Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe belachelijk is dat, echt aah man weet je hoe zielig. Als ik daar bij geweest had ik die gasten helemaal naar west india getrapt, weer terug en vervolgens naar de hel, christus. Damn man, en ze krijgen zeker geen straf, dit is gewoon absoluut
![]() ![]() ![]() Arrrrrrgh zielig ![]() Echt naar, dat hondje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() tja, wat rustiger mag ook hoor ![]() |
![]() |
|
![]() |
Inderdaad, bij een beschrijving bij 'opsporing verzocht' gebeurt het ook, en ik kan dit toch echt geen discriminatie/racisme noemen. Wel valt het me overigens op dat deze beschrijving bij een heel groot gedeelte van de criminelen bij dit programma van toepassing is (en ook dat is niet meer of minder dan een constatering).
Ik zal niet iedere getinte jongere op dit gedrag aankijken, maar constateer wel dat dit soort uitwassen vaker voorkomt bij allochtone jongeren. Dit is helemaal geen slechte zaak. Zo kun je bijvoorbeeld opvoedingsproblemen constateren bij bepaalde groepen met bepaalde opvattingen en hieraan werken om dit beter te maken. Nog een voorbeeldje wat betreft artikelen over geweld in achterstandswijken: Iedereen (met name de zwakkeren der samenleving (ouderen, vrouwen, kinderen)) die (zeker bij schemering) van punt A naar B wil gaan, weet zo dat er meer gevaar is via wijk C dan via wijk D. Mooi toch, veiligheidsvoorlichting. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
De tint is verder niet relevant voor het gebeuren, de afkomst wel aangezien vervelende/criminele allochtone jongeren momenteel een topic zijn.
Dat er klinieken bestaan om dieren te opereren terwijl er wachtlijsten voor mensen zijn is belachelijk. Een hondje heeft geen abstract denkvermogen, is dus niet 'zielig'. De eigenaar is echter wel 'zielig' en dat is ook waarom dit nog steeds een misdaad is waarvoor je zulke lui direkt aan moet pakken.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je vergelijkt trouwens appels met peren, de wachtlijsten in de zorg zijn hier niet mee te vergelijken. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het echt BELACHELIJK!! Dat doe je toch niet. Dan heb je echt geen doel meer in je leven. Dat is hetzelfde als die zielige vogels die ze afmaken door de huid over hun kop heen te trekken. Ech te zielig voor woorden.
||
![]() |
Citaat:
als gevolg wordt de conclusie dus getrokken dat het marokkaanse jongeren zijn die de buurt terroriseren vind het trouwens al heel wat dat het niet meteen als discriminerende logische conclusie wordt ondergeflamed
Laatst gewijzigd op 18-04-2002 om 09:16. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, lullig. Het maakt in casu natuurlijk niets uit of het Marokkaanse of Nederlandse jongens waren. Er zijn zoveel aso's op scooters...het hadden net zo goed een stel blonde Kevins met kabeltruien en gouden kettingen kunnen zijn.
Over die medische kosten: het is misschien hard, maar als die man het niet kan betalen, dan is de kous daarmee af. Elk mens heeft recht op medische zorg, ook als hij dat niet kan betalen. Maar een dier is een zaak, een dier is niet 'zielig' als het overlijdt, hooguit voor de eigenaar, en die zal dan moeten zien het geld bij elkaar te brengen. Je moet ergens een grens trekken. Want het is duidelijk dat de man kapot is als die hond overlijdt, waarschijnlijk net zo erg als wanneer een familielid zou overlijden. Maar wat als het een parkiet is? Of een goudvis? Waarom een hond wel en een duif niet (bijvoorbeeld)? |
![]() |
||
Citaat:
Kenny (die blij is dat hij zelf kan beslissen welk beroep hij kiest ipv door types als soulless verplicht te worden een mensendokter te worden als ik dieren zou willen verzorgen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ten eerste is er al niet echt een discussiepunt en ten tweede loopt het nu al uit op geruzie, met mensen die niet normaal kunnen discussieren, maar gaan lopen schelden
![]() conclusie, het lijkt me beter als dit dicht gaat.
|
![]() |
|
|