Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2003, 21:14
Gwinnie
Gwinnie is offline
wat ik me nou afvroeg; hebben jullie sex als je ongesteld bent? (of je vriendin ongesteld is)
zo ja: tot hoever gaan jullie dan, alleen t handwerk, t echte neuken of zelfs dan het mondwerk?
zo nee: waarom niet? zou je het doen?

ik zelf: niet echt. alleen beetje over slipje heen.
wel is met exvriend. maar dan alleen handwerk en niet te erg. beetje 'bovenaan' blijven

bij hem doe ik dan wel gewoon wat ik ook zou doen als ik niet ongesteld was heeft hij ook nog een beetje lol. en ik zelf natuurlyk.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:52
Thomas
Thomas is offline
Als zij ongesteld is moet ik echt niet in de buurt komen.

Nee, maar we hebben het wel eens gedaan terwijl ze de rode vlag buiten had hangen. Alleen het mondwerk is op dat moment niet zo fris en daarom lieten we dat achterwege.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 21:54
Verwijderd
Uhm nee dankjewel... niets van dat alle. Zag mag alles bij mij doen, maar ik doe niks terug: DAT VIND IK ECHT RANZIG! Bah,... het idee al.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 00:36
Verwijderd
Sorry maar ik vind het zo vreselijk negatief en kuttig van jongens dat ze zeggen "oh ik raak je niet aan want je bent ongesteld"
Ik vind dat gewoon hetzelfde als zijn sperma aanraken, bluh, dat een meisje dan mischien niet zo fris is ja okey... maar zeg nou zelf: Uit een penis komt ook urine e.d, wat is er dan tegen op sex.. vies, inde zin van vies is het gewoon niet.
Ik vat het serieus niet! Ik snap dat mondwerk en handwerk dan wat vreemd kan zijn maar op sex heb ik in principe niets tegen, de eerste dag is vervelend maar daarna vind ik het echt moeten kunnen. (Behalve dus dan hand en mondwerk)
Ikzelf heb het nog nooit gedaan, om mijn vriend ikzelf heb er niet zoveel op tegen mits het niet op de eerste dag is. (Mn vriend weet niet eens wanneer ik ongesteld ben... waarom niet? SImpel weg omdat als ik dan sjagereinig reageer het dan gaat "Ohja je bent ongesteld" of kleed ik me om krijg je zoiets als "Heh ik wil eigenlijk wel majah j ebent jeweetwel" of van vrienden als ze het weten "ja je bent vast sjagereinig daarom" laaiend word ik dr van )
Nahja, mijn mening dus

Laatst gewijzigd op 11-09-2003 om 00:40.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 02:32
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 11-09-2003 @ 01:36:
Mn vriend weet niet eens wanneer ik ongesteld ben... waarom niet? SImpel weg omdat als ik dan sjagereinig reageer het dan gaat "Ohja je bent ongesteld" of kleed ik me om krijg je zoiets als "Heh ik wil eigenlijk wel majah j ebent jeweetwel"
Haha, wat een idioot.

Ik heb er niet echt een probleem mee ofzo.
Oud 11-09-2003, 07:27
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik heb het nog nooit gedaan weet eigelijk niet waarom....
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 07:36
Gatara
Gatara is offline
gadver
Oud 11-09-2003, 08:07
DeSSie
DeSSie is offline
De rode zee bevaren

Als ze ongestelt is doen we het soms dan wel onder de douche of in bad
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 08:17
Drizzt
Drizzt is offline
Ik zou niet weten waarom ik geen seks zou hebben als ze ongesteld is

Gewoon alles doen, maar mondwerk alleen als ze daarvoor ff goed wast
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 08:20
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Ik verwen meestal mijn vriend zoals ik normaal ook doe en hij biedt aan om mij ook met zijn vingers te verwennen, maar meestal heb ik daar niet zo'n zin in (hoewel massage of mijn rug bekriebelen altijd mag en dat doet hij dan ook)

mijn vriend vindt het idee niet zo fijn qua mondwerk en qua penetreren enzo en bij mij lijkt het dan alsof alles van binnen supergevoelig is, dus penetratie vind ik ook niet zo fijn op zo'n moment en mondwerk...dat zou ik zelf ook niet zo snel doen bij een ongesteld meisje omdat ik bloed nou eenmaal niet echt lekker vind smaken. Maar zoals ik al zei ben ik meestal niet echt in de stemming voor seks als ik ongesteld ben, ben dan een STUK minder geil dan normaal gesproken en dan vind ik geknuffeld worden en massages veel fijner.
Oud 11-09-2003, 09:01
metalgirl
metalgirl is offline
Wij hebben nog nooit geneukt terwijl ik ongesteld was. Heb er altijd een tampon in zitten, dus dan moet-ie er eerst uit enzo, beetje een gedoe.

Hij bevredigt me vaak wel dan gewoon met z'n vingers. Klaarkomen is goed voor de menstruatiepijn (goed excuus!).
Oud 11-09-2003, 09:02
Punkygirl
Punkygirl is offline
Meestal hebben we gewoon sex als ik ongesteld ben.. vooral omdat ik dan sneller geil ben.. weet ook niet waarom
Maar ik hou gewoon mn tampon in.. voorkomt ook lekken van bloed en etc.. en je kan gewoon alles doen.. dus ook mond werk.
Oud 11-09-2003, 09:58
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 11-09-2003 @ 10:02:
Meestal hebben we gewoon sex als ik ongesteld ben.. vooral omdat ik dan sneller geil ben.. weet ook niet waarom
Maar ik hou gewoon mn tampon in.. voorkomt ook lekken van bloed en etc.. en je kan gewoon alles doen.. dus ook mond werk.
Als je gewoon alles kan doen, dan zit die tampon misschien in een verkeerd gat.. Of gebruiken jullie dat gat dan gewoon?
Oud 11-09-2003, 10:09
Some
Some is offline
Een echte schipper bevaart ook de rode zee..

Nee me vriendin voelt d'r dan niet prettig en vies dus sex hebben we niet, ik heb ook geen handwerk bij haar dat vind ze ook vies. Zelf weet ik het niet zou het niet zo heel erg vinden hoor. Je kunt je toch wassen daarna Maar of het wel zo fris is betwijfel ik
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 10:12
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 11-09-2003 @ 10:58:
Als je gewoon alles kan doen, dan zit die tampon misschien in een verkeerd gat.. Of gebruiken jullie dat gat dan gewoon?
whahahahaahahahahahahahaha lol..
nee die tampon zit echt wel goed hoor.. en hij gebruitk datzelfde gat ja..
Oud 11-09-2003, 10:14
elledc
elledc is offline
Als ik ongesteld ben is sex nog beter.
Mijn vriend vindt het helemaal niet erg, hij vindt het trouwens nog intiemer dan anders. That's a man
En ja, als je echt van je vriendin houdt, dan kan sex altijd, ook als er wat bloed is. Maagdelijk bloed, daar is niks 'vies' aan.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 10:18
elledc
elledc is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 11-09-2003 @ 11:12:
whahahahaahahahahahahahaha lol..
Het lijkt me niet zeer handig om te neuken terwijl een tampon in je vagina zit hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 10:36
Some
Some is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 11-09-2003 @ 11:14:
Als ik ongesteld ben is sex nog beter.
Mijn vriend vindt het helemaal niet erg, hij vindt het trouwens nog intiemer dan anders. That's a man
En ja, als je echt van je vriendin houdt, dan kan sex altijd, ook als er wat bloed is. Maagdelijk bloed, daar is niks 'vies' aan.
Wel mee eens maar zo denken niet alle meisjes weer... want me vriendin wil het liever niet als ze ongesteld is.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 10:38
ZHAzha
ZHAzha is offline
Als ik ongesteld ben voel ik me nou niet echt aantrekkelijk.
Ik zit dan vaak onder de pukkels en voel me gewoon erg rot en ziek achtig ik vind mezelf dan heeel zielig.

Maarja af en toe doen we het dan welleens maar meestal liever niet.
Oud 11-09-2003, 10:43
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 11-09-2003 @ 11:14:
Maagdelijk bloed, daar is niks 'vies' aan.
als je sex hebt is het toch geen maagdelijk bloed en als je vesr bloed bedoelt: dat is het niet, het zit al tot drie weken in je baarmoeder. Maargoed, het bestaat vooral uit slijm en niet uit bloed, en aan baarmoederopgeslagenbloed is ook niets vies.

Ik wil op zich best sex als ik ongesteld ben (behalve op de eerste dag, dan voel ik me vaak zo vies) maar om de een of andere reden hebben we het zelden... ik ben meestal van maandag tot donderdag ongsteld en sex hebben we altijd in het weekend eigenlijk .
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 11:21
elledc
elledc is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 11-09-2003 @ 11:43:
als je sex hebt is het toch geen maagdelijk bloed
Ik bedoelde eigenlijk menstruatiebloed
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 11:25
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 11-09-2003 @ 11:12:
Mag ik vragen hoe dat kan? Dan gaat hij zeker niet erg diep of wel? Maar dat voelt toch helemaal niet fijn voor jou dan? Hij zit dan toch steeds met zijn penis die tampon er helemaal in te duwen? En het touwtje? Dat gaat door het in en uit gaan toch mee naar binnen?

Oud 11-09-2003, 12:12
Francesco
Francesco is offline
Het maakt me weinig uit of een meisje ongesteld is Heb er nog nooit 'last' van gehad.

Meestal wordt het dan geen mondwerk, maar handenarbeid en standaard kofferen kan natuurlijk prima.

Ik heb al wel vaker gehoord dat klaarkomen de menstruatiepijn verzacht, dus alleen maar goed om te gewoon door te sexen.
Oud 11-09-2003, 13:01
Ilsje
Ilsje is offline
had wel seks als ik ongesteld was. haalde dan tampon er gewoon uit. ik heb er zelf dus geen problemen mee, tenzij jongen het nie wilt.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 13:07
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Francesco schreef op 11-09-2003 @ 13:12:
Ik heb al wel vaker gehoord dat klaarkomen de menstruatiepijn verzacht, dus alleen maar goed om te gewoon door te sexen.
Bij mij is het dan juist heel pijnlijk om klaar te komen.

Ik seks de eerste twee dagen meestal niet omdat ik dan chagrijnig ben en niet wil dat hij aan me gaat zitten.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 13:42
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ilsje schreef op 11-09-2003 @ 14:01:
had wel seks als ik ongesteld was. haalde dan tampon er gewoon uit. ik heb er zelf dus geen problemen mee, tenzij jongen het nie wilt.
Inderdaad. Hoewel ik soms geen zin heb als ik veel buikpijn heb.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 16:31
Verwijderd
Het ligt eraan.. ik doe het niet bewust niet en ook niet bewust wel, alleen als ik erge kramp heb zit ik er gewoon niet op te wachten.

Verder zal het mondwerk dan niet zo snel gebeuren denk ik, nou ja ik weet eigenlijk niet wat hij daarvan vindt maar ik zou me er zelf niet zo prettig bij voelen denk ik. Ik kan me toch echt wel voorstellen dat je het gewoon niet lekker vindt smaken, ookal is het niet per definitie vies. Het smaakt toch 'bloederig' en die smaak vind ik zelf ook niet lekker.

Vingerwerk wel gewoon, sex vast ook wel.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 16:37
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 11-09-2003 @ 17:31:
Verder zal het mondwerk dan niet zo snel gebeuren denk ik, nou ja ik weet eigenlijk niet wat hij daarvan vindt maar ik zou me er zelf niet zo prettig bij voelen denk ik. Ik kan me toch echt wel voorstellen dat je het gewoon niet lekker vindt smaken, ookal is het niet per definitie vies. Het smaakt toch 'bloederig' en die smaak vind ik zelf ook niet lekker.
Ja, en voor je het weet is het een vampier. Dan wil hij alleen nog maar meer.
Oud 11-09-2003, 18:32
Daan
Daan is offline
haha, een echte schipper bevaart toch ook de rode zee.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 18:37
Waldkrieger
Waldkrieger is offline
Het zou me weinig boeien. Nog nooit gedaan, maar een beetje bloed vind ik niet smerig hoor. Als ze het zelf niet wil (wat meestal het geval blijkt), dan gaat het feest uiteraard niet door.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 18:57
LoeLoe
LoeLoe is offline
De eerste paar dagen niet...daarna alleen sex, dus geen hand of mondwerk bij mij..dat trek ik zelf niet zo.
Oud 11-09-2003, 20:50
jbkl
jbkl is offline
ongesteld + seks = fucking ranzig
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 21:51
raarbeestje
raarbeestje is offline
ik doe het eigelijk nooit als ik het ben
maar ik ben dan altijd ZO FUCKING GEIL!
niet normaal
maar ja..
als het dan over is is het helemaal fijn om het weer te doen
en je hoeft toch niet altijd het te doen je kan toch wel 3tot6 dagen zonder?
Oud 12-09-2003, 22:20
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
jbkl schreef op 11-09-2003 @ 21:50:
ongesteld + seks = fucking ranzig
sommige mensen moeten toch echt steriele seks hebben...

Bij ons is dat geen probleem. Zeker als je ervoor tampons draagt, je erna wast en dan weer een tampon draagt. Me no see no problem here . Het is niet zo dat je een bloedfonteintje bent hoor, je verliest niet zoveel bloed.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 22:47
snoopy
snoopy is offline
tsja... ik voel me zelf niet echt lekker als ik ongesteld ben (denk aan flauwvallen, overgeven en dat soort shit). Om de een of andere reden heb ik dan ook niet echt veel zin in sex, gek he?
maareh... k geloof dat m'n vriend er ook niet zoveel zin in heeft, eigenlijk.
Oud 14-09-2003, 13:39
Signy
Signy is offline
Uhm, nee. Not my style... Jakkiebah... trouwens, ik heb er dan ook geen zin in. Veel te pijnlijk en te onhandig.
Oud 14-09-2003, 13:56
Gwen.
Gwen. is offline
Iew echt geen "hand"werk dan zit alles onder dat vind ik echt ranzig. Wel neuken, maar met condoom en een handdoek eronder en daarna even goed douchen of spoelen.
Oud 14-09-2003, 14:40
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 11-09-2003 @ 03:32:
Haha, wat een idioot.

Ik heb er niet echt een probleem mee ofzo.
Heel erg bevooroordeeld, (en vooral idioot ja *grom*) omdat niemad echt weet wanneer mijn ongesteldheid is... krijg ik nooit opmerkingen als "ja je bent toch ongesteld dus je zal wel prikkelijk zijn ofzo" en zulk soort dingen... ik heb nml nooit veel last van sjaggie zijn e.d. dus blah. Gewoon stom om zo iets algemeens toe te passen op iedereen.

Maar zoals sarahbressers zegt, het is gewoon niet 'vies' in de zin van vies, dus heb dr zo'n hekel aan dat jongens dat zeggen
*gromt nog ene keer*
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 15:34
deesmees
deesmees is offline
begrijp niet dat sommigen zo vies vinden,wij doen alles behalve het echte mondwerk wel gewoon!
ik bij hem wel natuurlijk,maar ik wil niet dat ie bij mij alles doet dan
handdoekje eronder vantevoren wassen en no problem,hem maakt niet uit dak ongesteld ben,ik ben dan juist nog geiler
hij gebruikt zijn vingers en zn tong zit bij me klitje maar niet lager!!!!en dan vingers,en ook gewoon neuken,daarna samen onder douche/bad weer schoonmaken en klaar is kees
Oud 14-09-2003, 20:06
Verwijderd
Vind het geen prettig gevoel. Voel me dan meestal toch al vies, geen zin om dan ook nog eens sex te hebben. Maar misschien veranderd dat nog wel
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten