Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2003, 17:20
Dory
Dory is offline
Okeey, ik heb een raar vraagje....

Ik ben in ongeveer een jaar tijd van 50 kilo naar 57 kilo gegaan (ik ben 1.64 meter) .

(ik neem aan door die gewichtstoename) zijn mijn borsten gegroeid van cup AA naar A, waar ik erg blij mee ben.

Nu vind ik mezelf nét iets te mollig, dus ik wil graag terug naar de 55 kilo. Maar nu ben ik dus bang, dat mijn borsten dan ook weer gaan krimpen Zou dat kunnen, of is het onzin?

Thnx!!!
Oud 30-10-2003, 17:25
YPrue
YPrue is offline
Ik ben dit jaar ook zo'n 6 kilo afgevallen, en heb gemerkt dat mijn borsten toen ook mee af zijn gevallen. Ik had er geen problemen mee, want ik vond mijn borsten altijd al wat te groot. Het kan dus zeker dat jouw borsten als je afvalt ook weer kleiner worden.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 17:30
alwaysgood
alwaysgood is offline
je borsten bestaan voor een groot deel uit vet-weefsel. Dus als je besluit om te gaan afvallen, is er een grote kans dat je borsten iets kleiner zullen worden. Maar waarschijnlijk zullen ze groeien omdat je in de pubertijd zit.
Oud 30-10-2003, 17:31
Verwijderd
Als je (veel) afvalt, worden je borsten ook kleiner. Misschien helpt het als je heel rustig gaat afvallen, want ik heb vooral gehoord van mensen die heel snel heel veel zijn afgevallen dat hun borsten kleiner werden.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 17:32
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
alwaysgood schreef op 30-10-2003 @ 18:30:
je borsten bestaan voor een groot deel uit vet-weefsel. Dus als je besluit om te gaan afvallen, is er een grote kans dat je borsten iets kleiner zullen worden. Maar waarschijnlijk zullen ze groeien omdat je in de pubertijd zit.
Inderdaad. Ik sluit me hier geheel bij aan.
Het kan best zijn dat je borsten niet veel zullen afvallen omdat ze door de puberteit zijn gegroeid, en niet doordat je dikker werd.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 20:22
Dory
Dory is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 30-10-2003 @ 18:32:
Het kan best zijn dat je borsten niet veel zullen afvallen omdat ze door de puberteit zijn gegroeid, en niet doordat je dikker werd.
Dat hoop ik dan maar, want ik ben al vanaf m'n elfde ongesteld, dusja.....

Wel bedankt voor de reacties
Oud 30-10-2003, 21:03
Balance
Balance is offline
Citaat:
eris schreef op 30-10-2003 @ 21:22:
Dat hoop ik dan maar, want ik ben al vanaf m'n elfde ongesteld, dusja.....

Wel bedankt voor de reacties
men zegt idd altijd dat de borsten vrij snel uitgegroeid zijn nadat je ongesteld bent geworden, maar ik ben al vanaf m'n 12e ongesteld, maar m'n borsten zijn nog wel gegroeid het afgelopen jaar, dat kan ik duidelijk merken. Tuurlijk, een cup komt d'r niet meer bij, maar een beetje kan nog best
Oud 31-10-2003, 00:53
Verwijderd
Volgens mij eigenlijk zijn je borsten gegroeid doordat je ouder werd.... en nee hoor, van 2 kilo afvallen zullen ze echt niet krimpen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 14:01
Verwijderd
ik ben 6,5 kilo afgevallen maar merkte wel dat m'n borten minder stevig zijn geworden... maar ik ben 1.65, 62 kilo, cup c/d... vinde jullie dit te zwaar?? xxx
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 14:04
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
koknelle schreef op 02-11-2003 @ 15:01:
ik ben 6,5 kilo afgevallen maar merkte wel dat m'n borten minder stevig zijn geworden... maar ik ben 1.65, 62 kilo, cup c/d... vinde jullie dit te zwaar?? xxx
Nee, ik vind het niet te zwaar en volgens je BMI is het ook niet te zwaar. Maar buiten dat..wat maakt het uit of wij ervan vinden. Het is jouw lichaam.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 15:48
Verwijderd
Je borsten groeien nog tot je 21e...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 09:12
never mind
never mind is offline
Citaat:
je borsten zijn ook zwaar, vooral als je cup c/d hebt en dat komt ook bij je gewicht op, wanneer je cup a had gehad zou je lichter zijn geweest, ookal zag je lichaam er (bijna) net zo uit als nu.

Ik vind het niet te zwaar, gewoon een mooi gewicht
Oud 03-11-2003, 09:19
Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
je bent zeker niet te zwaar...gewoon goed

en wat betreft de stevigheid van je borsten...borstspieroefeningen doen, altijd goed en gaan ze minder snel hangen als de zwaartekracht zijn best gaat doen om ze naar je knieen te trekken
Oud 04-11-2003, 12:46
Heipaalboktor
Heipaalboktor is offline
kijk maar uit met je rug. met 14 jaar en een vrij licht lichaamsgewicht zo'n grote borsten.
Oud 05-11-2003, 15:03
lovely girl
lovely girl is offline
Citaat:
maar ik ben 1.65, 62 kilo, cup c/d... vinde jullie dit te zwaar?? xxx
Ik vind dat je dan echt niet te dik bent hoor... je zou er trots op moeten zijn!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 15:09
Verwijderd
tklinkt misschien een btje dom maar ik vroeg me af wat een strapless bh is. iemand raadde mij dit aan omdat ik er vaak last van heb dat bh bandjes te kort zijn. mjuh als ik nie weet wat het is kan iemand mij helpen?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 15:14
Saltwater
Saltwater is offline
Citaat:
marrrtuuh schreef op 05-11-2003 @ 16:09:
tklinkt misschien een btje dom maar ik vroeg me af wat een strapless bh is. iemand raadde mij dit aan omdat ik er vaak last van heb dat bh bandjes te kort zijn. mjuh als ik nie weet wat het is kan iemand mij helpen?
BH zonder bandjes. Van sommige bh's kun je de bandjes afhaken, zodat je er geen last van hebt dat ze te kort zijn (ze zijn er gewoon niet). Ik vind zelf altijd dat bh's zonder bandjes niet echt fijn zitten; ik heb altijd het idee dat-ie wat naar beneden zakt omdat er geen bandjes zijn om dat tegen te houden. Ook zie je de bovenrand van de bh duidelijker onder je kleding. (Dat zal niet bij all strapless bh's zijn, maar bij die ik heb wel....). Voor sommige kledingstukken vind ik deze bh's wel handig, zoals bij een haltertopje ofzo.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Saltwater schreef op 05-11-2003 @ 16:14:
BH zonder bandjes. Van sommige bh's kun je de bandjes afhaken, zodat je er geen last van hebt dat ze te kort zijn (ze zijn er gewoon niet). Ik vind zelf altijd dat bh's zonder bandjes niet echt fijn zitten; ik heb altijd het idee dat-ie wat naar beneden zakt omdat er geen bandjes zijn om dat tegen te houden. Ook zie je de bovenrand van de bh duidelijker onder je kleding. (Dat zal niet bij all strapless bh's zijn, maar bij die ik heb wel....). Voor sommige kledingstukken vind ik deze bh's wel handig, zoals bij een haltertopje ofzo.
dank lijkt me eigenlijk ook dat ze dan makkelijker naar benenden zakken laat maar even zo zeggen. mjuh. dank
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 12:09
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Borsten groeien vaak nog door tot het 25e jaar, waar maak je je nu al druk om?
Oud 10-11-2003, 20:18
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
linda85 schreef op 30-10-2003 @ 22:03:
men zegt idd altijd dat de borsten vrij snel uitgegroeid zijn nadat je ongesteld bent geworden, maar ik ben al vanaf m'n 12e ongesteld, maar m'n borsten zijn nog wel gegroeid het afgelopen jaar, dat kan ik duidelijk merken. Tuurlijk, een cup komt d'r niet meer bij, maar een beetje kan nog best
Dat is niet waar. Ik werd ongesteld toen ik 13 was en een A-cupje had, tegen de B aan, en nu ben ik 18 en groeien ze nog steeds mag eigenlijk wel stoppen, k heb nu D en als het zo doorgaat vrees ik dat ik eindig op een dubbele D Heel fijn als je maar 51 kilo weegt en maatje 34 hebt .

Ik denk dat je borsten misschien ietsjes kleiner worden als je afvalt, maar dat zal niet veel zijn. Bovendien ben je nog in de groei, dus de kans is groot dat ze alleen maar groter worden

Regels voor berichten