Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2003, 07:54
magicflower
magicflower is offline
Ben jij een éénzaat of een groepsmens?
Ben je graag alleen of liever in groep?
Heb je veel vrienden of mss maar 1 echte vriend? Met vrienden bedoel ik dus ook degene waar je bij wijze van spreken alleen maar mee uitgaat.

Zelf ben ik iemand die "maar" 5 vrienden heeft, waarvan 2 waar ik maar weinig contact mee heb.

Ben gewoon eens nieuwsgierig. éénzaat of groepsmens?

Barst los.

Groetjes Magicflower
Oud 16-09-2003, 08:01
Scatterheart
Scatterheart is offline
Ligt eraan. Voor 3/4 van de tijd een einzelganger. Maar zo'n paar keer per week moet ik eruit en dan ben ik dol op mijn vrienden. (Dat ben ik altijd wel, maar op die momenten ben ik heel blij dat ik ze heb.)
Oud 16-09-2003, 08:44
damaetas
damaetas is offline
ik ben wel erg sociaal, maar ik wordt gek als ik niet op tijd en stond grondig alleen kan zijn. dus euh eenzaat EN groepsmens?
ik ben wel graag alleen, dus ik ga niet random mensen opzoeken om niet alleen te zijn zoals een paar van mijn vrienden dat hebben
Oud 16-09-2003, 08:53
elledc
elledc is offline
Ik ben graag alleen. Geef me de keuze om uit te gaan met familie/vrienden/kennissen of om alleen te blijven dan kies ik voor het laatste.
Het kan ook wel eens leuk zijn om in groep iets te doen maar dan vaak na een tijd heb ik er geen zin meer in en ga ik het liefst naar huis of naar ergens anders. Een soort van mensenvreemdheid/schuwheid misschien wel (ik heb er gewoon geen nood aan om met mensen te zijn), maar toch, ik heb een vriend. Met hem doe ik alles en het lijkt er wel op dat ik aan hem alleen wel genoeg heb.
Ik heb weinig mensen om me heen (vertrouw bijna niemand) en ik ben graag alleen, zo is het prima.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 09:05
Waldkrieger
Waldkrieger is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 16-09-2003 @ 09:01:
Ligt eraan. Voor 3/4 van de tijd een einzelganger. Maar zo'n paar keer per week moet ik eruit en dan ben ik dol op mijn vrienden. (Dat ben ik altijd wel, maar op die momenten ben ik heel blij dat ik ze heb.)
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 09:20
Qimm
Qimm is offline
Ik ben een rasechte loner. Ik ben graag alleen. Ik heb er ook geen problemen mee om langere tijd alleen te zijn, vind ik wel lekker eigenlijk. Natuurlijk zie ik mijn vrienden ook graag, maar dat hoeft écht niet elke dag de héle dag...
Ik hou ook niet van in grote groepen mensen zijn, zoals met uitgaan. Even is dat wel leuk, maar dan ben ik het ook wel zat. Ik ga wel met veel mensne ommaar ik beschouw zo'n 3 mensen als échte vrienden, mensen waat ik altijd bij terecht kan en waar ik graag mee omga
Oud 16-09-2003, 09:23
miro
miro is offline
Ik zit graag in een groep, heb redelijk veel vrienden en hou ervan om met zn allen lol te hebben.

Maar ik heb af en toe ook even tijd voor mezelf nodig. Ik vind het heerlijk om een dagje alleen thuis te zijn, effe niks.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 09:40
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik zit graag alleen. Ben ook niet zo'n uitgaanstype. De enige die ik echt vaak mis is mijn vriendje. Daar zou ik wel veel vaker bij willen zijn. De rest van mijn vrienden vind ik super aardig, maar ik ben altijd ook weer blij als ik daarna weer ff alleen kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 09:45
Luna
Luna is offline
Ben niet graag alleen, t liefst heb ik altijd iemand bij me. Natuurlijk vind ik het ook fijn om af en toe alleen te zijn maar dat heb ik niet vaak. Ik heb redelijk veel vrienden, ken veel mensen maar ga maar met een paar (5 ongeveer denkik)echt veel om. Dat zijn mn beste vrienden. Daar valt mijn vriendje ook onder.
Oud 16-09-2003, 09:49
Verwijderd
Ik ben een loner Heb 1 goede vriend (mijn vriend) en verder ga ik veel met m'n zus om en daarnaast nog wel een paar vrienden, maar die zie ik niet veel ( ).
Ik vind het fijn om alleen te zijn en heb er geen problemen mee om lang alleen te zijn, kan me goed alleen vermaken en onderhouden. Vroeger speelde ik al heel graag alleen, nu nog steeds.
Ik ga wel graag met mensen om, maar dat gaat vaak wat moeizaam.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 16-09-2003 @ 10:20:
Ik ben een rasechte loner. Ik ben graag alleen. Ik heb er ook geen problemen mee om langere tijd alleen te zijn, vind ik wel lekker eigenlijk. Natuurlijk zie ik mijn vrienden ook graag, maar dat hoeft écht niet elke dag de héle dag...
Ik hou ook niet van in grote groepen mensen zijn, zoals met uitgaan. Even is dat wel leuk, maar dan ben ik het ook wel zat.
Juist Eens in de zoveel tijd bellen om bij te kletsen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 11:11
In_stilte
In_stilte is offline
Ik denk dat ik meer een eenzaat ben (om het in jou woorden te zeggen.)

Ik vind het heel belangrijk dat er mensen om me heen zijn die mij echt goed kennen. Mensen om wie ik heel veel geef, en mensen die mij snappen en in mijn waarde laten hoe ik ook ben.
Ik vind het om eerlijk te zijn ook heel frustreerend als mensen het liefst zo veel mogelijk vrienden willen hebben om stoer te zijn en daarmee gelukkig te zijn. Misschien is dit wel een verkeerde instelling, omdat het ieder zijn eigen keuze is. Maar ik bots gewoon met mensen die mij aan hun leistje vrienden toevoegen om dat er dan weer iemand meer is. Geef mij maar iemand met wie ik een avond een goed gesprek kan voeren. Dan een disco vol mensen waar ik met niemand echt kan praten.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 11:15
Loesje
Loesje is offline
Ik ben echt een groepsmens. Vind het heerlijk om mensen om me heen te hebben, waar ik mee kan kletsen/leuke dingen doen. Ik heb ook best wel veel vrienden, die ik weer allemaal van verschillende dingen ken. Ik vind alleen zijn op zijn tijd ook wel leuk, maar het liefst ben ik toch samen met anderen. is gewoon gezelliger.
Oud 16-09-2003, 11:34
magicflower
magicflower is offline
Citaat:
In_stilte schreef op 16-09-2003 @ 12:11:

Ik vind het om eerlijk te zijn ook heel frustreerend als mensen het liefst zo veel mogelijk vrienden willen hebben om stoer te zijn en daarmee gelukkig te zijn. Misschien is dit wel een verkeerde instelling, omdat het ieder zijn eigen keuze is. Maar ik bots gewoon met mensen die mij aan hun leistje vrienden toevoegen om dat er dan weer iemand meer is. Geef mij maar iemand met wie ik een avond een goed gesprek kan voeren. Dan een disco vol mensen waar ik met niemand echt kan praten.
Zo denk ik er ook over. Mensen die alleen maar bevriend met je willen zijn puur om maar een grote vriendenlijst te hebben zijn imo oppervlakkig.
Ik ben ook helemaal geen uitgaanstype, ik ga echt nooit uit.
Wat heb je aan bij wijze van spreken 50 vrienden als je er alleen maar oppervlakkig mee kan praten? Dan liever 1 iemand waar ik (en da mag je in mijn geval heel serieus opnemen) mijn hart aan geef en die mijn wereldje op zijn kop zet.
en nee, ik heb het niet over een lief.
Oud 16-09-2003, 12:06
Balance
Balance is offline
ik heb 8 behoorlijk goede vriendinnen, waarvan 2 écht goede vriendinnen. verder heb ik ook van aparte hobbies nog verschillende vrienden, dus ik ben echt wel een groepsmens.
toch ga ik buiten die hobbies of schooltijd niet super veel met ze om. Met uitgaan wel ofzo en ik spreek ze ook veel op de msn/telefoon, maar ik spreek niet heel vaak of om naar de stad te gaan oid.
Oud 16-09-2003, 13:34
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jadie schreef op 16-09-2003 @ 10:04:
Juist Eens in de zoveel tijd bellen om bij te kletsen.
nee dat doe ik ook niet ik háát bellen

*er zijn nieuwe smilies en mijn favoriet staat erbij
Oud 16-09-2003, 13:39
Verwijderd
Ik hou er niet van om als enige in een gebouw te zijn (huis of wat dan ook) maar ik hou er wel van om geen contact met wie dan ook te hebben. 'k Heb wel aardig wat vrienden, maar die hoef ik niet zonodig elke dag te zien. M'n vriend, daar wil ik wel zo vaak mogelijk bij zijn, maar als ik hem kan zien, voelen en ruiken dan vind ik het niet per se nodig om ook nog te praten of iets anders samen te doen - naast elkaar zitten/liggen dagdromen of lezen of iets is ook goed.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 14:04
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kan heel goed alleen zijn maar soms is met een groep zijn ook leuk, alleen vind het vaak vervelend dat je dan rekening met iedereen moet houden dus met een te grote groep vind ik dan weer niks..
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 15:29
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben niet echt een groepmens, maar ook niet een éénzaat
ik vind het het gezelligst met een knus groepje van 3/4 mensen
Oud 16-09-2003, 15:49
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 16-09-2003 @ 16:29:
ik ben niet echt een groepmens, maar ook niet een éénzaat
ik vind het het gezelligst met een knus groepje van 3/4 mensen
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 16:24
Loezzel
Loezzel is offline
Ik vind het verschrikkelijk om alleen te zijn! Ik wil altijd andere mensen om me heen! Als kind was het zo erg dat mijn zusje bij me op de kamer kwam slapen. Nu slapen we al 10 jaar samen en op deze leeftijd zou ik toch wel liever alleen slapen. Voor de rest wil ik echt niet alleen zijn. Dat is saai en ik heb zo graag gezelligheid en drukte om me heen...
Oud 16-09-2003, 16:44
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Ik vind het heerlijk om af en toe in mijn eentje te zijn, afgesloten van alles met muziek en een goed boek.
Maar mijn vrienden zijn ook heel belangrijk voor me. Ik heb 1 echte goede vriendin en 1 vriend waar ik goed mee kan praten. In totaal zijn het er zo'n 6 ofzo.

Als ik echt moet kiezen, dan toch een groepsmens. Want ik heb ze echt nodig!
Oud 16-09-2003, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 16-09-2003 @ 14:34:
nee dat doe ik ook niet ik háát bellen
Mijn vrienden wonen allemaal een eindje weg dus ik met wel..
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 16:58
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jadie schreef op 16-09-2003 @ 16:52:
Mijn vrienden wonen allemaal een eindje weg dus ik met wel..
Veel van mijne ook, maar darvoor is msn Ik heb gewoon écht een hekel aan telefoons.
Oud 16-09-2003, 19:26
Verwijderd
Ben meer een groepsmens
K ben soms liever alleen, maar meestal liever in een groep
Ik heb wel redelijk veel vrienden, maar maar 4 échte vrienden zeg maar... die 4 vertel ik écht alles, en die weten ook bijna alles over me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2003, 19:30
WB_Oud
WB_Oud is offline
éénzaat, ik heb uiteraard wel vrienden (stuk of, wat zal het zijn, 5-10) maar die krijgen niet alles te horen. Tegen hun ben ik zelfs ietwat afstandelijk, zo zit ik gewoon in elkaar. Er is maar één persoon die echt alles van me weet: mijn vriendin. Maar ja, zij is dan ook wel heel bijzonder. Een band als ik met haar heb zal ik niet snel met anderen krijgen, ik denk ook eventuele ( ) toekomstige vriendinnen niet.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 19:30
wissie
wissie is offline
Ik heb wel veel sociale contacten, maar dan spreek ik liever af met één persoon, dan ik iets ga doen met een hele groep. Ik heb het af en toe nodig om alleen te zijn, en ik kan me alleen ook prima vermaken.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 19:46
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Hm, ik vind het wel lekker om alleen te zijn maar eigenlijk heb ik er bijna altijd wel behoefte aan om gewoon met iemand iets te doen.
En met een hele groep ergens iets gaan drinken vind ik ook echt heel fijn, ik hou ervan om met veel mensen te praten en niet de hele avond met 1 iemand.
Nee, ik kan heel goed tegen alleen zijn en vind het ook wel fijn maar ik ben toch een groepsmens
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 20:14
Eva*
Eva* is offline
Ik hou van alleen zijn en kan mezelf goed vermaken.
Maar ik hou er ook van om tussen de mensen te zijn, vooral om ze te observeren.
Ik ben dus afwisselend een éénzaat (?) en een groepsmens.

Échte vrienden heb ik niet, alleen wat mensjes die ik (heel) af en toe zie. Ik heb helaas nog niemand ontmoet waarmee het echt goed klikt en zo iemand mis ik wel.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 20:17
Williams
Williams is offline
naja kheb graag vrienden natuurlijk, heb 2 echte HEEEEELLLLEE goede vrienden, ofjeh een vriendin en n vriend...2 echt goede vrienden, vriendinnen en dan nog n stuk of 20 man waar je wel leuk mee kan praten en je kan belle om iets te doen,maar niet egt alles van je weten enzo
Oud 16-09-2003, 20:19
Verwijderd
Zoals eva zegt: Echte vrienden heb ik niet, alleen mensen die ik af en toe zie. Is wel jammer maar ja..

Alleen mijn vriend is echt een maatje van me. Ik ben dus naast het zien van mijn vriend een echte éénzaat.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 21:42
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
soms alleen soms met een hoop mensen om me heen.... ligt er gewoon aan waar ik zin in heb
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 22:19
Thomas
Thomas is offline
Ben best wel een alleenganger, maar in een groep gedraag ik ook zeer goed.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 22:33
Verwijderd
Citaat:
magicflower schreef op 16-09-2003 @ 08:54:
Ben jij een éénzaat of een groepsmens?
Ben je graag alleen of liever in groep?
Heb je veel vrienden of mss maar 1 echte vriend? Met vrienden bedoel ik dus ook degene waar je bij wijze van spreken alleen maar mee uitgaat.

Zelf ben ik iemand die "maar" 5 vrienden heeft, waarvan 2 waar ik maar weinig contact mee heb.

Ben gewoon eens nieuwsgierig. éénzaat of groepsmens?

Barst los.

Groetjes Magicflower
ik ben absoluut een eenzaat, in een groep voel ik me snel teveel.
Ik heb dan ook 1 goede vriendin, echt een hartsvriendin en nog 2 andere echte vriendinnen en dan heb je het wel zo'n beetje gehad. Met hun ga ik dan ook uit.
Mn vriend is een verschrikkelijk groepsmens, oversociaal noem ik hem wel eens, je hoeft hem maar gedag te zeggen en hij begint een heel verhaal. Heel grappig maar ik kan het niet.
Toch grappig dat we zo verschillend zijn met dat soort dingen, als we dus ook uitgaan zit ik bij mn 3 vriendinnen en hij bij zn 30 vrienden en vriendinnen, maar dat vind ik niet vervelend want dan hebben echt zo'n meisjes kliek.
Ik ken verder wel veel mensen waar ik dan als ik uitga mee omga, maar dan ook alleen als ik uitga, daarbuiten niet. Ik amg ze laat maar zeggen ook echt en het is altijd gezellig, maar dan ben ik een beetje het neppe groepsmens...
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 07:40
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik ben geen groepmens, maar alleen zijn vind ik soms ook helemaal niet leuk! Meestal komt mijn vriend me dan gezelschap houden Ik ga niet opnoemen hoeveel vrienden ik heb, anders wordt t echt zo'n topic van wie heeft de meeste vriendjes en dat hoeft van mij niet
Oud 18-09-2003, 13:57
Severus
Severus is offline
Ik ben een echte einzelganger. Ik heb een beetje een afkeer van mensen in 't algemeen. Ik heb geen vriendin in real life, maar wel 1 goede vriendin in cyberspace.

Ripper
Oud 18-09-2003, 14:32
howshesings
howshesings is offline
allebei... ik vind het soms geweldig om lekker alleen te zijn, maar ook om met vrienden wat te gaan doen, of nieuwe mensen te leren kennen. als ik te lang alleen zit wil ik weer wat mensen zien en als ik te vaak/lang achter elkaar mensen zie wil ik alleen zijn.
mooie balans
Oud 18-09-2003, 15:23
Verwijderd
Nog een Einzelganger hier
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 15:27
Envy
Envy is offline
groepsmens
Oud 18-09-2003, 17:29
MM2
MM2 is offline
Als ik zonder verplichtingen zat (school, mensen, onderhoud ed.) dan weet ik zeker dat ik me in een kamer met alleen maar instrumenten zou opsluiten.
Mijn idee van hemel is mijn eigen gang kunnen gaan in de muziek, constant de dingen in mijn hoofd proberen te vertolken.

Vaak denk ik in mijn eigen en hoor ik mijn eigen verzonnen muziek afspelen (in mijn kop), alleen verzin ik het terplekke, en helaas ik kan het niet onthouden.

Echt als ik dat een maand kon doen Zonder contact wat dan ook.

Maarja, socialiteit moet er wezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten