*zucht*
mn (ex)vriend is vreemdgegaan... maar niet dat alleen, hij heeft (terwijl hij nog iets met mij had) ook nog een andere vriendin gehad die ergens anders woonde.. ik las vaker zn smsjes enzo, maar die had hij dus al allemaal gewist.. toen ik eergister in zn mailbox keek zag ik bij 'verwijderde items' mailtjes van haar staan... ik heb hem meteen gevraagd wat dit moest voorstellen.. maar hij heeft gewoon tegen me geloge.. hij zei dat t nix was en dat hij haar allang had geblokkeerd enzo.. totdat ik haar wilde toevoegen..
dat mocht niet van hem, nou dan wist ik natuurlijk al genoeg! hij vertelde me toen dat hij 1 keer met haar had gezoend en meer niet.. nou dus ik helemaal boos heb um uitgescholden en begreep niet waarom ie dat had gedaan.. kep toen gezegd dat ik een weekje wilde nadenken erover..
ik heb haar daarna dus toch nog ff toegevoegd om te horen wat zij ervan te zeggen had.. nou zij wist dus niks van mijn bestaan af en dacht dat de relatie tussen mij en hem allang voorbij was! zij hebben namelijk (blijkt) dus ook iets gehad met elkaar... al 4 weken!!!!!!!!!!!!!!!
toen heb ik hem meteen opgebeld en gezegd dat ik t allemaal had gehoord en dat t uit was..
het vervelende is dat wij al 6 maanden wat hadden, hij was degene die me had ontmaagd, hij was degene waarmee ik op vakantie ben geweest

en dat doet zown pijn!!
nou wilt hij me alles komen uitleggen.. maar ik weet niet of ik het nog allemaal wel moet gelove wat hij zegt... hij heeft me nou al zo vaak voorgelogen! maar hij zegt dat ie daluk alles komt opbiechten en niks meer voor me zal achterhouden.. kben dus benieuwd..
maar ik hou nog steeds zoveel van um.. en kan t me gewoon niet voorstellen dat ik nu zonder hem verder moet
wat moet ik doen als ie alles opbiecht en zegt dat hij voor mij kiest? ik d8 van misschien dat we dan SAMEN naar dat meisje toe moeten gaan en zeggen dat hij voor mij heeft gekozen.. maar dannog.. zal het vertrouwen ooit nog terug komen?? wat moet ik doen???