Advertentie | |
|
![]() |
|
Als het je echt dwars blijft zitten, zeg het dan tegen haar,
leg uit dat je op dieet bent, en het dus niet eet, en dat je niet vals beschuldigd wilt worden. (en of ze voortaan dus eerst wil nadenken voordat ze zoiets zegt, en geen loze beschuldigingen uit...) En verder: probeer je er niet zoveel van aan te trekken, want ook al helpt het je misschien niet, jij weet dat het niet zo is, ook al is dat makkelijker gezegd dan gedaan...
|
![]() |
Dan vertel je het toch aan je moeder zoals je het hier ook vertelt? Dan niet op een moment dat er weer een probleem is, maar op een heel ander moment, als je even met haar onder vier ogen bent. Vertel haar dat die beschuldigingen niet erg motiverend zijn voor jou en dat het sowieso niet erg leuk is als iedereen uit het gezin geloofd wordt wanneer hij of zij zegt het niet gedaan te hebben, behalve jij. Dat zou mij in elk geval heel erg kwaad maken.
Confronteer je moeder er gewoon een keer mee, zeg haar dat ze je er helemaal niet mee helpt, in tegendeel juist.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meis, ik wou alleen maar zeggen dat ik het ken. Hier thuis is iedereen aan de Herbalife. Ik wil dit niet en al helemaal niet tegen mn zin. Ik wil geen pillen slikken en een shake moeten maken. Ik wil gewoon brood kunnen eten etc als ik daar zin in heb enzo. Ik heb het hier ook over gehad met mn moeder, dat ik vind dat ik er geen barst mee opschiet en ook alleen maar aankom. Maar ze wilt er niet van weten. Ik gooi nu de shakes weg, neem die pillen alleen als ze er bij is en het moet en juist in tegenstelling pak ik steeds meer te eten. Of de ene dag niets (alleen avondeten) en de andere dag heel veel. Ook kan ik er niet tegen als mijn moeder zich met alles wat ik eet gaat bemoeien. Nee, niet zoveel vla, niet twee chocolaatjes, maar een, en ga zo maar door. Naja, zit ik weer heel erg over mezelf te zeuren, maar sorry, kan je niet echt helpen en heb geen goed advies. Sterkte meid, en ik hoop dat je t kan blijven volhouden (al heb je het naar mijn idee nite nodig, maar dat is weer een andere zaak). Take care. Denk aan je! Kus, Ilona |
![]() |
|
Ik zou vragen aan je moeder waarom ze je broertje wel gelooft als hij zegt het niet gedaan te hebben en jou niet. Jij bent tenslotte op dieet! Je moet haar vertellen dat je heus wel zelfdiscipline hebt en dat je niet alles vreet wat los en vast zit, dat jij niet altijd degene bent die alles stiekem opeet. Je hebt namelijk ook nog een broertje en een vader (en een moeder) die ook wel eens kunnen snoepen. Eens kijken of ze je dan misschien begrijpt...
|
Wat Loezzel zegt: waarom gelooft ze je broer en je vader wel en jou niet? Misschien moet je het eens aan haar vragen, want het klinkt best onlogisch. Het is oneerlijk om te denken dat jij alles opeet alleen omdat je op diëet bent. Vraag haar om er niet zo'n big deal van te maken, zodat je ook gewoon durft te zeggen dat je iets opgegeten hebt. Dan kan je eens eerlijk zijn, dat helpt al.
Mwjah, ik word ook overal van beschuldigd, maar als het om snoepen gaat ben ik ook vaak de schuldige. ![]()
|
Hey wendy,
Dit gaat waarschijnlijk een nutteloze post voor je zijn maar ik wil toch even kwijt wat op mijn tong ligt. Een tijdje geleden stond hier een verhaal over dat je je weer goed in je vel voelde. Veel mensen hier op psych, inclusief ikzelf, waren blij voor je. Laat dit hele gedoe dat nu niet verpesten. Niemand is het waard dat je terug door een hel zou gaan. Zeker niet een moeder die zich druk maakt om een verdwenen koek. Lieve groetjes Magicflower
||
Citaat:
en ik zal wat mensen gerust gaan stellen hier. toen ik dat topic maakte dat het beter met me ging, meende ik dat ![]() maar zoals je zegt missbi@tch is het erg frusterend. helaas werkt het overtuigen niet... en ik ga het ook niet meer proberen. love ya all!!! kus! wendy
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #56 Fantôme | 500 | 17-02-2009 21:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Angst voor de islam is niet terecht Santje03 | 35 | 07-02-2003 09:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pervers en/of Tiranniek Quivarum | 95 | 06-02-2003 15:27 |