![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het overigens altijd wel meevallen met de rotzooi (als die er al is-!-), ik leg wel altijd een handdoek op m'n bed. |
![]() |
|
ik wil altijd wel gevingerd worden met tampon maar mijn vriend durft het niet hij denkt dat het dan anders is ofzow dus doe ik het altijd maar zelf. het is wel fijn dat je het na je menstruatie weer heel heftig kan doen en het voelt dan ook dubbel zo fijn
![]()
|
Niet met die pijn die ik heb cq. had. Heb het wel eens gedaan, maar vond het niet echt om naar huis over te schrijven. Al heel snel ga ik dan liggen denken en dat is niet echt bevorderlijk; 'Wanneer ben je nu klaar?" en "Zou het uitmaken als hier iemand anders lag".
![]()
|
Hij hoeft me echt niet te beffen als ik ong. ben hoor! Lijkt me best wel smerig voor hem. Mja, vingeren is altijd fijn, maar niet wild asjeblieft. En echt neuken, ach, als het niet te bloederig is die dag misschien wel, maar meestal voel ik me er niet al te prettig bij en ben ik bang dat hij het vies vind. [al zegt hij van niet, maar ach, wat weet hij van ongsteld zijn
![]()
|
![]() |
Wij doen het wel gewoon als ik ongesteld ben. Eerst wilden we dat niet, maar toen we beiden eens zo opgewonden waren konden we ons niet inhouden en hebben we het toch gedaan. Vanaf dat moment doen we het wel gewoon altijd. Alleen beffen wordt inderdaad achterwege gelaten, dat vind ik gewoon niet erg smakelijk op dat moment.
|
![]() |
|
Ik doe wel vanalles voor hem, maar hij moet van mij afblijven. En gelukkig vonden de meeste van mijn vriendjes dat niet erg
![]()
|
Verwijderd
|
Het maakt me allemaal niet uit eigenlijk... Ben juist altijd onwijs geil als ik ongesteld ben dus heb er meestal geen bezwaar tegen. Ik draag overdag toch altijd een tampon dus het maakt helemaal nix uit als hij dan beft, proeft hij nix van.
Verder neuken we ook gewoon als ik ongesteld ben, zo erg ben ik het niet en z'n lul heeft nog nooit helemaal onder het bloed gezeten. Een bloedbad wordt het al helemaal niet ![]() Wij hebben er beiden geen bezwaar tegen. ![]() Toevoeging: Ik ben dan ook niet heel erg ongesteld hoor. Ik gebruik de hele week of normal tampon of mini dus het is niet zo erg dat ik supertampons moet gebruiken, dan kan ik me namelijk wel voorstellen dat er die week niet geneukt wordt ![]() Laatst gewijzigd op 01-11-2003 om 16:09. |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind altijd alles best, tenzij ik nog in die 2 dagen zit dat ik er last van heb, dan geen gepiel aan mijn lijf. Voor de rest heeft mijn ongesteld zijn geen enkel effect op mijn wel of niet zin hebben en laat ik het aan mijn vriend over wat hij wel en niet wil doen. Ik kan nergens mee zitten
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Knuffelen, zoenen, masseren en evt. ook vingeren/ neuken als het in de laatste dagen is (er dus niet meer uitstroomt) vind ik oke.
Helaas wil vriendlief me -in principe-niet eens aanraken/ knuffelen als ik ongesteld ben....hehe maar zn principes wijken af en toe toch nog een klein beetje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb meer zin als ik ongesteld ben, en het is de beste pijnstiller die er is. Een bloedbad, daar zit ik niet mee. We leggen er wel een handdoek onder, en dan slachten we de geit! Beffen kan uitstekend met een tampon in, en eigenlijk is het dan nog lekkerder.
En och, het bloed komt in golven. Een paar uur wel, een paar uur niet. Je moet net het goeie moment treffen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Geen probleem hoor. Ook beffen niet. (al merk ik dat veel meisjes liever niet gebeft worden als ze ongesteld zijn, ik vind het altijd wel lekker, ongesteld of niet) Maar hij hoeft het niet te doen, kan wel begrijpen als hij dat niet wilt, meestal is het dan ook anders beffen dan normaal. No problem hoor. En hou zelf niet zo heel erg van vingeren, dus dan ook niet.
En verder dus met Sirenie eens. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
seks & ongesteld Amelienne | 54 | 11-04-2005 00:04 |