Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2003, 07:47
tegenverveling
tegenverveling is offline
Voornamelijk richting de vrouwen op dit forum:
Als je ongesteld bent welke "seksuele handelingen" vind je dan wel fijn en welke niet? Het kan me namelijk best voorstellen dat je niet graag gebeft wordt in die periode, maar vingeren terwijl je een tampon draagt (draag je zoiets of hoe heet dat?) zou op zich wel een optie zijn. Als het maar beperkt wordt tot de clitoris.

maar goed om een lang verhaal kort te maken, hoe denk je over seks als je ongesteld bent?
Oud 30-10-2003, 07:54
Deathflower
Deathflower is offline
hm als ik een tampon inheb en geen buikpijn heb wil ik opzich best gevingerd worden, maar dan alleen als ik mn string aanhoud, dus niet direct...verder dan dat wil ik niet, er komt nix verder in de buurt van mijn vagina en ik wil al helemaal niet gebeft worden!
Oud 30-10-2003, 08:08
ZHAzha
ZHAzha is offline
Mja ligt eraan hoe geil ik ben.. Afgelopen zaterdag kwam ik heel laat thuis en ik moest en zou neuken met me vriend.. toen hebben we het gewoon gedaan, maar ik ben meestal ook niet zo erg ongesteld.

En beffen.. misschien met een tampon in en ervoor ff goed wassen.

Maar meestal heb ik zoiets .. kom niet aan me lijf.
Oud 30-10-2003, 08:10
metalgirl
metalgirl is offline
Ik vind het heerlijk om tijdens mijn menstruatie gevingerd te worden (inderdaad met tampon in), ik ben namelijk meestal nogal geil dan en klaarkomen is fijn voor de buikpijn
Beffen vind ik niet zo prettig dan en neuken alleen in de laatste dagen, als het heel veel minder is.
Oud 30-10-2003, 08:14
Punkygirl
Punkygirl is offline
Als ik geil ben vind ik alles best.. alleen niet als ik buikpijn heb..
Oud 30-10-2003, 10:06
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Citaat:
ZHAzha schreef op 30-10-2003 @ 09:08:

Maar meestal heb ik zoiets .. kom niet aan me lijf.
maar ach, pijpen en hem aftrekken vind ik dan op zich niet zo erg om te doen hoor. ik heb dan alleen geen zin aan een hele kermis aan mijn eigen lijf.
Oud 30-10-2003, 10:12
FrantiC
FrantiC is offline
als ik ongesteld ben laat ik me ook alleen vingeren...
beffen vind ik maar nix, en echt 'neuken' ( om het maar ff duidelijk te zegggen ) geeft zon rotzooi
Oud 30-10-2003, 10:47
Verwijderd
EEEEEEEEEEEEEEUWWWW

Absolutly NOT DONE!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 11:04
Signy
Signy is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 30-10-2003 @ 11:47:
EEEEEEEEEEEEEEUWWWW

Absolutly NOT DONE!
Idd. Het is ook pijnlijk dan dusse neeee
Oud 30-10-2003, 11:11
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 30-10-2003 @ 09:10:
Ik vind het heerlijk om tijdens mijn menstruatie gevingerd te worden (inderdaad met tampon in), ik ben namelijk meestal nogal geil dan en klaarkomen is fijn voor de buikpijn
Beffen vind ik niet zo prettig dan en neuken alleen in de laatste dagen, als het heel veel minder is.
Same here.

Ik vind het overigens altijd wel meevallen met de rotzooi (als die er al is-!-), ik leg wel altijd een handdoek op m'n bed.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 11:13
Chimera
Chimera is offline
Beffen met tampon in is prima te doen, dan merk je er niks van, behalve dat het vocht opgezogen wordt en ze dus niet echt nat wordt. Neuken ook wel, maar dan liever later in haar periode, vooral in het begin wordt het zo'n bloedbad.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 11:52
Dark Angel
Dark Angel is offline
Als het niet meer zo erg is vind ik het prima, alleen beffen niet (maar dat hoeft van mij toch al niet zonodig). In de echte 'erge' dagen wil ik alleen maar knuffelen, dan voelt m'n lijf gewoon niet naar sex.
Oud 30-10-2003, 12:13
horses_tha_best
horses_tha_best is offline
ik wil altijd wel gevingerd worden met tampon maar mijn vriend durft het niet hij denkt dat het dan anders is ofzow dus doe ik het altijd maar zelf. het is wel fijn dat je het na je menstruatie weer heel heftig kan doen en het voelt dan ook dubbel zo fijn
Oud 30-10-2003, 12:29
Verwijderd
Ik reageer overal overgevoelig op als ik ongesteld ben, dus alles doet dan gewoon echt pijn. Nee dus. En daarbij ben ik er nooit voor in de stemming tijdens m'n menstruatie.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 15:01
Verwijderd
Op de eerste dag voel ik me zo vies, dan mag niemand me aanraken . De rest van de tijd wil ik best sex of gevingerd worden, maar niet gebeft worden (of nouja, dat mag wel, maar dan zoen ik hem pas weer als hij z'n mond flink heeft gespoeld ).
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 15:18
Scatterheart
Scatterheart is offline
Niet met die pijn die ik heb cq. had. Heb het wel eens gedaan, maar vond het niet echt om naar huis over te schrijven. Al heel snel ga ik dan liggen denken en dat is niet echt bevorderlijk; 'Wanneer ben je nu klaar?" en "Zou het uitmaken als hier iemand anders lag". Weg lust.
Oud 30-10-2003, 15:35
Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Hij hoeft me echt niet te beffen als ik ong. ben hoor! Lijkt me best wel smerig voor hem. Mja, vingeren is altijd fijn, maar niet wild asjeblieft. En echt neuken, ach, als het niet te bloederig is die dag misschien wel, maar meestal voel ik me er niet al te prettig bij en ben ik bang dat hij het vies vind. [al zegt hij van niet, maar ach, wat weet hij van ongsteld zijn ] Dus ik vind het fijner om lekker te knuffelen en hem te dingesen
Oud 30-10-2003, 15:37
Verwijderd
Heel vervelend als je iemand vingert met tampon in, dat dat draadje zeg maar binnen komt.
VISSUH
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 15:37
Verwijderd
Citaat:
No Dice schreef op 30-10-2003 @ 16:35:
Dus ik vind het fijner om lekker te knuffelen en hem te dingesen
dingesen at ownage
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 16:05
[CP]Grinttegel
[CP]Grinttegel is offline
Echte schippers bevaren ook de rode zee
Oud 30-10-2003, 16:28
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik vind soms wel dat de buikpijn er minder van word
maar echt direct erin met zn vinger dat hoef niet
maar als ik geil ben ist wel lekker en mn buikpijn gaat dan weg
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Jewel schreef op 30-10-2003 @ 13:29:
Ik reageer overal overgevoelig op als ik ongesteld ben, dus alles doet dan gewoon echt pijn. Nee dus. En daarbij ben ik er nooit voor in de stemming tijdens m'n menstruatie.
same here...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 21:06
l_vida_l
l_vida_l is offline
wij vrijen-neuken hoe je het ook wilt noemen gewoon... je ziet helemaal niets qua bloed ofzo..
maar beffen doen we dan niet.. dat vind ik zelf niet zo fris en hij denk ik ook niet...

ik heb altijd meer zin als ik ongie ben
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 13:58
Ygdrassil
Ygdrassil is offline
Wij doen het wel gewoon als ik ongesteld ben. Eerst wilden we dat niet, maar toen we beiden eens zo opgewonden waren konden we ons niet inhouden en hebben we het toch gedaan. Vanaf dat moment doen we het wel gewoon altijd. Alleen beffen wordt inderdaad achterwege gelaten, dat vind ik gewoon niet erg smakelijk op dat moment.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 16:16
Masquerade
Masquerade is offline
Ik wil helemaal niks dan.
Alleen het idee vind ik al vies.
Knuffelen mag wel. Maar niet meer.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 16:39
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb nooit zin in sex als ik ongesteld heb, vooral in het begin niet. in de laatste 2 dagen ofzo vind gaan sommige dingen nog wel, maar meestal heb ik in die periode weinig zin
Oud 31-10-2003, 17:20
Gwinnie
Gwinnie is offline
als hij zou willen mag hij handwerk doen. maar meer denk ik echt niet.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 17:26
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ik doe wel vanalles voor hem, maar hij moet van mij afblijven. En gelukkig vonden de meeste van mijn vriendjes dat niet erg
Oud 31-10-2003, 20:00
dowiej
dowiej is offline
iehwwww ik vind sex als ik ongesteld ben echt nix! maar vind t wel leuk om hem dan te bevredigen.
maar bij mij moet ie nix doen, want vind ik gewoon niet fijn. kan dan best even wachten.
Oud 01-11-2003, 10:31
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik wacht wel een weekje (of meer als dat nodig mocht zijn)
Oud 01-11-2003, 14:33
Verwijderd
Nee dat vind ik echt 10 keer niks... Dus dan even een tijdje rust
Het is trouwens wel een keer gebeurt dat ik echt gesekst heb tijdens mijn ongesteldheid, dat was toen ik mijn vriendje al heel lang niet gezien had... toen moest het wel
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 16:06
Verwijderd
Het maakt me allemaal niet uit eigenlijk... Ben juist altijd onwijs geil als ik ongesteld ben dus heb er meestal geen bezwaar tegen. Ik draag overdag toch altijd een tampon dus het maakt helemaal nix uit als hij dan beft, proeft hij nix van.
Verder neuken we ook gewoon als ik ongesteld ben, zo erg ben ik het niet en z'n lul heeft nog nooit helemaal onder het bloed gezeten. Een bloedbad wordt het al helemaal niet
Wij hebben er beiden geen bezwaar tegen.

Toevoeging: Ik ben dan ook niet heel erg ongesteld hoor. Ik gebruik de hele week of normal tampon of mini dus het is niet zo erg dat ik supertampons moet gebruiken, dan kan ik me namelijk wel voorstellen dat er die week niet geneukt wordt

Laatst gewijzigd op 01-11-2003 om 16:09.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 01:32
SonOfSinterklaz
SonOfSinterklaz is offline
Daar ben ik absoluut geen voorstander van,Don't mess with Mother Nature.Als vrouwen menstrueren,moeten wij mannen er met een grote boog omheenlopen........Omdat er dan krachten aan het werk zijn .......waar je als man helemaal niets te maken hebt....het is een reinigsproces dat moet je je lul er niet instoppen wiil come ever U
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 01:37
Verwijderd
Citaat:
[CP]Grinttegel schreef op 30-10-2003 @ 17:05:
In dit geval moet de Rode Zee ook willen
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 11:50
AngelLena
AngelLena is offline
Ik vind altijd alles best, tenzij ik nog in die 2 dagen zit dat ik er last van heb, dan geen gepiel aan mijn lijf. Voor de rest heeft mijn ongesteld zijn geen enkel effect op mijn wel of niet zin hebben en laat ik het aan mijn vriend over wat hij wel en niet wil doen. Ik kan nergens mee zitten
Oud 02-11-2003, 12:29
Ilsje
Ilsje is offline
ik haalde dan altijd tampon eruit en von alles best behalve beffen. als ie dan zijn hoofd omhoog doet en je geil aankijkt lijkt ie net een vampier (aangezien ik heel heftig bloed...)
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Ilsje schreef op 02-11-2003 @ 13:29:
ik haalde dan altijd tampon eruit en von alles best behalve beffen. als ie dan zijn hoofd omhoog doet en je geil aankijkt lijkt ie net een vampier (aangezien ik heel heftig bloed...)
Vampieren zijn geil (hoe off-topic kan je gaan )
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 12:35
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Bazz schreef op 02-11-2003 @ 13:34:
Vampieren zijn geil (hoe off-topic kan je gaan )
vrouwelijke wel jah...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 13:29
-Farfalla85-
-Farfalla85- is offline
Citaat:
Ilsje schreef op 02-11-2003 @ 13:29:
Lijkt me ook niet echt smakelijk voor hem...*iew*
Oud 02-11-2003, 17:50
horses_tha_best
horses_tha_best is offline
Citaat:
[CP]Grinttegel schreef op 30-10-2003 @ 17:05:
haha ja dat vind ik ook helemaal mee eens
Oud 02-11-2003, 20:34
Sirenie
Sirenie is offline
Ik vind alles prima, behalve als ik helse pijnen heb.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 16:17
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Knuffelen, zoenen, masseren en evt. ook vingeren/ neuken als het in de laatste dagen is (er dus niet meer uitstroomt) vind ik oke.
Helaas wil vriendlief me -in principe-niet eens aanraken/ knuffelen als ik ongesteld ben....hehe maar zn principes wijken af en toe toch nog een klein beetje.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 09:18
Verwijderd
Citaat:
SonOfSinterklaz schreef op 02-11-2003 @ 02:32:
Daar ben ik absoluut geen voorstander van,Don't mess with Mother Nature.Als vrouwen menstrueren,moeten wij mannen er met een grote boog omheenlopen........Omdat er dan krachten aan het werk zijn .......waar je als man helemaal niets te maken hebt....het is een reinigsproces dat moet je je lul er niet instoppen wiil come ever U
De vagina reinigt zichzelf voortdurend. De mond trouwens ook.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 12:36
miro
miro is offline
Nee van mij hoeft dat niet, gatver. Dan wacht ie maar 4 dagen per 3 maanden
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 14:16
Babs123
Babs123 is offline
2 keer gedaan

1 was negatieve ervaring, was echt een bloedbad (terwijl ik nooit erg ongesteld ben)

2 was heerlijke ervaring, omdat het eigenlijk niet kan en hoort wordt t extra lekker

Maar opzich vind ik er niks mis mee, alleen beffen vind ik dan echt veel te ver gaan!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 14:30
juno
juno is offline
Ik heb meer zin als ik ongesteld ben, en het is de beste pijnstiller die er is. Een bloedbad, daar zit ik niet mee. We leggen er wel een handdoek onder, en dan slachten we de geit! Beffen kan uitstekend met een tampon in, en eigenlijk is het dan nog lekkerder.

En och, het bloed komt in golven. Een paar uur wel, een paar uur niet. Je moet net het goeie moment treffen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 15:17
Thomas
Thomas is offline
Alles.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 07:00
Verwijderd
Geen probleem hoor. Ook beffen niet. (al merk ik dat veel meisjes liever niet gebeft worden als ze ongesteld zijn, ik vind het altijd wel lekker, ongesteld of niet) Maar hij hoeft het niet te doen, kan wel begrijpen als hij dat niet wilt, meestal is het dan ook anders beffen dan normaal. No problem hoor. En hou zelf niet zo heel erg van vingeren, dus dan ook niet.

En verder dus met Sirenie eens.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 08:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
hm neej, ik doe helemaal niet aan sex als ik ongesteld ben. ik voel me dan gewoon absoluut niet aantrekkelijk en fris. het scheelt wel dat ik maar 3 dagen ongesteld ben
Met citaat reageren
Oud 06-11-2003, 18:23
coecie
coecie is offline
waarom geen sex als je ongesteld bent?
als ik er zin in heb doe ik het gewoon hoor
desnoods onder de douche als ik echt denk dat het een bloedbad wordt

Regels voor berichten