Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2003, 14:52
\/ince
\/ince is offline
Aight, heb voor 't eerst iets van graffiti gekleurt, een maat uit m'n klas heb de lineart gemaakt, en ik wou kleuren hehe, gaan we zeker vaker doen

Lineart: SkVIII (nieuw op dit forum! welcome bro!)
Colors: Ik Moet alleen nog een achtergrond verzinnen.... do'h!

Hier is nog een van de man zelf, erg dope, met photoshop gekleurt ook:

[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2003, 14:58
Pechstrooksken
Pechstrooksken is offline
mooimooimooi....maar een achtergrond is idd wel dringend nodig hoor
Oud 12-09-2003, 15:06
Verwijderd
vin de letters kortweg gezegd lelijk, veel te druk en mist de essentie van de letters, ook nog te veel opgestapeld, je zou meer naast elkaar moet werken, 2e is veel t eondduidelijk geworden door de pijlen etc. kleuren zijn netjes!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 15:06
SkVIII
SkVIII is offline
Thnx ,,, Achtergrond komt der nog aan,, voor die onderste dan,, die andere mag wishmaster ook wel doen
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 15:10
SkVIII
SkVIII is offline
Het gaat er bij mij niet om dat je kan lezen wat er staat maar hoe het een totaal beeld geeft
neem nou art van Peeta of loomit,, ook druk en onduidelijk, maar wel brilliant
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 15:53
Vinzz
Vinzz is offline
die onderste vind ik wel dope hoor z0
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 16:51
Verwijderd
Citaat:
SkVIII schreef op 12-09-2003 @ 16:10:
Het gaat er bij mij niet om dat je kan lezen wat er staat maar hoe het een totaal beeld geeft
neem nou art van Peeta of loomit,, ook druk en onduidelijk, maar wel brilliant
vind ik nogal een gewaagde vergelijking, dat het bij hun onleesbaar is is vanwege een gefreakte stijl, vind ik bij jou niet echt, bij jou is het gewoon nog een gebrek aan ervaring, niet lullig danwel persoonlijk bedoeld hoor, maar ik denk dat je beter de essentie van de letters moet doorhebben, je moet makkelijk beginnen, kijken hoe de letters in elkaar zitten, hebben gasten als loomit ook gedaan, zijn ook niet gelijk met die stijl begonnen die ze nu hebben....
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 17:19
dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 12-09-2003 @ 17:51:
vind ik nogal een gewaagde vergelijking, dat het bij hun onleesbaar is is vanwege een gefreakte stijl, vind ik bij jou niet echt, bij jou is het gewoon nog een gebrek aan ervaring, niet lullig danwel persoonlijk bedoeld hoor, maar ik denk dat je beter de essentie van de letters moet doorhebben, je moet makkelijk beginnen, kijken hoe de letters in elkaar zitten, hebben gasten als loomit ook gedaan, zijn ook niet gelijk met die stijl begonnen die ze nu hebben....
totally agree en niks toetevoegen.
De letters zijn aardig gaar maar die 2de is iedergeval beter als de eerste.
Oud 12-09-2003, 17:21
paranoid
paranoid is offline
ik vind die diepte juist mooi.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 17:40
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
dark_poetry schreef op 12-09-2003 @ 18:19:
De letters zijn aardig gaar maar die 2de is iedergeval beter als de eerste.
dan. voor de rest ben ik het met je eens
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 18:54
Verwijderd
mooi ingekleurd
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 19:23
Lies
Lies is offline
Kwl! Ik vin die eerste juist mooier.... Mjah...
Oud 13-09-2003, 00:57
p-chez
p-chez is offline
Hmm.. ik weet 't niet.
De 2e is sowieso beter dan de 1e.

Maar ook ik vind de letters niet geweldig. Alhoewel je wel leuk bezig bent met die perspectieven. Nog een béétje dooroefenen op je letters.. en dan laat je zo dope dingen je pen uitvloeien.
Oud 13-09-2003, 10:11
GeritoDM
GeritoDM is offline
De diepte in die letters vind ik ook wel gaaf, eigenlijk. Alleen het is verder wel te chaotisch en ongeordend. Zo'n beetje wat Wim Wok zegt, probeer eerst de letters en hun overgangen (waar ze elkaar aanraken, waar je de diepte ingaat en waar niet, hoe ze overvloeien in elkaar, etc.) en dan er pas mee gaan kloten. Want, dan kan je het veel beter, ofzo.

En verder heb ik er niet zoveel verstand van...
Oud 14-09-2003, 15:35
Verwijderd
Kvind de eerste vetter dan de 2de, heb sowieso iets tegen grafische graffiti. Alhoewel ik veel respect heb voor wie het kan vind ik het schetsen met papier nog steeds beter overkomen.
Je 2de is een mengelmoes geworden waar je niet meer aan uit kunt. Moelijker decrypteerbare graffiti is leuker maar deze is wat overdone..
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 16:37
dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
Z schreef op 14-09-2003 @ 16:35:
Kvind de eerste vetter dan de 2de, heb sowieso iets tegen grafische graffiti. Alhoewel ik veel respect heb voor wie het kan vind ik het schetsen met papier nog steeds beter overkomen.
Je 2de is een mengelmoes geworden waar je niet meer aan uit kunt. Moelijker decrypteerbare graffiti is leuker maar deze is wat overdone..
whutever
Oud 14-09-2003, 18:31
Verwijderd
Blij dat het je bevalt!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 12:10
walter
walter is offline
waarom
doe je dit soort shit met de computer?
als je iets niet met de copmuter moet doen is het wel graffiti...je verraad jezelf
Oud 15-09-2003, 13:05
\/ince
\/ince is offline
je verraad je zelf.. wtf?? wat is er met jou gezeik man, eerst in m'n andere topic blaten, nu hier, De kerel had een tekening gemaakt, ik dacht laat ik em eens kleuren...

mag ik? flikker op man..
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:14
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Wishmaster schreef op 15-09-2003 @ 14:05:
je verraad je zelf.. wtf?? wat is er met jou gezeik man, eerst in m'n andere topic blaten, nu hier, De kerel had een tekening gemaakt, ik dacht laat ik em eens kleuren...

mag ik? flikker op man..
je moet hem niet zo serieus nemen, de leugen zit m in het bloed
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef op 15-09-2003 @ 18:14:
je moet hem niet zo serieus nemen, de leugen zit m in het bloed
ken je hem?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 18:21
Verwijderd
Citaat:
walter schreef op 15-09-2003 @ 13:10:
waarom
doe je dit soort shit met de computer?
als je iets niet met de copmuter moet doen is het wel graffiti...je verraad jezelf
helemaal mee eens.. dit kun je toch geen graffiti noemen.. het is hoogstens een paint bestandje..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 18:59
Verwijderd
Omg, stelletje definitieneukers..

Graffiti-stijl dan...

ontopic:
Ik ben overigens geen expert op het gebied van graffiti, maar voor mn gevoel ziet het er wel 'degelijk' uit.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 20:22
b-z
b-z is offline
mooi maar... eeeh... wat staat er nou eigenlijk
Oud 21-09-2003, 18:54
E=MC²
E=MC² is offline
[QUOTE]helemaal mee eens.. dit kun je toch geen graffiti noemen.. het is hoogstens een paint bestandje..QUOTE]

hier kan ik het niet mee eens zijn...ik zelf graff ook altijd op de computer..door middel van whiteboards enzo...en daarop heb ik me eigen style ontwikkeld...die ik daarna pas tekende en spuitte....dus ik vind het zeker wel graffiti....ook al zie het er niet zo vet uit in mijn ogen...waar mee je oefent hoeft tog niet te boeien
Reageren

Regels voor berichten