![]() |
||
De burgermeester van Zaanstad heeft het evenement 'BassGeneration' op laatste moment verboden
( http://www.mastersofhardcore.com ) Citaat:
als ik zeg dat alle allochtonen crimineel zijn generaliseer ik en ben ik een racist terwijl een burgermeester wel alle gabbers onder het kopje crimineel kan scharen zonder gelul (maar dat verder terzijde) hoe zit dat verder juridisch eigenlijk? ik bedoel je muziekkeuze is toch in feite ook een mening? en we hebben toch vrijheid van meningsuiting? ik vroeg me dus af of dit eigenlijk wel kán, muziek verbieden in een stad nou is dat verbod wel leuk voor het underground imago maar als er meer (grotere) steden hardcore verbieden vind ik het toch minder leuk... ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
verder, tsja....kleine groep verpest het voor de rest --> lijken wel voetbal hooligans. Maar voetbal is nog steeds niet verboden ![]()
||
Citaat:
als het op je eigen kamer niet meer mag is het wel HEEL extreem lol |
![]() |
||
Citaat:
![]() inderdaad, oprotten met al die negermuziek
|
volgens mij komt het omdat er laatst weer een geval was dat iemand dood gegaan was aan XTC
en ja men relateert XTC aan hardcore/housepartys Ik vind het een beetje overdreven
||
Citaat:
ga je tog erges anders heen, dr zijn egt wel meer kroegen in nijmegen hoor verder vind k t een beetje jammer dat je de term negermuziek gebruikt, ten eerste omdat t zo net lijkt alsof je bedoelt dat alle negermuziek slecht is, ten tweede omdat er ook zat blanke doosje zijn die 'r&b' (rythm & blues?????) produceren
||
Verwijderd
|
Citaat:
In Nederland gaat het denk ik ook een beetje die kant op. Je kunt geen TV aanzetten of je ziet Nelly, Ja Rule, R.Kelly of welke andere R&B/rapper dan ook met een stel 'bitches' om zich heen, met grote gouden kettingen om en een dure auto op de achtergrond. Dat zorgt gewoon voor bepaalde beeldvorming. Negatieve beeldvorming. Geloof me, ik weet echt wel wat goede zwarte muziek is, maar het woord 'negermuziek' voor het kansloze zootje wat constant 'yeah nigga what nigga' loopt te schreeuwen vind ik wel op z'n plaats. |
![]() |
|
Volksgezondheid:
teveel decibellen en eventueel drugsgebruik op grote feesten Openbare orde: relschoppers Mwah, k heb t ook niet zo op die feesten, maar mijn inziens kunnen ze dan beter de hele Nederlandse voetbalcompetitie afgelasten; da's meer openbare orde verstoring mijn inziens.
||
Citaat:
En ja, iedere gek die de openbare orde in zijn/haar eentje verstoord kan daarvoor opgepakt worden.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Verder ben ik het helemaal met je eens. Zwaar irritant bij het uitgaan ![]()
|
![]() |
wat is dat nou weer voor gelul?
![]() als ik in mijn leef/woon-omgeving kijk zie ik toch dat er meer 'overlast' is van *bling*bling*-negers en zogenaamd stoere alto's. het zijn de alto's die hier dingen voor de *LOL* slopen.. (denk aan speeltoestellen bij kinderdagverblijf) dit geld ook voor veel allochtonen die tevens erg graag ruzie zoeken. met de kermis liep hier een groepje allochtonen rotzooi te trappen.. een groep gabbers heeft deze personen (al dan niet hardhandig) van de kermis verwijderd. verder zijn er geen ongeregeldheden geweest en dat terwijl er hier bijna alleen maar gabbers rondliepen (darkraver (= erg goeie hardcore-dj) in de santa e.d.) dus ik snap niet waar meneer de burgemeester die kul vandaan haalt. |
![]() |
||
Citaat:
dat is gewoon je persoonlijke gezondheid relschoppers.... dat valt echt ZWAAR mee alsof je na de hele nacht los gaan nog zin heb om een rel te trappen als je dat uberhaupt al wil dus |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Idioot
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat vind ik echt helemaal nergens op slaan, er zijn zoveel mensen die er naar luisteren, ik luister er zelf ook wel eens naar, echt onzin.
|
|