Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2003, 10:28
me_86
me_86 is offline
*zucht*
mn (ex)vriend is vreemdgegaan... maar niet dat alleen, hij heeft (terwijl hij nog iets met mij had) ook nog een andere vriendin gehad die ergens anders woonde.. ik las vaker zn smsjes enzo, maar die had hij dus al allemaal gewist.. toen ik eergister in zn mailbox keek zag ik bij 'verwijderde items' mailtjes van haar staan... ik heb hem meteen gevraagd wat dit moest voorstellen.. maar hij heeft gewoon tegen me geloge.. hij zei dat t nix was en dat hij haar allang had geblokkeerd enzo.. totdat ik haar wilde toevoegen..
dat mocht niet van hem, nou dan wist ik natuurlijk al genoeg! hij vertelde me toen dat hij 1 keer met haar had gezoend en meer niet.. nou dus ik helemaal boos heb um uitgescholden en begreep niet waarom ie dat had gedaan.. kep toen gezegd dat ik een weekje wilde nadenken erover..
ik heb haar daarna dus toch nog ff toegevoegd om te horen wat zij ervan te zeggen had.. nou zij wist dus niks van mijn bestaan af en dacht dat de relatie tussen mij en hem allang voorbij was! zij hebben namelijk (blijkt) dus ook iets gehad met elkaar... al 4 weken!!!!!!!!!!!!!!!
toen heb ik hem meteen opgebeld en gezegd dat ik t allemaal had gehoord en dat t uit was..

het vervelende is dat wij al 6 maanden wat hadden, hij was degene die me had ontmaagd, hij was degene waarmee ik op vakantie ben geweest en dat doet zown pijn!!
nou wilt hij me alles komen uitleggen.. maar ik weet niet of ik het nog allemaal wel moet gelove wat hij zegt... hij heeft me nou al zo vaak voorgelogen! maar hij zegt dat ie daluk alles komt opbiechten en niks meer voor me zal achterhouden.. kben dus benieuwd..

maar ik hou nog steeds zoveel van um.. en kan t me gewoon niet voorstellen dat ik nu zonder hem verder moet
wat moet ik doen als ie alles opbiecht en zegt dat hij voor mij kiest? ik d8 van misschien dat we dan SAMEN naar dat meisje toe moeten gaan en zeggen dat hij voor mij heeft gekozen.. maar dannog.. zal het vertrouwen ooit nog terug komen?? wat moet ik doen???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2003, 10:38
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik persoonlijk zou hem niet meer genoeg kunnen vertrouwen, en voor mij zou het dus beter zijn als het uit zou zijn...
Maar wat jij wilt, dat kan alleen jij bepalen.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 10:58
PoekieWoekie
PoekieWoekie is offline
Tja, het is wel lastig, ik heb ook altijd gezegd, als mij zoiets overkomt is het meteen uit.. Maar nu ik al een hele tijd met mijn vriend heb, zie ik ook wel in dat het niet zomaar uitgaat.
Ik zou hem wel even zn verhaal laten doen, en in principe moet hij dus dat meisje vertellen dat ie voor jou kiest.. maar of ik mee zou gaan?! Ik ben namelijk nogal jaloers en zou me waarschijnlijk niet zo braaf kunnen houden, ook al wist zij blijkbaar van nix.

Je moet idd zelf kiezen of je hem terug wil, en gewoon zeggen waar het op staat, en dat hij nie kan verwachten dat het meteen is zoals voorheen en dat het vertrouwen weer een beetje moet groeien. Als hij echt van je houdt, heeft hij alles voor je over, en zal daar niet moeilijk over doen.
Je moet gewoon eerst rustig zelf de situatie overdenken..
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 11:07
little nemo
little nemo is offline
k zou alles aan hem vragen als dat andere meisje erbij is en t kan horen...daarnaast zou ik van m verwachten dat je hem de eerstkomende tijd met alles mag controleren (as in...email, sms, etc) en als het dan een tijdje goed gaat, kan je misschien langzaam weer vertrouwen in m krijgen...
Oud 04-09-2003, 11:15
me_86
me_86 is offline
kijk.. ik wil meejgaan dan met hem, omdat ik anders niet weet wat hij nou precies tegen haar heeft gezegd.. omdat ik hem op dit moment dus niet kan vertrouwen...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 13:11
PoekieWoekie
PoekieWoekie is offline
Begrijpelijk ja..
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 13:18
Verwijderd
mja, zoiets was er bij mij ook, me ex ging met 2 tegelijk...toen heb ik haar voor de keuze gesteld, of hem of ik, koos ze voor mij..
dus ik gaf r een 2e kans, maar ik heb haar daarna nooit meer echt kunnen vertrouwen, en ik was elke keer als ze niet bij mij was bang dat ze vreemd ging, ik bedoel, das geen leven!
werd er helemaal gek van, ze zei altyd van ik ga echt niet vreemd, ik wil alleen jou, enz enz enz...maar toch geloofde ik haar niet meer..
maarja, dan is het probleem, ik hield echt van haar, en uitmaken lukt gewoon niet
nou jah het is inmiddels wel uit, wij waren ook op vakantie geweest en alles, en dan is het heeeel moeilijk, kweet het
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 16:13
MissMorena
MissMorena is offline
Als een jongen zoiets flikt..zoiets laags zou ik hem aan de kant zetten..hij kan dan wel alles gaan opbiechten maar tis al te laat..Hij had niet met dat andere meisje moeten nemen..
Die vertrouwen zal je moeilijk terug krijgen er is een kans dat hij het zo weer kan doen..
Nou praat er maar gewoon met hem over, sterkte
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 16:31
Last Resort
Last Resort is offline
Ik zou et misschien niet meteen uitmaken als iemand vreemd zou gaan, maar ik vind dit wel heel erg extreem. Volgensmij is daar ook helemaal niks aan uit te leggen. Ik zou em niet terug nemen.
Oud 04-09-2003, 17:01
suikerprinses
suikerprinses is offline
Mijn vriendje had alleen gekust op vakantie, en toen wilde ik het niet uitmaken... 2 dagen later deed hij dat voor me. Maar ik voelde me de eerste week ongelofelijk beroerd. Wist zeker dat ik er nooit overheen zou komen... En dat heb ik nog wel een paar weken gehad. We waren namelijk altijd bij elkaar, en hij vertelde me hoe verliefd ie op me was en hoe mooi ik was enzz.. En dat soort kleine dingen mis ik nog wel eens, maar ik ben blij dat k van m af ben.. Je moet gewoon proberen een hekel aan m te krijgen, en dat is zwaar moeilijk in het begin, maar als je hard je best doet, lukt het wel
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 17:08
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ik zou um tussen zn kloten schoppen

Mensen die vreemdgaan zijn het meest walgelijk van alle mensen
Oud 04-09-2003, 17:49
Loezzel
Loezzel is offline
Nou.... ik zou hem niet meer kunnen vertrouwen...
Oud 04-09-2003, 18:02
ZerO
ZerO is offline
1. Dat hij was vreemdgegaan was niet een ongelukje ..wat vergeven en vergeten kan worden ...aangezien hij dus duidelijk iets met haar had 4 weken lang en over jou relatie met hem heeft gelogen
2 Hij wilde het eerst niet eens opbichten ..en toen hij het niet meer kon ontkennen heeft hij niet eens 100% de waarheid verteld ...hoezo ik ben een mietje en een leugenaar
3 Als jij hem vergeeft weet ik bijna 100% zeker dat je hem niet volledig meer kunt vertrouwen na wat er gebeurd is en dat is ook meer dan logisch! Geen vertrouwen =geen goeie relatie ...

Ik zou t gewoon uitpraten en vrienden blijven , hoewel is dat voor de komende tijd niet zo'n goed idee omdat je kwetsbaar ben en in de verleiding kan komen en dan raak je nog meer in de war enzo.

Laatst gewijzigd op 04-09-2003 om 18:06.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 18:15
leon-v
leon-v is offline
Het is heel moeilijk ik ken het ongeveer.
Maar zelf denk ik dat als hij echt de ware voor je is dat jullie dan toch wel weer bij elkaar terecht komen.
Oud 04-09-2003, 18:31
AtHell
AtHell is offline
Ik vind het best een goede grap van 'm .
Oud 05-09-2003, 01:20
notbonefish
notbonefish is offline
als je ook maar de kleinste vermoeden hebt dat het vaker zal voorkomen: dumpen. anders blijf je in twijfel leven.

aan de andere kant; is het normaal om andermans post te lezen?

Offtopic: maar goed, daar zijn paswoorden nou voor he?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 08:09
Williams
Williams is offline
hoe is t nou afgelopen??
Oud 15-09-2003, 13:05
Losia
Losia is offline
Ga je al vreemd als je met een andere jongen zoent? Ik vind dat nog niet bij het rijtje vreemdgaan horen hoor. Vreemdgaan wordt altijd zo opgeblazen. Als je echt sex met iemand hebt gehad terwijl je nog een vriendin/vriend hebt dat is pas vreemdgaan!!

Maar laat hem maar met je komen praten maar onthou wel 1x vreemdgaan is altijd vreemdgaan, sterkte!!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 13:09
miro
miro is offline
Citaat:
Losia schreef op 15-09-2003 @ 14:05:
Ga je al vreemd als je met een andere jongen zoent? Ik vind dat nog niet bij het rijtje vreemdgaan horen hoor. Vreemdgaan wordt altijd zo opgeblazen. Als je echt sex met iemand hebt gehad terwijl je nog een vriendin/vriend hebt dat is pas vreemdgaan!!

Die grens ligt nou eenmaal bij iedereen anders...

Je kunt m misschien heel erg missen maar je zult m nooit meer vertrouwen. En als je iemand niet kan vertrouwen, ga je je alleen maar zorgen zitten maken e.d. geloof me, zo'n relatie wil je niet.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 16:06
Gwinnie
Gwinnie is offline
als hij nou alleen met een ander had gezoend, of 'gewoon' 1 keer t met dr had gedaan en t had opgebiecht viel er nog over na te denken.

maar dit vind ik echt t laagste van t laagste.
ik zou m niet meer hoeven.

maar tis jouw keuz..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 16:12
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 04-09-2003 @ 19:31:
Ik vind het best een goede grap van 'm .
Zie jouw sig
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 19:10
Verwijderd
Laat me raden, je had vast en zeker toestemming om zijn sms'jes en emails te lezen
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 17:44
©ha0$
©ha0$ is offline
KILL THE MOTHA FOKKING BASTARD! waarom denk ik telkens dat de MANNEN altijd vreemdgaan? Leg iemand mij dat es ff uit!
Oud 18-09-2003, 22:44
Studentje
Studentje is offline
Beetje dom van hem om jou er achter te laten komen. Domme mensen moet je mijden, dus what's the fucking point?
Reageren

Regels voor berichten