Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() boodschappen doen voor het eten kan ook ![]() en... als jij een nieuwe broek nodig hebt, is het wel fijn als je vriendinnetje meegaat om te zeggen dat ie je vreselijk sexy staat... het is gewoon niet leuk om uren lang in die ellendige paskamers door te brengen als je vriendinnetje iets moet vinden, maar niet precies weet wat (alhoewel sommige jongens dat ook leuk vinden ![]()
||
Citaat:
![]() Er zijn echt wel mannen die het leuk vinden om te winkelen hoor!! maar... ontopic: Ik denk inderdaad hetgeen boven al genoemd is. Hoewel het misschien nog een tikkeltje te koud is om veel dingen buiten te gaan doen ![]() ![]()
||
Citaat:
Dat wil zeggen dat ze definieren wat ze nodig hebben ('een nieuwe broek, maat X, kleur Y'), ze naar de dichtsbijzijnde winkel lopen waar ze zo'n ding hebben, en vervolgens aanschaffen. Ik zou echt niet willen dat mijn vriendin meegaat als ik mijn keuze maak, want dan weet ik zeker dat ze dingen probeert te beïnvloeden...en de meeste mannen gruwelen daarvan ![]()
|
Verwijderd
|
Zoiets heb ik ook met mijn vriend gehad, het eerste half jaar lagen we echt altijd in ben te niksen, beetje tegen elkaar liggen en tv kijken.. We waren eigenlijk nog nóóit samen naar buiten gegaan om echt iets te doen.. mijn moeder dacht zelfs dat we niets samen kónden doen, en dat het daarom op den duur uit zou gaan... (Ik citeer haar:'Lekker in bed liggen samen is natuurlijk veel makkelijker dan samen naar buiten gaan, vrienden ontmoeten en dan nóg bij elkaar blijven...') Ze heeft me gedwongen iets te gaan doen met hem, dus dat hebben we gedaan.. Nog steeds kunnen we lekker naast elkaar in bed hangen, maar we kunnen nu ook lekker de stad in etc...
Probeer gewoon eens iets, ga samen op een niet al te drukke dag naar kleding oid kijken.. Of ga met z'n tweetjes naar een dierentuin... Spreek ook eens af met wat vrienden (van hem of van jou) zodat je zo ook samen 'onder de mensen komt'... Succes iig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Uhh, ik vind het altijd wel leuk om met een meisje te winkelen. Het is toch leuk als zij kleding gaat passen en het vervolgens aan je laat zien, en om je mening vraagt? Bovendien houden meisjes ook wel van muziek, dus je kunt ook bij de platenzaak naar binnen gaan, en bij de V&D gezellig samen wat drinken ofzo...
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Tussenjaar: Nuttige dingen doen Kruskovac | 1 | 25-03-2010 14:44 | |
Liefde & Relatie |
Weekendrelatie vs. eigen dingen doen Missy1234567890 | 37 | 17-10-2007 11:04 | |
Seksualiteit |
Dingen doen voor je partner. Kindmeisje | 51 | 17-04-2006 23:48 | |
Liefde & Relatie |
Leuke dingen doen met je vriend(in) Nymf | 7 | 09-07-2005 07:34 | |
Liefde & Relatie |
leuke dingen doen zonder geld Sjoukie | 20 | 01-07-2003 21:04 | |
Liefde & Relatie |
Dingen doen met / voor je vriendin... Maar wat? DizzyWeb | 9 | 24-03-2003 14:22 |