Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat ik meer een eenzaat ben (om het in jou woorden te zeggen.)
Ik vind het heel belangrijk dat er mensen om me heen zijn die mij echt goed kennen. Mensen om wie ik heel veel geef, en mensen die mij snappen en in mijn waarde laten hoe ik ook ben. Ik vind het om eerlijk te zijn ook heel frustreerend als mensen het liefst zo veel mogelijk vrienden willen hebben om stoer te zijn en daarmee gelukkig te zijn. Misschien is dit wel een verkeerde instelling, omdat het ieder zijn eigen keuze is. Maar ik bots gewoon met mensen die mij aan hun leistje vrienden toevoegen om dat er dan weer iemand meer is. Geef mij maar iemand met wie ik een avond een goed gesprek kan voeren. Dan een disco vol mensen waar ik met niemand echt kan praten. |
![]() |
|
Ik ben echt een groepsmens. Vind het heerlijk om mensen om me heen te hebben, waar ik mee kan kletsen/leuke dingen doen. Ik heb ook best wel veel vrienden, die ik weer allemaal van verschillende dingen ken. Ik vind alleen zijn op zijn tijd ook wel leuk, maar het liefst ben ik toch samen met anderen. is gewoon gezelliger.
||
Citaat:
Ik ben ook helemaal geen uitgaanstype, ik ga echt nooit uit. Wat heb je aan bij wijze van spreken 50 vrienden als je er alleen maar oppervlakkig mee kan praten? Dan liever 1 iemand waar ik (en da mag je in mijn geval heel serieus opnemen) mijn hart aan geef en die mijn wereldje op zijn kop zet. en nee, ik heb het niet over een lief. ![]()
|
ik heb 8 behoorlijk goede vriendinnen, waarvan 2 écht goede vriendinnen. verder heb ik ook van aparte hobbies nog verschillende vrienden, dus ik ben echt wel een groepsmens.
toch ga ik buiten die hobbies of schooltijd niet super veel met ze om. Met uitgaan wel ofzo en ik spreek ze ook veel op de msn/telefoon, maar ik spreek niet heel vaak of om naar de stad te gaan oid.
||
Citaat:
![]() ![]() *er zijn nieuwe smilies en mijn favoriet staat erbij ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik hou er niet van om als enige in een gebouw te zijn (huis of wat dan ook) maar ik hou er wel van om geen contact met wie dan ook te hebben. 'k Heb wel aardig wat vrienden, maar die hoef ik niet zonodig elke dag te zien. M'n vriend, daar wil ik wel zo vaak mogelijk bij zijn, maar als ik hem kan zien, voelen en ruiken dan vind ik het niet per se nodig om ook nog te praten of iets anders samen te doen - naast elkaar zitten/liggen dagdromen of lezen of iets is ook goed.
|
![]() |
|
Ik vind het verschrikkelijk om alleen te zijn! Ik wil altijd andere mensen om me heen! Als kind was het zo erg dat mijn zusje bij me op de kamer kwam slapen. Nu slapen we al 10 jaar samen en op deze leeftijd zou ik toch wel liever alleen slapen. Voor de rest wil ik echt niet alleen zijn. Dat is saai en ik heb zo graag gezelligheid en drukte om me heen...
|
Ik vind het heerlijk om af en toe in mijn eentje te zijn, afgesloten van alles met muziek en een goed boek.
Maar mijn vrienden zijn ook heel belangrijk voor me. Ik heb 1 echte goede vriendin en 1 vriend waar ik goed mee kan praten. In totaal zijn het er zo'n 6 ofzo. Als ik echt moet kiezen, dan toch een groepsmens. Want ik heb ze echt nodig!
||
Citaat:
![]()
|
éénzaat, ik heb uiteraard wel vrienden (stuk of, wat zal het zijn, 5-10) maar die krijgen niet alles te horen. Tegen hun ben ik zelfs ietwat afstandelijk, zo zit ik gewoon in elkaar. Er is maar één persoon die echt alles van me weet: mijn vriendin. Maar ja, zij is dan ook wel heel bijzonder. Een band als ik met haar heb zal ik niet snel met anderen krijgen, ik denk ook eventuele (
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hm, ik vind het wel lekker om alleen te zijn maar eigenlijk heb ik er bijna altijd wel behoefte aan om gewoon met iemand iets te doen.
En met een hele groep ergens iets gaan drinken vind ik ook echt heel fijn, ik hou ervan om met veel mensen te praten en niet de hele avond met 1 iemand. Nee, ik kan heel goed tegen alleen zijn en vind het ook wel fijn maar ik ben toch een groepsmens ![]() |
![]() |
|
Ik hou van alleen zijn en kan mezelf goed vermaken.
Maar ik hou er ook van om tussen de mensen te zijn, vooral om ze te observeren. Ik ben dus afwisselend een éénzaat (?) en een groepsmens. Échte vrienden heb ik niet, alleen wat mensjes die ik (heel) af en toe zie. Ik heb helaas nog niemand ontmoet waarmee het echt goed klikt en zo iemand mis ik wel. ![]() |
![]() |
|
naja kheb graag vrienden natuurlijk, heb 2 echte HEEEEELLLLEE goede vrienden, ofjeh een vriendin en n vriend...2 echt goede vrienden, vriendinnen en dan nog n stuk of 20 man waar je wel leuk mee kan praten en je kan belle om iets te doen,maar niet egt alles van je weten enzo
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb dan ook 1 goede vriendin, echt een hartsvriendin en nog 2 andere echte vriendinnen en dan heb je het wel zo'n beetje gehad. Met hun ga ik dan ook uit. Mn vriend is een verschrikkelijk groepsmens, oversociaal noem ik hem wel eens, je hoeft hem maar gedag te zeggen en hij begint een heel verhaal. Heel grappig maar ik kan het niet. Toch grappig dat we zo verschillend zijn met dat soort dingen, als we dus ook uitgaan zit ik bij mn 3 vriendinnen en hij bij zn 30 vrienden en vriendinnen, maar dat vind ik niet vervelend want dan hebben echt zo'n meisjes kliek. Ik ken verder wel veel mensen waar ik dan als ik uitga mee omga, maar dan ook alleen als ik uitga, daarbuiten niet. Ik amg ze laat maar zeggen ook echt en het is altijd gezellig, maar dan ben ik een beetje het neppe groepsmens... |
![]() |
|
Ik ben geen groepmens, maar alleen zijn vind ik soms ook helemaal niet leuk! Meestal komt mijn vriend me dan gezelschap houden
![]()
|
allebei... ik vind het soms geweldig om lekker alleen te zijn, maar ook om met vrienden wat te gaan doen, of nieuwe mensen te leren kennen. als ik te lang alleen zit wil ik weer wat mensen zien en als ik te vaak/lang achter elkaar mensen zie wil ik alleen zijn.
mooie balans
|
Als ik zonder verplichtingen zat (school, mensen, onderhoud ed.) dan weet ik zeker dat ik me in een kamer met alleen maar instrumenten zou opsluiten.
Mijn idee van hemel is mijn eigen gang kunnen gaan in de muziek, constant de dingen in mijn hoofd proberen te vertolken. Vaak denk ik in mijn eigen en hoor ik mijn eigen verzonnen muziek afspelen (in mijn kop), alleen verzin ik het terplekke, en helaas ik kan het niet onthouden. Echt als ik dat een maand kon doen ![]() Maarja, socialiteit moet er wezen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|