Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De letters zijn aardig gaar maar die 2de is iedergeval beter als de eerste.
|
De diepte in die letters vind ik ook wel gaaf, eigenlijk. Alleen het is verder wel te chaotisch en ongeordend. Zo'n beetje wat Wim Wok zegt, probeer eerst de letters en hun overgangen (waar ze elkaar aanraken, waar je de diepte ingaat en waar niet, hoe ze overvloeien in elkaar, etc.) en dan er pas mee gaan kloten. Want, dan kan je het veel beter, ofzo.
En verder heb ik er niet zoveel verstand van... ![]()
|
Verwijderd
|
Kvind de eerste vetter dan de 2de, heb sowieso iets tegen grafische graffiti. Alhoewel ik veel respect heb voor wie het kan vind ik het schetsen met papier nog steeds beter overkomen.
Je 2de is een mengelmoes geworden waar je niet meer aan uit kunt. Moelijker decrypteerbare graffiti is leuker maar deze is wat overdone.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
je verraad je zelf.. wtf?? wat is er met jou gezeik man, eerst in m'n andere topic blaten, nu hier, De kerel had een tekening gemaakt, ik dacht laat ik em eens kleuren...
mag ik? flikker op man..
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]helemaal mee eens.. dit kun je toch geen graffiti noemen.. het is hoogstens een paint bestandje..QUOTE]
hier kan ik het niet mee eens zijn...ik zelf graff ook altijd op de computer..door middel van whiteboards enzo...en daarop heb ik me eigen style ontwikkeld...die ik daarna pas tekende en spuitte....dus ik vind het zeker wel graffiti....ook al zie het er niet zo vet uit in mijn ogen...waar mee je oefent hoeft tog niet te boeien
|
![]() |
|
|