![]() |
|
![]() |
Ik verwen meestal mijn vriend zoals ik normaal ook doe en hij biedt aan om mij ook met zijn vingers te verwennen, maar meestal heb ik daar niet zo'n zin in (hoewel massage of mijn rug bekriebelen altijd mag en dat doet hij dan ook)
mijn vriend vindt het idee niet zo fijn qua mondwerk en qua penetreren enzo en bij mij lijkt het dan alsof alles van binnen supergevoelig is, dus penetratie vind ik ook niet zo fijn op zo'n moment en mondwerk...dat zou ik zelf ook niet zo snel doen bij een ongesteld meisje omdat ik bloed nou eenmaal niet echt lekker vind smaken. Maar zoals ik al zei ben ik meestal niet echt in de stemming voor seks als ik ongesteld ben, ben dan een STUK minder geil dan normaal gesproken en dan vind ik geknuffeld worden en massages veel fijner.
|
Wij hebben nog nooit geneukt terwijl ik ongesteld was. Heb er altijd een tampon in zitten, dus dan moet-ie er eerst uit enzo, beetje een gedoe.
Hij bevredigt me vaak wel dan gewoon met z'n vingers. Klaarkomen is goed voor de menstruatiepijn (goed excuus!).
|
Meestal hebben we gewoon sex als ik ongesteld ben.. vooral omdat ik dan sneller geil ben.. weet ook niet waarom
![]() Maar ik hou gewoon mn tampon in.. voorkomt ook lekken van bloed en etc.. en je kan gewoon alles doen.. dus ook mond werk.
||
Citaat:
![]()
|
Een echte schipper bevaart ook de rode zee..
![]() Nee me vriendin voelt d'r dan niet prettig en vies dus sex hebben we niet, ik heb ook geen handwerk bij haar dat vind ze ook vies. Zelf weet ik het niet zou het niet zo heel erg vinden hoor. Je kunt je toch wassen daarna ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() nee die tampon zit echt wel goed hoor.. en hij gebruitk datzelfde gat ja..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik wil op zich best sex als ik ongesteld ben (behalve op de eerste dag, dan voel ik me vaak zo vies) maar om de een of andere reden hebben we het zelden... ik ben meestal van maandag tot donderdag ongsteld en sex hebben we altijd in het weekend eigenlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Het maakt me weinig uit of een meisje ongesteld is
![]() Meestal wordt het dan geen mondwerk, maar handenarbeid en standaard kofferen kan natuurlijk prima. Ik heb al wel vaker gehoord dat klaarkomen de menstruatiepijn verzacht, dus alleen maar goed om te gewoon door te sexen.
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik seks de eerste twee dagen meestal niet omdat ik dan chagrijnig ben en niet wil dat hij aan me gaat zitten. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het ligt eraan.. ik doe het niet bewust niet en ook niet bewust wel, alleen als ik erge kramp heb zit ik er gewoon niet op te wachten.
Verder zal het mondwerk dan niet zo snel gebeuren denk ik, nou ja ik weet eigenlijk niet wat hij daarvan vindt maar ik zou me er zelf niet zo prettig bij voelen denk ik. Ik kan me toch echt wel voorstellen dat je het gewoon niet lekker vindt smaken, ookal is het niet per definitie vies. Het smaakt toch 'bloederig' en die smaak vind ik zelf ook niet lekker. Vingerwerk wel gewoon, sex vast ook wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik doe het eigelijk nooit als ik het ben
maar ik ben dan altijd ZO FUCKING GEIL! niet normaal maar ja.. als het dan over is is het helemaal fijn om het weer te doen en je hoeft toch niet altijd het te doen je kan toch wel 3tot6 dagen zonder?
||
Citaat:
Bij ons is dat geen probleem. Zeker als je ervoor tampons draagt, je erna wast en dan weer een tampon draagt. Me no see no problem here ![]() |
![]() |
|
tsja... ik voel me zelf niet echt lekker als ik ongesteld ben (denk aan flauwvallen, overgeven en dat soort shit). Om de een of andere reden heb ik dan ook niet echt veel zin in sex, gek he?
![]() maareh... k geloof dat m'n vriend er ook niet zoveel zin in heeft, eigenlijk. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zoals sarahbressers zegt, het is gewoon niet 'vies' in de zin van vies, dus heb dr zo'n hekel aan dat jongens dat zeggen *gromt nog ene keer* |
![]() |
|
begrijp niet dat sommigen zo vies vinden,wij doen alles behalve het echte mondwerk wel gewoon!
ik bij hem wel natuurlijk,maar ik wil niet dat ie bij mij alles doet dan ![]() handdoekje eronder vantevoren wassen en no problem,hem maakt niet uit dak ongesteld ben,ik ben dan juist nog geiler ![]() hij gebruikt zijn vingers en zn tong zit bij me klitje maar niet lager!!!!en dan vingers,en ook gewoon neuken,daarna samen onder douche/bad weer schoonmaken en klaar is kees
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
ongesteld en seks. deo | 17 | 20-07-2012 10:54 | |
Liefde & Relatie |
Onregelmatig ongesteld ondanks de pil Laudate Dominum | 9 | 07-01-2006 22:26 | |
Seksualiteit |
seks & ongesteld? tegenverveling | 55 | 10-11-2003 19:54 | |
Seksualiteit |
Ongesteld & Sex??? chillboo | 49 | 20-04-2003 15:25 | |
Seksualiteit |
ongesteld en toch zwanger lady*jessica | 6 | 19-03-2003 17:21 | |
Seksualiteit |
sex-vraafies kosamlover | 6 | 24-05-2002 13:22 |