee. Je groet de portier en je gaat naar een andere tent. Met portiers moet je gewoon niet fokken, klaar. Als je dat wel doet, zorg dan dat je stevig in je schoenen staat, want je wordt aan gort geslagen. En het moet hèèl maf lopen wil het onterecht zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Okee, lullig als ze met een verkeerde kerel meegaan, maar goed, eigen schuld, dikke bult.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je uitsmijter wilt worden is er eigenlijk maar één hard criterium: je moet hard kunnen rammen. Het niet hebben van een strafblad is leuk, maar in de praktijk zeker niet noodzakelijk. En kom nou niet aan met één of ander zielig lulverhaal dat jij zoveel 'goeie' uitsmijters kent. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gelukkig heb je bij studentenkroegen meestal een ander soort uitsmijters, of geen uitsmijters. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
op het feest liep bijna iedereen strak en er werden meerdere mensen uitgezet maar die werden niet zo behandeld ! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe meisjes denken Lor_Lam | 60 | 09-05-2007 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Beschouwing democratie Little Sister | 8 | 29-10-2006 20:36 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe denken jullie over *wraak*? Jamiroquai | 95 | 05-12-2002 15:25 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zinloos geweld FDL | 35 | 11-04-2002 03:25 |