Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2003, 19:22
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
hoe ver kan een uitsmijter gaan als er ruzie is of iemand op de uitsmijter begint uit te flippen ?

Gister was er een hardcore party in de platte zaal (Maastricht)
een meisje van 15-16 werd eruit gegooid omdat ze pillen gebruikte en ze haar betrapt hadden.Hoewel 90 % op het feest strak stond moesten ze haar hebben.
Nadat ze haar eruit flikkerden met 3 klerenkasten begon ze op hun uit te flippen waarom ze eruit geflikkerd werd terwijl iedereen aan het gebruiken was.Veel scheldwoorden vlogen voorbij en ze ging maar niet weg, na 3 minuten raakte ze een uitsmijteres aan en daarna vloogen 2 klerenkasten op haar af.
Ze werd tegen de grond waar zandkorrels en stenen oplagen geslagen met haar gezicht.Haar handen werden zeer strak achter haar rug uitgerukt waardoor ze bijna haar rug braken.
Idereen stond er zo bij te kijken.Nadat ze haar afgetuigt hebben en op haar gescholden hebben was ze helemaal K.o.
De uismijters liepen weer trug naar de ingang etrwijl het meisje helemala onder het bloed zat en haar gezicht door de zandkorrels helemaal afgesleten was, mensen riepen om hulp en na 5 min kwam de Ehbo van het feest eraan.

wat vinden jullie hiervan ,mag een uitsmijter zo ver gaan en vooral een man ook nog bij een meisje van 15-16
Advertentie
Oud 07-09-2003, 20:49
js0-
js0- is offline
bleeh, ziek nee ik vind dat niet kunnen, misschien n goed id om wat politie mensen neer te zetten bij dat soort feesten?
Oud 07-09-2003, 21:12
Verwijderd
nee, ze gaan te ver.

Uitsmijters zijn er om problemen op te lossen, niet om ze te maken.
Oud 07-09-2003, 21:17
Verwijderd
uitsmijter zijn zielige mannetjes met een klein pikkie

natuurlijk gaan ze te ver...
Oud 07-09-2003, 21:32
Thomas
Thomas is offline
Ze gaan vaak te ver.
Oud 07-09-2003, 22:45
beuk
beuk is offline
Dit soort geweld hoor natuurlijk niet te mogen gebeuren. Zeker tegen een klein meisje.

MAAR het feit dat ze eruit gezet wordt is natuurlijk geheel terecht. Drugs gebruiken is strafbaar en als dat geconstateerd wordt moet je niet zo stom zijn om je te gaan verzetten, zeker niet tegen van die enorme uitsmijters waar toch geen discussie mee te voeren valt.
Dat iedereen drugs gebruikt is geen argument.
Oud 08-09-2003, 06:54
Verwijderd
Ik ben blij dat ze er zijn, ookal missen ze soms wat tact.
Oud 08-09-2003, 07:25
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Is me ook eens overkomen bij de platte, mja was meer zelf schuld toen ...

Zorg er maar voor dat je NOOIT in het zwarte kamertje terecht komt in de pepp...dan heb je pas een probleem

Ze maken gewoon misbruik van hun positie...
Oud 08-09-2003, 11:15
Blenderhead
Blenderhead is offline
het zijn vaak mensen die graag zelf vechten en daar hun beroep van maken. deze mensen horen in alle situaties hun kalmte te bewaren en pas geweld te gebruiken wanneer zij zelf of anderen in gevaar verkeren.

ik ken persoonlijk een aantal uitsmijters/portiers. deze geven rustig toe dat het grootste gedeelte van de uitsmijters ook coke gebruikt voordat zij gaan werken.
Oud 08-09-2003, 15:14
Studentje
Studentje is offline
't Kan me eerlijk gezegd geen ruk schelen dat een 16-jarig meisje dat onder de drugs zit iets te hard wordt aangepakt.

Ik ben over het algemeen van mening dat je dit soort dingen niet meemaakt als je ze niet opzoekt. Al zijn er natuurlijk wel uitzonderingen, maar dit geval behoort daar imho niet bij.
Oud 08-09-2003, 16:31
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 07-09-2003 @ 22:12:
nee, ze gaan te ver.

Uitsmijters zijn er om problemen op te lossen, niet om ze te maken.
logisch maar als er problemen zijn mogen zowieso alleen afweer technieken toepassen en niet iemand tegen de grond met z;n kop meppen
Oud 08-09-2003, 16:32
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Studentje schreef op 08-09-2003 @ 16:14:
't Kan me eerlijk gezegd geen ruk schelen dat een 16-jarig meisje dat onder de drugs zit iets te hard wordt aangepakt.

Ik ben over het algemeen van mening dat je dit soort dingen niet meemaakt als je ze niet opzoekt. Al zijn er natuurlijk wel uitzonderingen, maar dit geval behoort daar imho niet bij.
ow dus jij vind dat als ik een pilletje op een feest pak ik meteen een pak slaag kan krijgen omdat het niet mag ?
Oud 08-09-2003, 16:46
ESCO
ESCO is offline
uitsmijters zijn gewoon zielige bodybuilders die de hersens hebben van een een 15 jarige.

Ik heb ook is een keer meegemaakt dat er een klein 16 jarige antiliaantje werd geweigerd, omdat zogenaamd z'n id niet goed was.
Daar kon dat jongentje niet tegen, dus begon die de kneus uit te lullen waarvoor die niet binnenkwam.
De kneus kon er niet tegen en gaf het ventje een rechtse midden op z'n neus, gebroken dus.

Jammer voor de kneus was dit antiliaantje een neefje van een zware crimineel.
Dus kwam z'n oompje even langs en sloeg de kneus in puin[2 tanden door z'n lip,gebroken rib en een mooie K.O].
Oud 08-09-2003, 17:52
Tsasil
Tsasil is offline
Eigen stomme schuld. Iedereen weet dat uitsmijters niet het publiek zijn waar je mee moet fucken, en als je dat toch doet dan heb je pech.
De reden waarom ze eruit was gezet was volledig legitiem, als ze dan gaat zeiken tegen die kerels dan mag je verwachten dat er problemen komen. Stom van haar dus gewoon.
Dat sommige van die kerels te ver gaan, valt niet te vermijden en persoonlijk ben ik blij dat ze er zijn, al heb je er een paar mafkezen tussen zitten.
Oud 08-09-2003, 18:41
AngelLena
AngelLena is offline
Aan de ene kant denk ik: uitsmijters zijn er niet voor niets. Zij krijgen een opdracht, zij voeren die uit. Worden ze daarbij gedwarsboomd, dan heb je hele verkeerde figuren aan je broek. Niet lui om ruzie mee te maken.
Maar in dit geval gingen ze misschien een tikkie te ver. Dit was duidelijk een meid die een harde hand nodig had, anders hield het nooit op, dat ze een tik krijgt is haar eigen schuld, maar om haar zo achter te laten had ook niet gehoeven.
Oud 08-09-2003, 19:06
kakelkip
kakelkip is offline
in deze situatie gaan ze duidelijk TE ver....
ook al ging dat meisje als eerst in de fout, als beroepskract moeten ze beter weten!

Uitsmijters zijn idd geen mannetjes om ruzie mee te krijgen...
vind ze zelf hoogstens irritant en macho...
maar toch wel noodzakelijk
Oud 08-09-2003, 19:14
Dark Psycho
Dark Psycho is offline
die hersenloze gorilla's zouden beter moeten weten. lekker oneerlijk als je met 2 brokken spier tegen 1 meisje gaat liggen uitkuren. erg zielig.

ze mogen iemand eruit gooien als ze vinden dat het nodig is. blijft diegene doorzeiken, kunnen ze wel eerst waarschuwen vooerdat ze beginnen met slaan. (wat je eigenlijk sowieso al niet hoeft te doen als uitsmijters zijnde). als ze dan nog doorgaan mogen ze eventueel een duwtje geven van : ga nou eens weg.
Oud 08-09-2003, 19:25
C r Y p S
C r Y p S is offline
Weet iemand eigenlijk wat uitsmijters officieel mogen? Ik bedoel, in nederland zijn voor dat soort dingen redelijk strenge regels (bijv. daar waar in het buitenland de beveiligingsmensen van winkels soms vuurwapens mogen dragen is dit in nederland aan echt alleen aan de politie voorbehouden). Het lijkt mij niet dat een uitsmijter het recht heeft mensen k.o. te slaan???

In elk geval vind ik het niet kunnen, een meisje van 15/16 lijkt mij geen bedreiging voor drie sterke kerels. Dan hoef je haar niet te meppen. Waren deze jongens te groot om de politie er bij te halen? Tast dat hun ego aan ofzo? In elk geval hebben wij bij ons in de buurt een café-met-uitsmijter en deze belt liever de politie dan iemand in elkaar te beuken (hoewel hij dat makkelijk zou kunnen).

Overigens: natuurlijk was die meid ook helemaal niet slim bezig.
Oud 08-09-2003, 21:36
pinhead
pinhead is offline
ja een groot deel vd uitsmijters zijn gewoon k*nkerlijers maar je hebt zeker uitzonderingen. die hier bij de locale discotheek werken zijn altijd heel correct en vriendelijk.
Oud 08-09-2003, 21:42
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
ESCO schreef op 08-09-2003 @ 17:46:
Ik heb ook is een keer meegemaakt dat er een klein 16 jarige antiliaantje werd geweigerd, omdat zogenaamd z'n id niet goed was.
Daar kon dat jongentje niet tegen, dus begon die de kneus uit te lullen waarvoor die niet binnenkwam.
De kneus kon er niet tegen en gaf het ventje een rechtse midden op z'n neus, gebroken dus.

Jammer voor de kneus was dit antiliaantje een neefje van een zware crimineel.
Dus kwam z'n oompje even langs en sloeg de kneus in puin[2 tanden door z'n lip,gebroken rib en een mooie K.O].
Wanneer komt ie in de bioscoop??
Oud 08-09-2003, 21:49
Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 08-09-2003 @ 18:52:
Eigen stomme schuld. Iedereen weet dat uitsmijters niet het publiek zijn waar je mee moet fucken, en als je dat toch doet dan heb je pech.
De reden waarom ze eruit was gezet was volledig legitiem, als ze dan gaat zeiken tegen die kerels dan mag je verwachten dat er problemen komen. Stom van haar dus gewoon.
Dat sommige van die kerels te ver gaan, valt niet te vermijden en persoonlijk ben ik blij dat ze er zijn, al heb je er een paar mafkezen tussen zitten.
Eens
Oud 08-09-2003, 22:02
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
zoiets heet dus ontoerekeningsvatbaar...
Oud 08-09-2003, 22:19
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:

het grappige is dat er op het feest 3 vrouwelijk uitsmijters waren !
eerst riepen ze een uitsmijteres maar ja dat meisje bleef maar doorzeiken en op een gegeven moment kwam z'n klerenkast haar klappe geven.Dat is wat ik oneerlijk vind ,een vrouw tegen een meisje klinkt beter als een brede beer wat een meisje van 15 slaat !
Oud 09-09-2003, 15:49
Souljah
Souljah is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 08-09-2003 @ 23:19:
het grappige is dat er op het feest 3 vrouwelijk uitsmijters waren !
eerst riepen ze een uitsmijteres maar ja dat meisje bleef maar doorzeiken en op een gegeven moment kwam z'n klerenkast haar klappe geven.Dat is wat ik oneerlijk vind ,een vrouw tegen een meisje klinkt beter als een brede beer wat een meisje van 15 slaat !
Ja dat is jammer dan, dat domme kind moet gewoon geen pillen innemen dan was er niets aan de hand geweest.
Oud 09-09-2003, 16:05
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Souljah schreef op 09-09-2003 @ 16:49:
Ja dat is jammer dan, dat domme kind moet gewoon geen pillen innemen dan was er niets aan de hand geweest.
luister op hardcore feesten in maastricht is 60 % dealer en 90 % slikt pillen dus .........
Advertentie
Oud 09-09-2003, 16:30
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 08-09-2003 @ 17:32:
ow dus jij vind dat als ik een pilletje op een feest pak ik meteen een pak slaag kan krijgen omdat het niet mag ?
Ze werd eruit gezet omdat ze pillen slikte. Vervolgens werd ze hard aangepakt omdat ze niet meewerkte.

En 't kan me inderdaad weinig schelen als jij een pak slaag krijgt, omdat je pillen slikt.
Oud 09-09-2003, 17:04
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Studentje schreef op 09-09-2003 @ 17:30:
Ze werd eruit gezet omdat ze pillen slikte. Vervolgens werd ze hard aangepakt omdat ze niet meewerkte.

En 't kan me inderdaad weinig schelen als jij een pak slaag krijgt, omdat je pillen slikt.
lees dan sukkel ik zeg niet dat het je wat zal beoien maar het betekend niet dat als iemand een pilletje pakt meteen klappen moet krijgen ,ik wil jouw wel zien spacen op een nop en daarna met een blauw oog naar huis zien gaan !
Oud 09-09-2003, 19:44
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 09-09-2003 @ 18:04:
lees dan sukkel ik zeg niet dat het je wat zal beoien maar het betekend niet dat als iemand een pilletje pakt meteen klappen moet krijgen ,ik wil jouw wel zien spacen op een nop en daarna met een blauw oog naar huis zien gaan !
Dat is ook helemaal niet gebeurt. Ze werkte niet mee, en daarom is ze hard aangepakt.

En ik vind, dat als je zelf pillen slikt op een plek waar dat gewoon niet toegestaan is, je de consequenties moet dragen. Ook al is dat misschien iets te hard, ik kan me daar niet druk om maken.

't Lijkt trouwens wel of je spaced zitten te typen...
Oud 09-09-2003, 20:49
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 09-09-2003 @ 17:05:
luister op hardcore feesten in maastricht is 60 % dealer en 90 % slikt pillen dus .........
Je schetst nu wel een heel verkeerd beeld van "Maastricht"...

Zijn meer die moffen enzo die dat doen

Ik ben blij dat ik bij die 40 en 10 procent hoor
Oud 09-09-2003, 21:53
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 09-09-2003 @ 21:49:
Je schetst nu wel een heel verkeerd beeld van "Maastricht"...

Zijn meer die moffen enzo die dat doen

Ik ben blij dat ik bij die 40 en 10 procent hoor
nee niet van maastricht maar de hardcore partys in de platte zaal ,je bent toch wel es op ravingnightmare geweest ?
iedereen loopt er strak bij
Oud 09-09-2003, 21:54
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Studentje schreef op 09-09-2003 @ 20:44:
Dat is ook helemaal niet gebeurt. Ze werkte niet mee, en daarom is ze hard aangepakt.

En ik vind, dat als je zelf pillen slikt op een plek waar dat gewoon niet toegestaan is, je de consequenties moet dragen. Ook al is dat misschien iets te hard, ik kan me daar niet druk om maken.

't Lijkt trouwens wel of je spaced zitten te typen...
jaja tis goed met je
Oud 09-09-2003, 23:40
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Jah maar als iedereen de sloot in springt is het niet cool..
Als iedereen de uitsmijters fooi geeft doe je dat ook niet zomaar..
Dus de reden iederen gebruikt drugs is maar onzin..
(officiël gezien is het in het nederlands ook een drogredering)..

Dat in dit geval de uitsmijters te ver gingen oke..
Maar het was niet geheel onterecht..
En tsjah uitsmijters zijn vaak zelf ook niet helemaal clean, maja ze moeten ook ergens een grens trekken..
Oud 10-09-2003, 12:16
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 09-09-2003 @ 22:54:
jaja tis goed met je
Lastig he, als niet iedereen het met je eens is.

Maar het is inderdaad goed zo.
Oud 10-09-2003, 16:10
Verwijderd
ik mis een ander punt in deze discussie dat niet aan de orde komt: de willekeur van uitsmijters bij de mensen die ze binnenlaten. hierbij doel ik vooral op het feit dat er veel te vaak te jonge meiden worden binnengelaten, die zichzelf niet kunnen beheersen tegen het drankaanbod en vervolgens weerloos zijn tegen verkeerde kerels. dat is ook iets waar is op mag worden gelet, want ik heb het idee dat de dame in kwestie in het verhaal te jong was en geen vrienden had die op haar konden letten.
Oud 10-09-2003, 18:44
Toscane
Toscane is offline
Citaat:
Ik ben blij dat ze er zijn, ookal missen ze soms wat tact
Inderdaad... en als je nadenkt.. tis nie goed wat ze doen.. maar ze lokt t zelf uit... Ze slikt zelf die pillen, dus dat ze eruit wordt gezet is volkomen logisch.. misschien nog wel meer vanwege t feit dat ze zo jong is en het gebeurde op megarave, als er iets gebeurt, krijgen zij de schuld... Dat ze n verklaring vraagt waarom zij eruit wordt gezet, en niet alle andere die ook drugs gebruiken is begrijpelijk. Maar als zij gaat schelden.. das gwoon dom, je weet dat uitsmijters nogal agressief kunnen reageren.. in feite vraag je er dan gwoon om.. ook al is het dan misschien nie hemaal 'correct'...
Oud 10-09-2003, 19:29
Verwijderd
Als je pillen slikt en je wordt eruit gezet, moet je ook zelf de consequenties dragen en zeker niet tegen die mensen ingaan. Ze is misschien te hard aangepakt, maar ze had sowieso niet tegen hun moeten ingaan.
Oud 10-09-2003, 20:46
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
je moet gewoon niet gaan schreeuwen/discussieren met uitsmijters. Dat werkt namelijk niet. Als je dat wel doet kan je problemen verwachten. Wat die uitsmijters dat meisje aandeden kan echter niet en is niet normaal. Stomme gecultiveerde bosapen, die uitsmijters.
Oud 10-09-2003, 22:33
leon-v
leon-v is offline
Uitsmijters/beveiligers zijn gewoon van die simpele mensen die nix te doen hebben in hun leven of gewoon dus geen toekomst hebben. T probleem bij deze mensen is dat ze denken dat ze 'God' zijn....
Oud 10-09-2003, 23:51
Verwijderd
Uitsmijters zijn over het algemeen laag- of ongeschoold tuig met een minderwaardigheidscomplex en teveel spieren, daarom ga ik ze maar uit de weg of hou ze te vriend.
Oud 11-09-2003, 00:00
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-09-2003 @ 00:51:
Uitsmijters zijn over het algemeen laag- of ongeschoold tuig met een minderwaardigheidscomplex en teveel spieren, daarom ga ik ze maar uit de weg of hou ze te vriend.
Hulpeloze kakker
Oud 11-09-2003, 13:15
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-09-2003 @ 00:51:
dat is vroeger, nu moeten ze ik weet-niet-hoeveel diploma's en certificaten halen voordat ze ook maar kunnen solliciteren. maar in de praktijk merk je daar idd vrij weinig van
Oud 11-09-2003, 13:20
Verwijderd
Had dat meisje ook die klappen gekregen als ze gewoon d'r opgefokte muil had gehouden nadat ze d'r was uitgeknikkerd? Nee. Met andere woorden; hele vette pech voor dat kind, maar ze had ook gewoon d'r grote smoel moeten houden. Kom nou niet aan met dat 't "zielig" is, ik denk dat de meesten wel een aardig beeld hebben van dat meisje.

Ook ik heb 't meegemaakt dat een gozer die ik ken een tent niet binnenkwam omdat de portiers z'n pupillen te groot vonden. Dat de oorzaak daarvan lag bij een oogoperatie ging er bij de portiers niet in, ondanks dat 't de waarheid was. Ga je dan stennis lopen schoppen? Nee. Je groet de portier en je gaat naar een andere tent.

Met portiers moet je gewoon niet fokken, klaar. Als je dat wel doet, zorg dan dat je stevig in je schoenen staat, want je wordt aan gort geslagen. En het moet hèèl maf lopen wil het onterecht zijn.
Oud 11-09-2003, 13:25
wizzard
wizzard is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 07-09-2003 @ 22:17:
uitsmijter zijn zielige mannetjes met een klein pikkie

natuurlijk gaan ze te ver...
natuurlijk gaat dat te ver maar wat jij zegt over uitsmijters is echt onzinnig ben zelf ook portier maar dit soort dingen flik ik niet dus probeer niet iedereen over één kam te scheren
Oud 11-09-2003, 13:57
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 10-09-2003 @ 17:10:
ik mis een ander punt in deze discussie dat niet aan de orde komt: de willekeur van uitsmijters bij de mensen die ze binnenlaten. hierbij doel ik vooral op het feit dat er veel te vaak te jonge meiden worden binnengelaten, die zichzelf niet kunnen beheersen tegen het drankaanbod en vervolgens weerloos zijn tegen verkeerde kerels. dat is ook iets waar is op mag worden gelet, want ik heb het idee dat de dame in kwestie in het verhaal te jong was en geen vrienden had die op haar konden letten.
Is dat niet gewoon de verantwoordelijkheid van die meisjes zelf?

Okee, lullig als ze met een verkeerde kerel meegaan, maar goed, eigen schuld, dikke bult.
Oud 11-09-2003, 14:21
Verwijderd
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 11-09-2003 @ 01:00:
Hulpeloze kakker
Niet hulpeloos. Realistisch.

Als je uitsmijter wilt worden is er eigenlijk maar één hard criterium: je moet hard kunnen rammen. Het niet hebben van een strafblad is leuk, maar in de praktijk zeker niet noodzakelijk.

En kom nou niet aan met één of ander zielig lulverhaal dat jij zoveel 'goeie' uitsmijters kent.
Oud 11-09-2003, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 11-09-2003 @ 14:15:
dat is vroeger, nu moeten ze ik weet-niet-hoeveel diploma's en certificaten halen voordat ze ook maar kunnen solliciteren. maar in de praktijk merk je daar idd vrij weinig van
Allsof het halen van die certificaten zo moeilijk is. Er werken er nog genoeg die functioneel analfabeet zijn.

Gelukkig heb je bij studentenkroegen meestal een ander soort uitsmijters, of geen uitsmijters.
Oud 11-09-2003, 16:47
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Studentje schreef op 10-09-2003 @ 13:16:
Lastig he, als niet iedereen het met je eens is.

Maar het is inderdaad goed zo.
hahaha gast je zet me altijd aan het lachen, met jouw kwam ik er gewoon niet uit dus moet je niet zeiken dat niet iedereen het met mij eens is, jij hebt zeker nog nooit pillen gebruikt en je denkt dat pillenslikkers meteen klappen kunnen krijgen, en duh naturlijk wordt je eruit gestuurd als je betrapt wordt met drugs in bepaalde feesten.
Oud 11-09-2003, 16:49
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Let's Party schreef op 10-09-2003 @ 19:44:
Inderdaad... en als je nadenkt.. tis nie goed wat ze doen.. maar ze lokt t zelf uit... Ze slikt zelf die pillen, dus dat ze eruit wordt gezet is volkomen logisch.. misschien nog wel meer vanwege t feit dat ze zo jong is en het gebeurde op megarave, als er iets gebeurt, krijgen zij de schuld...
als jullie nou es m'n verhaal es goed lezen !
op het feest liep bijna iedereen strak en er werden meerdere mensen uitgezet maar die werden niet zo behandeld !
Oud 11-09-2003, 18:33
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 11-09-2003 @ 17:47:
hahaha gast je zet me altijd aan het lachen, met jouw kwam ik er gewoon niet uit dus moet je niet zeiken dat niet iedereen het met mij eens is, jij hebt zeker nog nooit pillen gebruikt en je denkt dat pillenslikkers meteen klappen kunnen krijgen, en duh naturlijk wordt je eruit gestuurd als je betrapt wordt met drugs in bepaalde feesten.
Ik heb inderdaad nooit pillen geslikt en ben ook niet van plan dat ooit te doen. Maar al zou ik het wel doen, dan nog zou het niets voor mijn oordeel uitmaken.
Oud 11-09-2003, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 11-09-2003 @ 17:49:
als jullie nou es m'n verhaal es goed lezen !
op het feest liep bijna iedereen strak en er werden meerdere mensen uitgezet maar die werden niet zo behandeld !
Wellicht gingen die mensen niet schreeuwen tegen de uitsmijters?
Advertentie

Regels voor berichten