Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2003, 22:22
Wicca*Girly
Wicca*Girly is offline
Ik weet zeker dat bijna niemand van jullie me geloven maar ik heb toverkrachten ik kan dingen laten zweven en dat vodn ik eerst leuk mar nu niet meer ik kan er niks aan doen ik heb een vaas van mijn tante kapot gemaakt en ik heb het verteld aan een vriendin maar ze denkt nu dat ik gek ben dit is 10000% serieus..
Ik heb altijd gewilt dat ik zo een toverkracht had en ik heb ook heeeeeeeeeeeel veeel aan magie gedaan maar nu lijkt dat dus echt waar te zijn en ik begin het eng te vinden...Help me plz
Oud 13-09-2003, 22:23
Multilot
Multilot is offline
---> Mystiek??
Oud 13-09-2003, 22:34
Verwijderd
wat een gelul zeg
Oud 13-09-2003, 22:44
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
psych nodig?
Oud 13-09-2003, 22:46
fil
fil is offline
Strange fruit hanging from the popular tree...

Anyway of hoe het ook zei, zou je het eens willen filmen en hier posten? Of als dat te moeilijk is, heb ik op m'n bureau een sleutel liggen. Misschien kun je die laten zweven? Ik ben nog wakker tot 12 uur en zal tot die tijd de sleutel in de gaten houden.

Mocht je trouwens eens in de buurt van Italië komen, daar is een onderzoeker (James Randi) die 1 miljoen dollar beschikbaar heeft gesteld voor een overtuigende demonstratie van paranormale vermogens. Het is tot nu toe nog niemand gelukt om die miljoen mee te nemen. Misschien lukt het jou? Hier kun je het artikel lezen: www.skepsis.nl/polidoro.html

Vriendelijke, kritische en sceptische groeten, fil

Laatst gewijzigd op 13-09-2003 om 22:50.
Oud 13-09-2003, 22:47
Nona
Nona is offline
Als je het eng vindt moet je ermee stoppen. Niemand dwingt jou om aan magie te doen (hoop ik voor je) en er zijn zat mensen die het niet doen omdat ze er niet genoeg van af denken te weten of menen dat ze er (nog) niet klaar voor zijn.

Angst is een negatief gevoel. Magie hoort geen negatieve gevoelens op te wekken. Als je dus toch door wilt gaan, probeer dan positievere ervaringen op te doen. Je kunt er zelf het beste achter komen hoe. Stop in ieder geval met de negatieve dingen. En probeer het onder controle te krijgen.

Ik zet hem idd even op mystiek.
Oud 13-09-2003, 22:49
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
psychokynese is in mijn ogen trouwens echt onmogelijk
Oud 13-09-2003, 22:50
Nona
Nona is offline
Mag ik iedereen er even redelijk onvriendelijk op wijzen dat ik dit echt waardeloze reacties vind?
Oud 13-09-2003, 22:52
fil
fil is offline
"All those who believe in telekinesis, raise my hand" ~ Steven Wright
Oud 13-09-2003, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 13-09-2003 @ 23:50:
Mag ik iedereen er even redelijk onvriendelijk op wijzen dat ik dit echt waardeloze reacties vind?
zoek even op haar posts Dan zie je dat dit niet serieus is

maar je heb gelijk.. Ik heb mn andere reply al weggehaald..
Oud 13-09-2003, 23:14
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 13-09-2003 @ 23:49:
psychokynese is in mijn ogen trouwens echt onmogelijk
gebaseerd waarop?
Oud 13-09-2003, 23:36
Shade
Shade is offline
Citaat:
Wicca*Girly schreef op 13-09-2003 @ 23:22:
Ik weet zeker dat bijna niemand van jullie me geloven maar ik heb toverkrachten ik kan dingen laten zweven en dat vodn ik eerst leuk mar nu niet meer ik kan er niks aan doen ik heb een vaas van mijn tante kapot gemaakt en ik heb het verteld aan een vriendin maar ze denkt nu dat ik gek ben dit is 10000% serieus..
Ik heb altijd gewilt dat ik zo een toverkracht had en ik heb ook heeeeeeeeeeeel veeel aan magie gedaan maar nu lijkt dat dus echt waar te zijn en ik begin het eng te vinden...Help me plz
als eerste:
Je kleur is ZWAAR irritant te lezen...

als tweede:
er is hier al een topic over hekserij en magie. Maar dat komt hier niet echt mee overeen.

als derde:
geloof ik gewoon geen woord van wat je zegt,...maarjah dat ben ik ook maar ()

Als je anderen verteld dat je dat soort dingen kan laat het dan gewoon meteen ff zien. Doe het ook in het openbaar en laat jezelf op tv komen. Dat zal geen probleem zijn als je het echt kan namelijk.

Als je dat doet zal de hele wereld weten dat magie bestaat en er dus echt meer is dan we nu weten. Daarmee zou je de mensheid erg veel helpen.

Dus ik ben benieuwd.....
Oud 13-09-2003, 23:39
Shade
Shade is offline
ik heb trouwens ff naar je 5 andere posts, leeftijd en gedrag gekeken.

nu neem ik je nog veel minder serieus...je wil gewoon aandacht
Oud 14-09-2003, 00:29
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 14-09-2003 @ 00:14:
gebaseerd waarop?
Okee, topic verplaatst naar mystiek, ik zal even serieus reageren. Hoe kan iets immaterieels (haar geest) iets materieels (vaas van tante) beïnvloeden?
Oud 14-09-2003, 00:53
Verwijderd
Magie en hekserij staan los van elkaar. Een heks doet niet persé aan magie en magie hoeft niet alleen door heksen beoefend te worden.

Als je zou kunnen wat je zegt dat je kunt is dat niet eens magie maar telekinese (Lees Mathilda van Roald Dahl maar, of lees/kijk Carrie van Stephen King ).

Maar ik heb bijzonder weinig vertrouwen in je oprechtheid en ik hou niet van mensen die mystiek belachelijk proberen te maken dus hij gaat gewoon dicht. Igv een vergissing van mijn kant, kun je me pmen...
Advertentie

Regels voor berichten