Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En jah, niets is objectief...maar daarom betekent het nog niet dat de visie niet meer klopt, é. |
![]() |
|
Het spreekt elkaar idd beetje tegen.
Ik denk dat het wel kan, als je overgevoelig ben en intensiever de dingen ervaart betekent idd dus niet dat je daar naar hoeft te handelen. Het is dan meer een nadeel als je denker bent. IK ben hoor zelf ook wel voor het meeste in de catagorie denkend, denk ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zou iemand ook op meerdere manieren kunnen omschrijven een beeld te krijgen van hoe degene in elkaar zit. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Merci voor de reacties.
![]() Ik dacht het ook zo, maar wist het helemaal niet zeker. En ja, we leven nu éénmaal in een maatschappij dat de mensen vlug in hokjes steekt. Ik denk dat zo'n beetje iedereen daar zich aan bezondigt. Zeg je ook niet nerds, populaire, slimmerds, arbeiders, betweters.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Depressie ik ook zo'n term, schizofrenie ook....als die termen er niet waren, kon men ook die diagnose niet stellen en kon men ook geen remedie/therapie/medicatie...voorschrijven of zo, é? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk ook dat een denker wel HSP kan zijn. Dat type persoon (in dit geval dus denker) betekend toch alleen hoe je het liefste dingen aanpakt? Je kan dan toch onbewust heel gevoelig zijn voor bepaalde dingen om je heen of zie ik het nou verkeerd?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
hsp (high sensitive person) *zingzing* | 74 | 16-02-2004 08:30 |