Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Als dat zo is, spreken alle benchmarks je tegen en is dat geen mening, maar een konstateerbaar feit. Sterker nog: een feit dat ondeugdelijk is. Citaat:
Fear Uncertainty Doubt Als je geen ervaring hebt met de hedendaags gangbare kaarten, en je de bestaande benchmarkresultaten of niet vertrouwt of niet kent, ben je in mijn mening niet geschikt een advies te geven aan iemand. En dat is wel een mening. ![]() Overigens is het ook wel leuk om te weten waarvan je fan bent, dat is dan nog altijd nVidia. Lees eerst reviews voordat je uitspraken doet, zoals deze van Anandtech: http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1797&p=8 Bovendien wil ik je erop wijzen dat Half Life 2 spelen met een nVidia kaart onbegonnen werk is, ATi presteert 2 keer beter en heeft daarnaast betere beeldkwaliteit: AnandTech publiceert details over Half-Life 2 performance AnandTech over Half-Life 2 performance
|
Asus V9960 bestaat overigens niet, afgeleid uit hun produkttabel:
http://www.asus.com/products/vga/vgaindex.htm
||
Citaat:
Slechts 1 hit ![]() Maar het wordt dus een overclocked GeForce 5900 Ultra?
||
Citaat:
![]()
|
ow en Enlightenment een mening hoeft niet gebasseerd te zijn op feiten uit een test onderzoek
Mijn mening is gebasseerd op meerdere jaren Nvidea, en ik heb nog nooit klachten gekregen en bij mij werken ze allemaal optimaal. En de test resultaten kunnen mij tegenspreken, maar ik haal mijn mening uit mijn eigen feiten, en uit wat ik gezien heb
||
Citaat:
Als je dan alsnog een FX wilt kopen moet je dat natuurlijk zelf weten. Neemt niet weg dat de ATI op dit moment een betere keus is mits je snelheid voor je geld wilt. Feiten zijn feiten. Soms moet je je principes even aan de kant zetten en reeël en logisch denken. En dan kom je nu op een ATI uit, en niet op een Nvidia. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
![]() Overigens was allang bekend dat een Geforce4 Ti 4200 in pure renderkracht ongeveer even snel was als een Geforce FX 5600 Ultra, en dat voor serieus gamen eigenlijk alleen de FX 5800/5900 bruikbaar zijn. Maar dan zit je al op een prijsniveau waar je veel beter een 9800/9800 Pro kunt aanschaffe. |
![]() |
||
Citaat:
ook ik heb altijd geforces gehad.. heeft ook altijd uitstekend gewerkt hier geen klachten.. maar ATI kaarten werken ook prima en ik ga er zeker van de maand eentje kopen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|