| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En ik instaleer geen rotzooi amper zelf ikd ownload niks laatste tijd of iets en toch is ie opeens weg?! |
||
|
|
|
|
windows 98:
druk op start - uitvoeren en tik dan command in windows 2000 of xp: druk op start - uitvoeren en tik dan cmd in in het schermpje dat je dan krijgt moet je intikken wat DeathKnight hierboven net heeft geschreven.
|
|
|
Verwijderd
|
hmm wat ik me kan herinneren is dat me ethernet kaart na 4 jaar gek ging doen .. , toen formateerde ik ook me pc en werkte het niet ,. toen bleek als ik voor mijn gevoel op het moment storing had?.. dat me ethernet kaart gewoon ff uitwas...
slaapstand ofzo ?maarja .. ik weet niet of dat het bij jouw ook het geval is , . en natuurlijk alle drivers en updates netjes instaleren , . en welke modem heb jenog van chello ? Die hele grote modem ?.. want daar is ook een hoop shit mee.. als je daarvoor belt krijg je een nieuwe een kleinere ... betere versie
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() En kep vanochtend weer pc moeten formateren want internet deed niet en daarna deed ie het meteen weer wel
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb nog nooit problemen gehad met chello... Je probleem zit overigens waarschijnlijk in de netwerk instellingen. Kijk dat eens na...
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
Animetopic #11 D@mien | 500 | 11-01-2006 14:19 | |