Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Raffiolie. Is heel makkelijk te maken eigenlijk en heel leuk
![]() Ben je egt n ramp in de keuken: tortellinie. Is egt lekker, hoef je al1 maar van kaas te houden (khou nie egt super veel van spinazie, maar dan wel) en vdr kun je er alles bij flikkeren.
|
Spaghetti ofzo...
Mijn vriendje en ik doen dat ook wel es, alleen waant meneer zich een beetje een goede kok (nouja, hij kan ook wel goed koken maar toch ![]() ![]()
|
Roti, heel makkelijk als je een kan en klaar pak met sausje en marinade en pannekoekjes koop. Krieltjes bakken en sperzibonen koken, kip erbij (of quorn want k ben vegetarier) en je bent klaar met n halfuurtje tot 3 kwartier. En nog superlekker ook
![]()
|
![]() |
Met mij moet je niet saampies willen koken, ik ben erg bazig in de keuken. Zelfs als ik bij anderen thuis ga helpen, ben ik in no time de chef kok.
Maar een gerecht om samen te doen, dat moet vrij bewerkelijk zijn, of juist niet, als je liever met elkaar bezig bent. Lasagna is ideaal.
||
Citaat:
![]()
|
Macaroni, Spaghetti en dat soort prut..
Het is dan wel makkelijk, maar echt lekker is het nou ook weer niet.. Het getuigd ook niet echt van "smaak" en staat nogal makkelijk... Tip: Kijk eens in een kinderkookboek! Daar staan toch wel leuke, redelijk makkelijke (en spannendere) gerechten in! (bovendien zitten er altijd geinige plaatjes in ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Iedereen die een beetje beter kan koken dan gemiddeld, weet dat met zijn tweeën koken de kwaliteit van het bereide niet ten goede komt.
Verder vind ik het gruwelijk irritant als iemand in de keuken loopt rond te dwarrelen terwijl ik daar bezig ben. Dat kan irritaties opwekken. Zij gaat maar mooi op de bank zitten met een glaasje port totdat ik het eten klaar heb. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Humpf... ik ging pasgeleden ook komen met mn vriendje... nouja hij ging eingelijk koken, en er stond voorop het pakje zo: "Gooi alles in een pan en laat het 5 minuten koken" en dat had hij dus ook ECHT gedaan, en alles was nog bevroren enzo, en ik maar doen alslof het lekker was
![]() ![]() ![]() Als je samen gaat koken, kan je beter iets HEEEEL makkelijks maken, met een HEEEELE goede beschrijving hoe het moet enzo ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Koken doe ik alleen. Ze mag hooguit het vlees snijden en in het gunstigste geval misschien nog marineren, maar het liefst doe ik alles op mijn eigen manier.
Ik hou er niet van als mensen me met koken in de weg lopen. En besides: ik kook eigenlijk ook beter dan mijn vriendin ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Dingen doen AnneCath | 20 | 17-02-2003 19:09 |