Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
1gym, en de afgelopen weken, in 4gym..
Toen ik op de basisschool zat, sprak ik geen woord Frans, en ook nauwelijks Engels. Latijn had ik toen nog nooit gezien... Na de eerste merkte ik wel heel erg dat ik bij de talen heel veel geleerd had.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je hebt idd gelijk, niet elke basisschool is even goed. De basisschool waar ik op zat besteedde bv. erg weinig tijd aan dingen als aardrijkskunde en geschiedenis. Aan lezen, spreekbeurten houden en dat soort dingen werd wel veel aandacht besteed. Iedereen komt met een ander niveau van de basisschool af (lang niet altijd alleen afhankelijk van het kind), voor een middelbare school is het erg lastig om met alles rekening te houden... ![]() ![]() |
![]() |
|
In de maand dat ik op boswell college zat. Man...heel de wiskunde van 4 en 5 havo begreep ik opeens. Ik heb toen echt zoveel geleerd. Echt zoveel. Maar goed, is ook wel te begrijpen. We deden de hele week niks anders dan wiskunde [ inhaalcurcus wis b1]
|
Groep 3, toen ik goed leerde lezen en schrijven en ze me probeerde uit te leggen hoe je moest rekenen
![]() Qua leven 3 en 4 VWO, trouwens. En ik zit nu in 5 VWO en ben zeer verheugd over het tempo waarin ik ineens Frans en Duits leer ![]() Ben het met jullie eens dat het niveau waarop we Nederlands krijgen veels te laag zit, wij hebben van de week geleerd hoe je een voltooid deelwoord moet maken. *gaap*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Iemand Aub??? Samar | 6 | 19-10-2008 20:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Studeren |
HBO pedagogiek x_knorretje_x | 14 | 21-01-2006 18:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Leraren pesten Yamyam | 27 | 23-08-2005 00:33 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 |